Přejít na obsah

Delf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    118
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Delf

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Delf

    Komplet brzdy

    Ahoj, nech si udělat geometrii (pokud ji po výměně ložiska neudělali automaticky), kotouče si nech stočit na autě. Mně se kotouče vždy zkroutily po 5tkm. V jednom servisu mi je stočili přímo na autě a už je tam mám přes 15tkm a pořád je klid, nic nehází, nic se nevlní
  2. Delf

    Komplet brzdy

    Těžko říct čím to je.... nicméně se kroutí i 288mm kotouče. Má je kolega na 1.8T a hází mu také. Něco určitě konstruktéři podcenili.
  3. Ahoj, dnes jsem psal své poznatky na: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...9812&st=750 tak možná, že je to ono?
  4. Delf

    Komplet brzdy

    Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema. Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...). Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj. Co z toho plyne? dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek. - když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče. Co vy technicí na to?
  5. Jen tak pro zajímavost: O víkendu jsem jako vždy zastavil na svém oblíbeném místě, které je drobátko dokopce a poprvé jsem měl nafty tak že každou chvilku by měla zahlásit rezerva. Druhej den ráno jsem přišel k autu a né a né ho nastartovat až nakonec po několika minutách motor naskočil. Natankoval jsem a uz je to ok. Z toho usuzuju, že díky nízké hladině nafty v nádrži a mírného kopce došlo ke "spadnutí" nafty z pal. soustavy.
  6. Delf

    Komplet brzdy

    Pokud si dobře vzpomínám, tak v tomto fóru byl jeden příspěvek o vůlích, kde se popisovalo, že pokud jsou v náboji vůle, tak dochází k obrušování kotoučů, kde se po časem vytvoří "plošky" a pak při brždění dochází k rázům. Když jsem nechával srovnávat kotouče, tak po změření úchylkoměrem zjistili, že jeden kotouč byl v pořádku a druhej byl jen opravdu drobet hozenej. Docela jsem se divil, že i při velmi malé výchylce auto při brždění tak "kope".
  7. Delf

    Komplet brzdy

    Na puvodnich kotoucich jsem najezdil 120tis. Pak vymena ATE 25tis. a jsou zkrouceny. Uvidis, az je budes muset vymenit kvuli male tloustce, kdy se Ti zkrouti. Na druhy OI ATE se pravidelne krouti po 8tis. km.. byly tam i Feroda a ty se zkroutily driv. Z toho vypliva, ze Ti kotouce budou slouzit az do prvni vymeny a pak se budou kroutit a kroutit....
  8. U mě jízda do Rakouska, lehčí noha. Na trase 300km - průměrná spotřeba 6.5L tam i zpět. Domnívám se, že hodnoty v TP uvádí za optimálních podmínek (teplota, povrch vozovky, pneumatiky, kvalita paliva,.....). Po zkušenostech spotřebě z počítače moc nevěřím. Přesnější je spočtení spotřeby z tankování a i to nemusí být zcela korektní neb. tachometry podměřují, nadměřují a tím se podle mého liší i počet ujetých km. Přesnější bude spustit si nějakej Tracker na GPSce, kde jde lehce zjistit ujetou vzdálenost, průměrnou rychlost,atp... a to použít pro vypočíet správné hodnoty spotřeby.
  9. Pokud projdeš toto fórum, tak najdeš zapojení konektoru
  10. hmno, napadá mě jedna triviální věc a to ta, zda nemáš hlasitost navigace vypnutou v nastavení zvuků.?
  11. Baterii bys stejně vyměnil tak i tak, takže to počítat nemůžeš.
  12. Vyměn startér. Měl jsem to na obou OIčkách. Zvýšil jsem startovací dávku a moc to nepomohlo. Tak jsem tam dal novej starter od valea a startujou jako novy:)) Určitě 95 procent lidí to řeší steně. Jinak startovací dávka:
  13. Tak jsem o víkendu jel do Rakouska na Kaprun a musím říct, zlatej TomTom. Měl jsem puštěné obě navigace a mapy Nexuse jsou opravdu nedokonalý, neúplný. Na průjezdní mapě úplně chybí některé oblasti, kudy vedou hlavní průtahy. Nepodařilo se mi přemluvit Nexuse, aby přepočítal trasu a netahal mě pořád na dálnici. Jsem z něj docela zklamanej. Pokud bych měl jet jen podle Nexuse, tak vedle na sedadle leží papírová mapa.
  14. Ohledně ztrráty dynamiky. Kolega měl Passata V6 cca 110KW, v léťe jezdil 17" a na zimu obouval 16". Dle něj byl docela rozdíl v dynamice a prej by už 17 nedával ani zanic... Bohužel jsem s jeho autem jel jen v zimě, takže vlastní porovnání nemám:(
  15. Ahoj, jaké máte zkušenosti s přechodem z 16" na 17"? Stojím před rozhodnutím, zda opravdu pořídit 17" kolesa. Jsem od toho odrazován z důvodu ztráty dynamiky, zvýšení spotřeby,... ale z druhé strany vzhled je vzhled:) Co vy na to 16" nebo 17"?
×
×
  • Vytvořit nový...