Přejít na obsah

Honza K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Honza K

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jak tak koukám, tak s tímhle se tady asi nechytnu takže pokud má nějaký admin volnou ruku, tak může toto téma odstranit.
  2. Jak se prohloubila zima, začal jsem přemýšlet o vyhřívaných sedačkách do moji 1.6ky. Chtěl bych se vás proto zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s instalací "tepelných deček" do sedaček pod potahy. Našel jsem si postup jejich výměny, ale u Octavie (odkaz na stránky je adminem zakázán) a tak by mě zajímalo, jestli se dá něco podobného namontovat i do feldy - popř jak (věci kolem sedaček a čalounění jsou jasné, spíš co se týká zapojení). Předem díky za vaše postřehy.
  3. Jen bych doplnil něco málo k tomu silikonu - pokud tam už teklo a silikon si tam šoupnul jako řešení, tak si troufám tvrdit, že je to akorát s prominutím prasárna. Pěkně okénko ven, vyspravit rezavé nálety a šup s ním zpátky na nové těsnění. Taky jsem se to snažil řešit silikonem, ale je to k prdu a vydrží to většinou jen chvilku.
  4. Honza K

    Centrál

    To nohic: měl jsem stejný problém s centrálem u řidiče - možná, než se pustíš do pátrání po kabelech, vymontuj si servo od spolujezdce a zkus ho u řidiče. Resp. ani ho nemusíš vyndavat, stačí rozpojit svorkovnici ve dveřích a pomocí delších drátů ji propojit se svorkovnicí serva u řidiče. Pokud nebude reagovat na impuls od spolujezdcových dveří, tak je kaput, pokud poběží - vzůru do kabelů.
  5. Honza K

    málo topí

    U mě to byl problém s vložkou topení, která byla prasklá a místo aby horká voda cirkulovala skrz vložku a ohřívala ji, tak do ní natekla a přes prasklou plastovou přepážku zase hned odtékala. Vložka se neohřívala a felinka netopila na plný pecky, ale jen tak nějak vlažně. Po výměně vložky všechno zase v normálu, nicméně ta výměna je celkem porod (dost blbej přístup). Netuším, jestli se dá tento problém odhalit i jinak, aniž by si ji musel vymontovat. Hodně zdaru.
  6. Přesně tak, měl jsem taky problém s přehříváním levého předního kola, až to pískalo. Přidřený šrouby až hanba a destičky zůstávaly v kontaktu s kotoučem - po vyčištění všechno ok (a nezapoměň rovnou udělat i druhou stranu ).
  7. Já jsem si do feldy pořídil tuhle http://www.vltava2000.cz/martinek-auto/goods-1577-2-loketni-operka-felicia.html a jsem celkem spokojený. Ač se tak na první pohled nezdá, je celkem odolná a má dva úložné prostory, což je pro mě bordeláře velká výhoda . Dá se k ní tuším dokoupit za zhruba stejné peníze i přední část "tunelu".
  8. Troufám si tvrdit, že univerzální dálka k centrálu není Já jsem to řešil dodatečnou montáží alarmu od fy. Jablotron, díky kterému již odemykám dálkou. Možná se ale pletu .
  9. Honza K

    Otačkomer

    S otáčkoměrem jsem měl nedávno také problém. Jenže u mě to bylo tak nějak naopak - po startu ležel jako mrtvola (reagoval pouze při větším prošlápnutí plynu tím, že ručička vylítla nad 3 000 ot a pak pomalu klesala zpět do bodu nula) a po nějaké době (cca 10 min) se chytil a už šlapal normálně. U mě byl však problém vyřešen náhodou a tou náhodou bylo, že jsem se dostal k fungl nové přístrojovce za 200,- Kč. Neodolal jsem a vyměnil. Žárovka mi taky blbnula - já měl problém s osvitem pravé části přístrojovky, mě pomohlo očištění dosedacích ploch kontaktů a jemné přihnutí plíšků na patici žárovky. Zřejmě už byly vymačkané a špatně doléhaly.
  10. Ahoj všem, 1.6 GLX combi rv. 97 dotažená z Německa - 3. majitel cca. 4 roky najeto k dnešnímu dni cca 160 tis (+/- x za každý aoutobazar) . Nebude to tak hezky kilometrově srovnané ale budiž: Jako první po koupi šly rozvody, vodní pumpa a řemenice altíku. Dále následovaly komplet tlumiče, škrtící klapka, střední a zadní díl výfuku + výfukové potrubí u motoru (kdo to kua vymyslel z šedé litiny ), hadice odlučovače oleje, čelní sklo (po restaurování jeho uložení a výměně těsnění už dovnitř neteklo ), komplet zámky všech dveří, přetlaková nádobka, komplet 5. dveře (rez si pochutnala), spojka (zanedlouho i prdlé lanko spojky), spínače světel, ozdobná střešní lišta, prasklá vložka topení, servo centrálu obou zadních dveří, manžety na poloosách, víčko rozdělovače, levý i pravý přední blatník (a zase ta rez), prdlý silentblok motoru, gufero řadičky, neustále vysychající hydrostavy světel (chlapík na technické byl neoblomný stejně jako s prdlejma žárovkama u osvětlení SPZ) a v neposlední řadě komplet přístrojovka. Baterii, brzdy a pod. snad radši už ani uvádět nebudu. Vsoučasné době řeším pravděpodobně prasklé těsnění pod hlávkou, ale na to už si sám netroufnu, takže musela chuděra k doktorovi . Jsem zvědav, s čím vším na mě přijdou, až ji vykuchaj. Přes to všechno je to super vozítko na kterém si člověk udělá většinu věcí sám (ať s příručkou nebo s bohatýma zkušenostma místních dopisovatelů - všem díky ) a pokud to nebude vyloženě nutné, tak se ho nezbavím. Tak po výměně těsnění pod hlavou byl chvilku klid a před měsícem se odporoučela převodovka. Možná je to ale dobře, protože tam nějakej předchozí patlal vrazil převodovku z 1.3ky (vím že to jde, ale fuj fuj). Teď už je tam zpět 1.6 ková a zase frčíme dál.
  11. Ahoj všem, chtěl bych se zeptat zkušenějších uživatelů felicí, jestli je možné nějak nenásilně do vozu nainstalovat elektrické stahování oken. Prohlížel jsem na internetu různé prodejce dílů, ale vždy jsem našel díly pouze pro rok výroby 98 a výš. Šlo by toto stahování i do roku výroby 97 ? Resp. jaký je rozdíl ve dveřích u těchto dvou roků výroby ? Podle známého se prý dveře liší výztuhami, které by mohly instalaci komplikovat (pouze doměnka). Předem díky za vaše postřehy a zkušenosti.
  12. Takze myslim, ze muzeme toto tema uzavrit. Kontroloval jsem jeste veci, ktere jsi mi radil a pote, co jsem meril napeti na privodnim kabelu ke klapce najednou otacky prestaly zlobit. Nejaka necistota v konektoru ? - Tezko rict, kazdopadne po jeho odpojeni, promereni (napeti OK) a zpetnem zapojeni se mi pri dalsi jizde jiz otacky nezvedaly. Vcera mi znamy vratil kabel k VAGu, tak jsem ted zkousel pro jistotu zopakovat zakladni nastaveni a hle ONO TO SLO ! ZN probehlo v pohode a vsechno zase slape jak ma. Vsem moc dekuju za vase prispevky a postrehy.
  13. Jo a pro doplneni - skodovacky VAG nedokazal ani vymazat chybove kody. Proste s RJ vubec nechtel komunikovat (cist hodnoty slo, ale to bylo vse - zadny zapis).
  14. VAG mam 304 CZ a zkoušel jsem i original skodovacky. Klimu nemam (podle ceho soudis?). Rozepnuty spinac volnobehu - samo, nepridavam. Proste nastartuju a necham bezet motor. Jakmile se ohreje, otacky vyskoci samy. Na plyn nesaham. Lanko u klapky je volne (= lehka vule).
×
×
  • Vytvořit nový...