Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

Sumeragi Subaru

Uživatel
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

1 Neutrální

O uživateli Sumeragi Subaru

  • Hodnost
    Uživatel
  • Datum narození 3.10.1985

Kontaktní metody

  • Skype
    sumeragisubarucz
  1. 2panet: pokud bys chtěl ušetřit zkus jinou cestu(osobně to tak dělám už delší dobu a libi se m to) Zkus tankovat E85.. jen je třeba myslet na to že bez přestavby je potřeba tankovat +- 50/50 s N95 ale i tak na litru ušetřím cca 5kč Výkon je pocitově o něco menší a spotřeba o chlup vyšší ale když to propočítám na cenu tak mi to pořád vychází dobře. Za pár měsíců uvažuju o přestavbě na komplet E85. Podle toho co jsem zjistil by se měly měnit jen svíčky, nevím jak lambda ale to by možná šlo jen nakodovat. každopádně by to mělo vycházet na cca 5000 což je +- cena i za čip Ale 1,6MPi má tu výhodu, že tam lze lít i E85(v začátcích jsem tam lil i čistý E85, ale tam už byl úbytek výkonu a velká spotřeba patrný, každopádně to jelo ) a to do moderních TSI motorů asi nelze.. aspoň jsem to nikde nezaznamenal
  2. nahled a cena je zde: http://rafservis.cz/cs/novinky/k341_led-logo-pro-vasi-znacku-vozu.html
  3. 2 fikusito: Pokud neznas nikoho komu by 1.6 nezrala olej. tak se ti predstavuju cca 100t km a jeste jsem nedolival.. menim po 15t km vzdy bez problemu
  4. tak to bylo fakt maso.. tak jsem se uz dlouho nenasmal.. musim to ukazat sousedovi.. toho megana zrovna ma
  5. To je holt cena za aerodynamiku.. Dřív to auta nedělaly hlavně proto, že větrání bylo řešeno právě oknama.. dneska je snaha tahat to všechno přes klimu.. proto můžou upravit jinak tvar karoserie a proto to tak buší..
  6. 5000km je uz celkem zajety motor..zkusil bych jiny servis..
  7. V pátek si kamarad koupil také tuhle Octu(MR2012) a musím říct že po prvním svezení, jsem tomu motoru(a hlavně převodovce) propadl..ano není to žádný závoďák,ale naprosto dostatečné pro běžnou jízdu a jsou tam i vcelku slušné rezervy pro předjíždění.. motor je krásně tichý a velice dobře táhne a jízda za 5l/100km s uplně surovým motorem není zas tak zlá kdybych si měl dneska vybírat jdu do tohoto motoru.. 1.6MPi sice není špatný motor(sežere aj slivovicu) ale proste ten zátah a jen 5q to prostě není ono
  8. kabelem z OCT1 by to jít nemělo..počítám, že ho spíše zničíš, auto spíše hoď do servisu:)
  9. podle mě je tam spojka stejná.. jen zkrátka ty 4 roky navíc jsou znát:)
  10. ano jak tu bylo jiz receno.. tohle vypada na problem imobilizeru.. mam jeden klicek neprizpusobeny po vymene budiku a podvolantovky.. a po nastrtovani hned motor zhasne..takze bych to tipoval na problem v immo.. chtelo by to hodit na VAG a vypsat chyby
  11. zkus překontrolovat kontakty.. možná je to někde vlhké a probíjí to.. ale že by to až tak špatně těsnilo.. to zvlaštní..
  12. Auto s velice dobrými jizdními vlastnostmi, nenáročným motorem(možnost jezdit na E85), spolehlivé, pro klidnou rodinnou jízdu úplně v pohodě.. moc si s tím nezazávodíš, ale pokud jedeš sám, dají se s tím dělat celkem dobré věci a při klidné jízdě spotřeba kolem 6l/100 při trošku agresivnější kolem 8. Hodně tomu ale chybí 6q převodovka, bo to točí 3000rpm při 100km/h, ale jak říkám, pokud se s tím nelítá po dálnici, dá se se spotřebou dostat i pod 6l. Motor je pravda už překonaný a pokud bys měl za srovnatelnou cenu jít do 1,2TSI(nebo 1,4TSI) běž do toho..ale pokud ne tak 1,6MPi je velice dobrý a hlavně poslehlivý motor
  13. Tak pokud mysíš E85 tak to stejně není 100% ethanol ale 85% ethanol a 15% N95. Vyzkoušel jsem to a dospěl jsem k následujícím poznatkům. Pokud natankujes jen E85, tak auto jede a jede relativně solidně, nicméně spotřeba je hooodne vysoká, protože E85 má daleko čistší spalování a lambda sonda si myslí že směs je příliš slabá a láduje do motoru o to více paliva, takže jezdit jen na E85 bez přestavby(stojí kolem 8000kč) je sice možné ale nedoporučuju to.. nehledě na to že v zimě je problém s nastartováním. Další možností je mixnout 50:50 E85 a N95, pak již odpadají problémy se startováním v zimě, nicméně auto už jezdí relativně normálně(vzhledem k palivu jako cistý N95), ale spotřeba je o cca 1-1,3l/100km vyšší. Když jsem si to tak počítal, tak jelikož se ušetří na litru místo cca 6Kč jen 3kč, tak jsem si řekl, že to za to zase tolik nestojí protože vyšší spotřeba ještě roste, nejedeš-li hoodně defenzině a na spotřebu. Výsledek je ten, že bez přestavby to sice jede, a motor ti to rozhodně nezničí, ale kvůli vysoké spotřebě a horšímu chování motoru to nedoporučuju. Nevyplatí se to ani cenově. Kdyby tam nebyla taková spotřeba paliva, oželel bych poněkud horší jízdní vlastnosti a šel do toho(moc pěkně voní výfukové plyny ),ale takhle to prostě není ono.
  14. Teď jsem měnil komplet chladič(nikomu nepřeju), pokud by byl únik kapaliny hadicí(myslím, že to lze velice snadno poznat, když se podíváš do motorového prostoru) tak oprava by byla v řádu stokorun.. při výměně chladiče si připrav minimálně 3500Kč ale špíše více.. originál chladič přímo od škodovky stojí 5500..
  15. ono taky tady nejde o nějaké šetření.. ale o to, že LED ti tam vydrží prakticky nafurt a navíc to vypadá hezky.. Palubní PC je proste naprogramovaný na určitou zátěž, leda bys chtěl přeprogramovat software v autě