Přejít na obsah

alt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

688 zobrazení profilu

Oznámení alt

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. alt

    EXPRESS LAKOVNA

    Přeji pěkný den nějaké zkušenosti mám.Nechal jsem si opravovat zadní dveře ne své OII.Asi po týdnu se mi nad ochranou lištou začal loupat bezbarvý lak a na rovinu ani kvalita laku a práce není bůhví co.Jak budu mít čas tak okamžitě reklamuji.Jinak express lakovna Brno.
  2. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Kolem Brna nevím já jezdím do Olomouce servis Frommer a Jaromiš.stejné problémy,přehráli sowt.a zatím vše o.k.jsou tam i docela vstřícní.Jinak když řešíte spotřebu tak dlouhodobá 6,9l.najeto 35000km.
  3. alt

    Devil eyes

    Tak já tahle světla měl,mé osobní hodnocení naprostá katastrofa.Za 6500kč bych čekal opravdu víc.Do světel mi od nových zatékalo,tím pádem se velmi silně rosily.O tom,že nelícovaly s karoserií ani nemluvím.Svítivost světel je o dost horší jako u klasických halogenů.To jsem byl několikrát světla seřizovat.Nakonec to dopadlo tak,že jsem je vymontoval a šel je reklamovat. Po dohodě s prodejcem mi byla vrácena celá hotovost.Tyto světla už nikdy více.
  4. Mám dotaz chci předělat "starý"ovládací panel climatronicu na "nový"z O2 face.Co musím předělat a vyměnit je to v něčem problematické?Díky za rady.
  5. alt

    ahoj chtěl bych předělat na O2 starý climatronic(ovládací panel) na climatronic face,co je na to potřeba,jsi schopen to udělat a cena?

  6. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Tak jsem dneska byl se svojí OII 1,8 TSI na pravidleném servisu po 30000 km.Byl jsem přímo na dílně takže jsem viděl jak celý servis proběhl a docela spokojenost.O tomhle,ale psát nechci.Zaujal mě tam totiž Superb II 1,8 Tsi který měl vytažený motor.Majitele tohoto vozu totiž potkala docela velká nepříjemnost.Při tachometrových 58 000km mu přeskočil rozvodový řětěz a motor se potkal.Škoda Mladá Boleslav samozdřejmě i když vozidlo nebylo již v záruce reklamaci uznala a dodá komplet nový motor.At se na mě nikdo nezlobí,ale když jsem svoji OII kupoval tak jsem právě rozvodový řetěz s prodejcem vozu řešil.Ten mi tvrdil jaká je to výhoda hlavně,že se nemusí měnit atd.Dnes mi,ale v servisu ŠKODA řekli,že to zase až taková výhoda není a hlavně,že to není první případ.Co se týká toho,že je řetěz u motoru 1,8TSI bezúdržbový tak to není zase až taková pravda.ŠKODA AUTO doporučuje jeho výměnu po 100000 až 120000 km včetně vodní pumpy a cena......15 000 až 20000kč.Takže kde je ta výhoda?Nejvíc mě mrzí,že je to motor z produkce AUDI takže kde je ta pověstná kvalita?Sám servisní technik přiznal,že potom co tento motor rozebrali tak se nestíhal divit na tím jak je motor konstruován a materialy šizené.Podle něj je max.životnost motoru tak 200000 až 250000km.Nechci u nikoho vyvolávat paniku pouze píši co jsem se dozvěděl od odborníků(doufám)servisů Škoda.Mě samotného to docela mrzí protože jsem velký fanda vozů ŠKODA,ale po této návštěvě servisu důvěra v ně a hlavně v motory TSI docela upadla.
  7. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Tak jsem před chvílí dojel ze servisu.Přehráli mi řídíci jednotku motoru nejaktuálnějším softwarem.Motor se po nastartování za studena chová klidně a jak jste popisovali zhruba na 10s.vyletěli otáčky na 1200ot.min. a pak klesly na 800ot.min.Navíc je mnohem lepší odezva na plynový pedál.Doufám,že to tak vydrží a nebude už žádný problém.Podle servisního technika by měla i mírně klesnout spotřeba tak jsem zvědav.Doposud byla spotřeba 6,5-7,5 l/100km.
  8. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Dobrý den chci se zeptat.Mám dva roky Octavii II MR2008 1,8TSI motorBZB.Najeto 28000 km.S motorem jsem spokojen výkon,spotřeba,atd.Jedna věc mě,ale trápí a nedá spát.Když totiž motor nastartuji a je studený tak se mi zvednou otáčky na cca.1200ot.min.to je samozdřejmě normální co mi,ale vadí je to,že motor v těchto otáčkách docela silně vibruje.Vibrace jsou dokonce cítit i v kabině.Když otáčky motoru klesnou na zhruba 800ot.min.tak se motor uklidní a skoro se nehne.Několikrát jsem s tímto problémem byl ve ŠKODOVCE a tam nic nezjistili.Za dva měsíce mi končí záruka a byl bych nerad kdyby se něco podělalo a já to potom měl platit.Porad te co dělat a hlavně,kdo má tento motor jak se chová při studených startech?Díky za radu.
  9. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Jestly vám můžu poradit tak jsem ty prodloužené intervaly řešil s jedním co dělá do aut.Připadá mi,že tomu docela rozumí.Rěkl mi,že prodloužený servisní interval je naprosty nesmysl.Oleje nejsou schopny plnit po celou dobu svoji funkci tak jak by měly 30000 nebo 2 roky jsou moc.Max doba 1rok nebo nafta 10000-15000km a benzín max15000km.A potom u takového motoru jakým je 1,8TSI vysoké otáčky přeplnování turbodmychadlem.
  10. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Já si také od září kdy mi končí záruka začnu dělat vše sám.Dělal jsem to tak na předešlé O I a bylo vše O.K.najeto 120000km nový majitel najel už také další 40000km a nemůže si auto vynachválit.Když jsem měl první O I tak si pamatuji ze začátku kritiku na motory TDI,že stojí za nic.(zlatý Peugeot apod.) .Spoustu lidí mi říkalo koupí škodovky jsi udělal velkou chybu a motory TDI a ještě k tomu 66kw.Vidíte já stím autem neměl jediný problém a to jsem ho měl 7roků a kolikrát dostávalo pěknou čočku.Proto neřeším co mi kdo říká až to potká mě tak budu dělat závěry stalé se kritizovali motory 1,8 92 kw,které opravdu zase až tak dobré nebyli,ale i mnohem lepší 1.8 turbo 110kw.Každý na ně nadával spotřeba spolehlivost atd.A dneska jsou ty motory legendou.Jinak tak jak tady bylo uvedeno,že dneska ty auta za moc nestojí.Podívej te se klidně 10-15 let zpátky a problémy s auty byly podobné bohužel dneska jsou ty motory tak neuvěřitelně složité,že prostě k poruchám jsou nachylnější a poruchy častější.A k japoncům,neříkám je to špička na trhu o tom nemůže být pochyb,ale konkrétně taková Mazda a můžete mi to vyvracet a přesvědčovat o opaku neudělá nikdy tak kvalitní antikorozní ochranu karoserie jako třeba Audi.Vemte si třeba počátky malého Yarisu jaké měl problémy s elektrikou......a mohl bych takhle pokračovat dále.
  11. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Rozhodně to co píše Karlos nechci nějak zlehčovat.Nedavno jsem,ale potkal svého spolužáka,který pracuje v bankovnictví někde v Praze.Z to ho co mi povídal tak toho také docela dost najezdí a ten mi zase tvrdil,že jako služební vozidlo dostal Volvo o jaké se jedná mi neříkal a zrovna chválu na to nepěl.Před tím měl OI LaK 1,9TDI potom měl PASATA 2,0 TDI 103kw prý zlatá auta a jestly bude možnost tak se k nim určitě vrátí.Tak nevím.
  12. alt

    1.8 TSI (118 kW)

    Já sám mám motor 1.8TSI až na menší drobnosti a v současné době problémy s nepravidelným chodem při studeném motoru nemám s motorem sebe menší problém.Mam,ale najeto pouho pouhých 23000km.I můj šéf má tuto motorizaci a nemůže si ji vynachválit. Kamarád co slouží u PČR říkal,že mají asi 20 O II s tímto motorem a také bez problému.A co mi říkal,že stěmi auty dělají tak jsme jen žasl. Co chci,ale napsat je to,že jsem byl se svým 1,8 TSI na servisní prohlídce už po 15000km(udělal jsem si pevný servisní interval).Auto jsem odvezl do servisu s tím,že mi vymění olej a provedou veškeré úkony.Asi za 3 hodiny mi volali,že je auto hotové.Auto jsem si převzal a jel domů.Protože jem na auto pedant tak jsem si provedl namátkovou kontrolu toho co měli udělat včetně kontroly oleje.To co jsem zjistil po vytažení měrky oleje mě při nejmenším zarazilo.Na měrce byla totiž hladina o zhruba 1,5cm nad ryskou max.Prože mám doma menší dílnu tak jsem začal hned jednat a olej přes kontrolní otvor odsávat.Vytáhl jsem ho skoro 1 litr než se na měrce ukázala hodnota jako má být.Další problém byl v tom,že olej byl šíleně černý a na to,že měl označení 5W-40 i hustý(i přesto,že byl,že byl motor ohřátý na provozní teplotu).Ještě jsem zapomněl napsat olej jsem dodal vlastní SHELL.Okamžitě jsem sedl do auta a jel do servisu.Tam jsem jim zdělil můj problém.Samozdřejmě mi tvrdili,že olej mi vyměnili a to že byl přelitý není možné oni mají přeci vyškolený personál.Po delší debatě,která k ničemu nevedla jsem se zbalil a jel domů.Nedalo mi to,ale tak jsem jel ke známému co má servis.Tam jsme olej vypustili.Po tom co z motoru vyteklo a potom co známí zjistil,že ani olej filtr není vyměněný bylo jasné,že opravdu nic neudělali.(podle něj prostě jen olej dolili a hotovo)Takže jsme sedli do jeho auta a jeli koupit nový olej a filtr a vše tentokrát provedli znovu tak jak to má být.Známí mi říkal jak to v servisech chodí(sám dělal 5 let u FORDA).Proto se nedivím,že někomu odejde po 250000km motor jestli to servisovali tak jako mě.Ještě na závěr chci napsat nebyl to jediní případ.U mé staré dobré O 1 1,9 TDI se mi stalo ůplně to samé a také jsem se spravedlnosti nedovolal.
  13. zdravým chci se tedy domluvit kdybych za tebou mohl přijet.Dneska jsem byl totiž ve škoda servisu tam mi řekli,že mám přehranou řídící jednotku na nejnovější data.Byly tam data s označením 0030,která byla přehrána na data s označením 0040(nejnovější).To znamená,že nastavení je takové jaké má být a v současné době s tím nejde nic víc dělat.Musely by si tam auto nechat a snažit se přijít na to kde je zakopaný pes to znamená výměna půlky motoru a do toho se mi tedy nechce.Napiš mi tedy kde tě v Kopřivnici najdu adresa atd.a kdy se ti to bude hodit.Díky. Zatím. D
×
×
  • Vytvořit nový...