Přejít na obsah

fulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    24
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 023 zobrazení profilu

Oznámení fulda

  1. Mimochodem - umíte nějak říci, aby se zobrazila adresářová struktura toho USB disku? Auto mi zobrazí co je v první úrovni adresářů na jednu hromadu a co je v další úrovni, tak mi nezobrazí vůbec. Vlastně pro něj adresáře neexistují. [vtip] Možná to bude tím, že používám flashku určenou pro "Ladu" a ne pro škodovku: https://www.aliexpress.com/item/1005003822440335.html [/vtip]
  2. Hardware: H58 Software: 1898 ABT hardware H47 ABT software: 2103 Navigační databáze 22.12 Codec médií: 3.1.4
  3. Auto je letošní. Tedy koupené listopad 2022 (tomu se tu myslím říká specifikace 2022 nebo dokonce 23) a aktualizace poslední co přišla je tuším kolem 20.12.
  4. Ahoj, Tak jednou za dva týdny se mi stane, že mi infotrainment (columbus) zobrazí hlášku "mějte prosím chvilku strpení" a točící se spinner. Vydrží tam celou cestu. Zpravidla to udělá když jedu někam, kde by se mi hodilo použít navigaci. Pochopitelně nefunguje ani android auto. Tedy on se připojí, takže mi navigace na telefonu píše, že mám použít ovládání z auta, ale tam se točí ten spiner. Stává se vám to také? Tuší někdo, co se v tu dobu děje? Díky
  5. Tak moje měření bylo velmi jednoduché - jedno "od plné do plné" jsem jezdil s vypnutým a druhé se zapnutým. Bylo to období, kdy jsem nejezdil žádné mimořádné akce. Takže to odpovídá metodice z té Varšavy. Diskuze o tom, jak to poškozuje motor, startér a baterku jsou o ničem. Zatím jsem narazil pouze na skálopevně přesvědčené lidi, případně na takové, kterým to řekl bráchův kamarád, kterej dělá v servisu. Ale nikdy jsem nenarazil třeba na fotku, kde by byl motor/baterka/startér z auta, které používá SS a vedle které ho nepoužívá. Prostě paní Colombová.
  6. Ale já jsem Pražák, většinu cest mám po městě. Jistě, chápu, že pro někoho, kdo bydlí kilometr od přivaděče, najede na dálnici a jede do Mnichova, tak je SS úplně zbytečný, ale já jsem prostě ten případ, pro koho je užitečný (když funguje) a tak to je. v zásadě podobná odpověď pro stanmara. Nemluvím o jedné cestě, myslím, že mám dost velké vzdělání na to, abych dokázal spočítat spotřebu podle ujetých kilometrů "od plné, do plné". Netvrdím, že je to na deci přesné, netvrdím, že je to jediná objektivní pravda. Je to můj případ a nehodlám se s nikým bavit o jeho objektivitě. Tak jak je někdo přesvědčen, že jeho autu SS škodí, já jsem přesvědčen, že mé peněžence prospívá. V mojí matematice se auto po týdnu nerozpadlo na prach a tak to je. A v mojem náboženství mi prostě vadí, když SS nefunguje tak, jak by mohl. Moc by se mi líbilo, kdyby se možnost přednastartování dala vypnout pro běžné Pražské kolony a třeba dala zapnout pro střídavé semafory. Ty tady nejsou moc populární, tady se dělají objížďky. Jsme ve městě. A mimochodem, protože čtu návody, tak si umím nastartovat před rozjezdem prostě nohou na brzdě. To pro případ, že chceš s někým závodit na křižovatce.
  7. Tak jasně, záleží, čemu říkáš krátkodobé a čemu dlouhodobé. Například já mám O3 které je 8 let, má nalítáno 150 a nemá žádnou mechanickou závadu na motoru a má první baterku. Pokud dobře počítám, tak při úspoře 0,5 l/100km je to 750 litrů benzínu. Dejme tomu, že za těch 8 let byl průměr 28 korun, takže jsem v krátkodobém měřítku ušetřil 21 000. To není tak špatné. Ale zase samozřejmě nebudu nikomu vnucovat můj názor. Ale to je debata do úplně jiného vlákna. Já bych se naopak rád dozvěděl, jak to zařídit, aby se motor nestartoval když neurotik přede mnou má spojku z půjčovny a posouvá se po 10 cm sem a tam.
  8. Tak pro mne má start-stop zásadní vliv na spotřebu. Tedy u O3 to bylo cca 0,5 l/100km (což je 10%). Tady jak se pořád motor startuje, tak to není tolik.
  9. Ahoj, Celkem dost mne trápí automatické startování v koloně. Asi v 80% případů zastavím za někým, kdo buď neumí zastavit napoprvé a během stání svou polohu ještě 5x upravuje, nebo mu nevadí, že v koloně zastavuje na přechodu, kde já nechci stát, nebo kopci "šetří" brzdy a místo stání se "houpe" na spojce, nebo tak něco. Každopádně to vede k tomu, že mi auto prakticky okamžitě po zastavení znovu nastartuje a pak není jak mu říci, že opravdu nějakou dobu ještě nepojedu a klidně může nechat motor zastavený. ... a to i v eco režimu... Netušíte, kde se tahle vlastnost dá změnit? Vlastně nevím, jestli je společná pro všechny motorizace, já mám 2.0 TSI (bez mild-hybrid, to je asi podstatné). Díky
  10. Ahoj, pokud bych se vrátil k tématu - automatická světla jsem měl už na O3, tam byl v návodu o dost detailnější popis jak fungují. A jelikož to tak bylo, tak jsem celkem přestal hledat kontrolku a u O4 mi neschází (popis zahrnoval třeba ty zmíněné stěrače, ale i rychlostní tabulky pro různé režimy a jejich vlastnosti). Co mi ale vadí je ovládání mlhovek. U staré O3 člověk po hmatu poznal, jestli zatáhne o jednu a nebo o dvě, tady je řada tlačítek, která jsou po hmatu stejná a rozhodně nepoznám, jestli jsem rozsvítil přední, nebo zadní mlhovku, nebo dokonce přepnul světla potkávací. Musím se u toho koukat na budíky a dost pracně číst celej ten text. To je za mlhy docela zážitek. Rozhodně negativně hodnotím změny v kufru. Je to soustava drobností, které zásadně otravují život. Ve staré O3 byly cargo elementy na straně "do kufru", v nové O4 jsou na straně "do přihrádky". To je opravdu špatné místo. Vzhledem k tomu, že je člověk používá v době, kdy má prázdný kufr, tak nikdy nebyl problém je vyndat. V nové verzi to problém je, protože přihrádka je plná drobností. Ale mnohem větší problém je je tam vrátit. Drobnosti se nasypou na místo elementů a člověk musí vyklidit celou přihrádku, než najde ten poslední zbloudilej kousek, kterej brání vrácení. U staré O3 jsem měl v kufru pod deklem "vanu" (nevím jak se to jmenuje, prostě plastová vana tak 10 cm hluboká, 20cm široká). Za den jsem do ní házel drobné nákupy a večer jí doma vyložil celou a vyprázdnil. U nové O4 je kus stanové celty, u které jsem nepřišel na to, k čemu se hodí. Když tam dám nákup, tak vypadne do boků, když tam dám mokrou bundu, začne plesnivět. Nosit domů se to nedá a pro rozložení potřebuji obě ruce, takže to nelze s nákupem. Velmi smutné je předstartovávání start-stopu. Ve většině případů v koloně jedu za nějakým nervózou, který se posunuje po 10cm a zastavuje na přechodech, takže mi auto neustále startuje. To, že nejde vypnout automatické zamykání, které je v návodu označené jako teoretické riziko, to je hodně dobrý úlet. A že se nezobrazuje zařazená rychlost, to je smutné. Chápu to tak, že auto je introvert a snaží se mi o sobě říci co nejméně, zatímco se snaží o mně zjistit co nejvíce a poslat to na server do cloudu. To je dnes moderní. ... je to dlouhé, tak to asi nikdo nebude číst.
  11. Mohu poprosit o nějaké nasměrování, jak spustím asistenta pro registraci? Na webu mi škoda stále nabízí ke stažení aplikaci. To je ono? Potřebuji aplikaci pro registraci?
  12. Tak na to je v zásadě stejná odpověď. I zařazená rychlost na normálních budících bývá. Kdybych chtěl rýpat, tak poukážu na to, že je občas ekonomické zrychlit o 1~2 km/h, aby "se" zařadil další rychlostní stupeň. Prostě je to mrzuté a je to takové netradiční pro technicky zaměřené uživatele.
  13. A že se tak prám, to je fotka z oktávky? Kdy je koupená? Díky
  14. Souhlasím s tím, že význam to má malý, ale když se tak dívám na "pádla" na volantu, tak bych řekl, že tam nějaký význam bude.
×
×
  • Vytvořit nový...