Přejít na obsah

gosh

Uživatel
  • Počet příspěvků

    217
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli gosh

  • Narozeniny 3.3.1979

Návštěvy profilu

3 107 zobrazení profilu

Oznámení gosh

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

4

Popularita

  1. Dík ale irelevantní, nastavení u různých motorů je různé a ty máš i vypínání válců, nebo? Zajímá mne jak se chová 2.0 TDI face s Driving Mode Select.
  2. Jezdim ca. 50tis.km ročně a veřte tomu že rozdíl tam je ... nesrovnaval bych to se starou A3 a podobně, není nic co by bylo nejezditelného, ale je to opravdu o poznani meně komfortní jak MR2015 s DCC a dost mně to zklamalo. Možná má svůj podíl vinny i obutí (Sportline Conti TS850 vs. MR2015 Hankook). Přesně jsem to neměřil, ale fakt mi na pohled nepřijde ze Sportline by byl níž než normal MR2015 (oba DCC). Pár fotek jsem našel s posledního setkaní + už vzpomínaný Passat R-Line: Srovnáni Sportline vs. normal pozvozek
  3. To je mysleno jak? - "Ano software 4196" = sw 4196 v S3 face si toto pamatuje? Lze vizuelne z videa poznat verzi sw? - "on má ještě software 1691 nebo 1703 nebo poslední je 1711 a tam je ten problém" - S3 predface ma jiny Virtual kokpit s jinym softwarem ktery neni kompatibilni se sw S3 face Virtual kokpitem?
  4. ECO je mysleno nastaveni motoru na ECO - vzdy kdyz je motor na ECO je DSG na "E" (pokud samozrejmne manualne DSG pakou neprepnes na "S"port). Jinak moc bych se divil kdyby Superb pri nastaveni rezimu motoru na "normal" = prevodovka "D" vyrazoval pri jizde bez plynu. Nicmene neni to vyloucenou protoze v Superb 3 facelift jsem jeste nejel. Muzes to pripadne nejak zachytit na video?
  5. muze ten komu to posledni VC zobrazeni po vypnuti/zapnuti zapalovani zustava natocit kratke video? At to muzu pouzit jako argument u reklamace. Predem dik
  6. Jizdni profil ano, ale bez pamatovani motoru na ECO, resp DSG na "E", nebo ?
  7. Mam na Sportline najeto ca. 20tis.km a poznam to, jinak bych to neresil. Nejde o houpani, nebo nehoupani ... ale spis o neprijemne trepani a bouchani ... ktere jsem z MR2015 DCC 19ky vubec neznal. Skoda, Sportline asi pujde z domu a pujdu do neco "normalniho" .... predstava SPORTu v podani Skody je minimalne u Superbu dost nepovedena. btw, marketingovy text o Sportline podvozku znam, ale jak uz jsem psal vubec mi nepripada ze by podvozek Sportline DCC byl nizsi nez normalni DCC. Jestli Sportline je 15mm nizsi nez normal, u DCC pisou 10mm nizsi nez bez ... tak mozna 5mm, ale ani ty tam nevidim ... vzhledove co se podvozku tyka je to klasicka Skoda "Koza" ;-), takze nic moc. Vzhledove mnohem nizsi a "hezci" byl muj Passat B8 R-line na 19kach. A jeste "sportovně laděne tlumiče" by se u DCC mohly dat nastavit na "normalne ladene tlumice" nebo mate za to ze budou i mechanicky jine?
  8. V cem je rozdil bych nasel treba tak ze bych se podival do ETKY na, jak pises, pruziny a tlumice dvou aut ve stejne verzi ... tj motor a ne 4x4, jednou sportline a jedno ne a videl bych jestli jsou jine jen pruziny a nebo i tlumice. Ale je to jen muj neodborny pohled na vec, protoze nemam do ETKY pristup. Btw proc by se auto melo zvysovat po vymene pruzin? Sport podvozek s DCC a normalni s DCC je dle mne stejne vysoky - opticke porovnani mych dvou aut (dokonce se mi zda ze Sportline DCC ma vice prostoru mezi kolem a blatnikem jako MR2015 s DCC = je vyssi). Snizeni 15mm ve prospech sportovniho podvozu se dle mne tyka pouze porovnani sportovni vs. normalni bez DCC.
  9. ani v ETKA není možno vyhledat v čem je rozdíl? .... ja bych totiž rád Sportline s normálním DCC podvozkem ;-)
  10. Ví někdo v jakých komponentech se liší sportovní DCC podvozek v modelu Sportline oproti DCC podvozku např. v modelu L&K ? Sportline se mi líbí vzhledově, ale vůbec mi nevyhovuje ten sportovní podvozek. Podle mně je to stejně nesmysl, když chci tužší podvozek přepnu si DCC na SPORT a nepotřebuji aby mně podovzek zbytečně natřásal i v modu COMFORT. V COMFORTU se houpe to jo, ale zbytečně "bouchá". MR2015 STYLE PLUS s DCC byl na 19kách o třídu komfortnější :-( Extremní nepohodlnost "sportovních" sedaček radši ani nezmiňuji.
  11. Od kdy Škoda vyrábí auta jen pro český trh? ;-) Jinak nevyjádřil jsem se úplně správně, myslel jsem spíš chyba designu/návrhu/zadání. Nerad bych aby se toto vlákno otočilo k diskuzi o 140km/h značce. Mně osobně to vadí hodně protože ten úsek jezdím 2x týdně, ale chápu že nás moc nebude koho to trápí. Přesto by mně zajímalo jestli není nějaká cesta jak tyto nelogičnosti/chyby dostat ke kompetentní osobě ve Škodě. Autosalony to mají na háku a infolinka je myslím příliš silná bariéra.
  12. Moc by mně zajímal důvod pro takovouto "vlastnost" :-) Podle mně je to programátorská chyba stejně jako čtení značky omezení max rychlosti na 140km/h, která je se 100% přesností čtena jako 100km/h. V podstatě to znemožňuje používání funkce upozornění na překročení max povolené rychlosti, protože na A1 mezi Vídni a Salzburgem jsou dva docela dlouhé úseky s touto rychlostí a za každým nájezdem mi to bliká a pípá což je dost obtěžující. A stejný programátorský prešlap se děje při už vzpomínámem nastavení DSG do režimu D i když před vypnutím motoru byla nastavena na E. Předpokládám že je to z důvodu emisí/ekologie apod. Pak ale nechápu proč když chci jezdit "ECO"logičtěji(E) než" NORMAL"(D) mi v tom Škoda brání. Automatické nastavování driving modu NORMAL po nastartování umí místí odborník změnit tak aby si auto pamatovalo zvolený driving mode, ale i když je v tomto modu nastavený motor na ECO tak DSG je nastaveno na "D" Grrrrrrr Pokud se teda něco od 10/2019 nezměnilo? EDIT: nevyjádřil jsem se úplně správně, myslel jsem spíš chyba designu/návrhu/zadání.
  13. Na Virtual Kokpitu (MR2019 pred face) se poslední "sportovní" vzhled vždy po vypnutí/zapnutí zapalování přepne do prvního "základního" s kulatým otáčkoměrem a rychloměrem - viz video. Všechny ostatní vzhledy to nedělají! Je to chyba nebo podobná nelogická vlastnost jako když se vždy po startu nastaví převodovka do režimu D I když jsem předtím měl nastavený režim E (plachtění). Asi aby "sportovní" vzhled nevybízel k neekonomické a tím pádem neekologické jízdě! ;-) Video
  14. Audi A6 150kw je 40TDI (2.0l) 45TDI je slabší 3.0 (nevím teď přesně kolik kw) a "plnohodnotný "3.0 má označení 50TDI ... vzhledem k tématu vlákna irelevantní, ale přece jen pro pořádek ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...