Zdravím,
obnovím opět po čase toto téma, protože jsem už v koncích.
Fabka (AZQ) mi nejvíc cuká po zahřátí a klidné jízdě obcí na 4. nebo 5. RS a to při minimálním sešlápnutí plynového pedálu, tak minimálním že se sotva dostane do tahu. V tom momentě cuká, když přidám plyn víc, tak zabere a jede normálně.
Jedním z rychlých pokusů se cukání zbavit, bylo zastavení a na krátkou chvíli zastavení motoru, nastartování a pokračování v jízdě, a to se mi zdálo že problém hned ustal, ale zkoušel jsem jen jednou.
Vyzkoušel jsem změnu paliva, přidal aditivum proti vodě v palivové soustavě, pokračoval výměnou svíček a jedné podezřelé indučky, následovalo nové čidlo tlaku vzduchu a kontrola EGR ventilu, který byl čistý. Klapka zprvu jen vyčištěna, diagnostika následně hlásila slabý signál potenciometru klapky, takže jsem koupil i novou klapku. Před nastavením klapky jsem dal i nový vzduchový filtr.
Stále mrška cuká. Mezi závadami na diagnostice se objevovalo vadné čidlo tlaku vzduchu, chudá směs 1. válce, signál potenciometru klapky a tuším že tam jednou vyběhl i EGR.
Co teda dál? Mám pokračovat v investicích a koupit ještě EGR (kontrolován - čistý)?
Co když výměna EGR nepomůže? Kde hledat další příčinu?
Díík