Přejít na obsah

Mishak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mishak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Svagor ma podobne problemi ... neviem kam mu to leze vjeho HTP fabke ale v interiery ma strasny smrad ako po vykaloch od maciek... teraz v lete to ustalo ale ked sa ochladi moze sa zasa tesit ze pojdu za teplom... :/ Bohuzial tiez si s tym nevie pomoct...
  2. Takto teraz vyzera, jemne chranena voci vode ale bude vymena.... inak to nevidim...
  3. aj tak som na 95% presvedceny ze to bude zapalovacou cievkou. Ako som pisal ja som cievku precistil, ukostril a strekol jemne pripravkom co odpudzuje vodu na baterie no a minule skuska ohnom. Cely motor som vystriekal na zahrade Wapkou pouzil cistic takze voda zatiekla fakt vsade... to ked minule urobil len z casti tak neslo nastartovat tak 2 hodiny! No a s malou dusickou som skusil po chvilke nastartovat a ono to naskocilo... tesil som sa ako jojo ale az kym sme neodchadzali tak o 30 min to uz nenastartovalo... tak ma to vytocilo tak som presiel konektory vsetky co som nasiel, prestrekol tym pripravkom, rozobral rodelovac, precistil kontakty, ukostrenie, palec prebrusil kontaktne plochy skontroloval aspon vyzualne svieckove kable no ani naznak popraskania alebo poskodenia, ani stopa po vode, cele zasa poskladal a prestirekal cievku ale poriadne tym pripravkom proti vode a potom to nastartovalo... ALE cukoalo a trhalo celu cestu domov... No podla toho chovania mi bolo jasne ze je niekde voda kde nema byt! Logicky o ale kable nebudu sak si uvedomte ake su tam teploty a ja som s tym jazdil tak 40 min vonku 35 stupnov a cukalo to stale rovnako. to by kable aj rozdelovat presusilo ako mumiu proste aspon by sa to zlepsovalo ale nist! na dalsi den samozrejme bez akehokolvek problemu! No a dnes aj vcera lejaaaaaaak ako svina! tak si hovorim bud alebo! strasny lejak bol ked som s tym dnes jazdil a NIST! vsetko fungovalo ako malo Takze zhrnutie 99% cievka ktora ma mikro praskliny cez ktore ked prenikne vlhkost robi zle nedobre, teplo od motora ju neovlivni vzhladom na umiestnenie a vysvetlovalo byto cele to chovanie... tak tolko zatial....
  4. Viem kolko kostuje new lamda len mi islo o to ci je tato znizena hodnota prave ukazovatel opotrebovania alebo teda ako sa na VAGu prejavuje opotrebovanie...
  5. Tak som minule robil znememu diagnsotiku jeho HTP, chyba motora ziadna, ide mu to krasne nestazoval sa na nic ale ked som testoval jednotlvie cleny tak podla VIS sa mala klapka otvarat pri zoslapnuti na 100 percent ci stupnou uz si nepamatam ale otvara sa len na 37 Zaujimave ze motor ide krasne ako by to nemalo ziadny vplyv... je to normalne? ci treba precistit klapku nastavit cez VAg zakladne hodnoty a bude z toho raketa..? ?
  6. Nazdar vospolok... Kedze sa nejedna o zavadu adavam to sem. Ide o to ze som si robil diagnostiku a podla VIS ma mat lamda v motore AEE cca 30 krat za sekundu hodnotu od 0 do 1 Mne to ale beha iba od 0 do 0,7 Otazka takto ra prejavuje opotrebovanie alebo je to normalna hodnota? ale onak ako sa prejavy na diagnostike opotrebovana lamda?
  7. Mal som podobny problem.. teda este horsi... raz za dazda sa ledva zohrial motor a zrazu zacal cukat zdochol a uz nenastartoval.. o dva dni som sa k nemu vratil a na prvy tuk nakopol... ako keby s nic nedialo... Potom dlho klud a zasa za dazda po cca 20 min jazdy zacal cukat a to iste sa zopakovalo... na dalsi den uuplne v pohode dalsi krat po umyti motora to iste - nenastartoval.. o hodinu uz hej. mal som podozrenie na cidla tak som si zohnal diagnostiku a ako inak motor bez chyb! len jedna vec ma zarazila ktoru som si dovtedy ani neuvedomoval. motor na volnobehu v nepravidelnych intervaloch cca kazdu 3 sekundu cukol.. ako taky nekludny volnobech.. na grafe cez vag to bolo krasne vidiet rovna ciara a sem tam take EKG smerom dole o cca 50 ot. No a posledna vec ze som sa dostal na toto vlakno precital... supu do ruky nedostal ale modul vyzeral podobne ako ten na fotkych.. skorodovany az az.. tak som ho vybral z auta kompletne prebrusil dosadacie a ukostrovacie body, vymenil matky, podlozky, nastriekal konkorom podotahoval a nastriekal sprejom odpudzujucim vlchkost a div sa svetu volnobech je zrazu uplne cisty bez akychkolvek zachvevov... Lejak este nebol takze uvidime ale na 90% to bolo sposobene odporom v ukostreni zapalovacieho modulu vdaka tomu nanosu korozie... takze usetrenych vela vela € na benzin Snad to niekomu pomoze
  8. nerad vyhadzujem peniaze tam kde nemusim takze pokial zistim pricinu rad si to opravym sam... takze by sa malo jednat o tuto potvorku: Volnobezka ale zaujimave ze sa da kupit len na Bosh... a ja stale netusim ci tam nahodou nieje Magneton
  9. Mam problem s starterom, nahodne dakedy bez problemov dakedy az na treti krat vysunie pastorok... proste starter toci a pocut iba chod elektromotora, netoci s motorom je to 1,6 55 kw a neviam ani najst ci sa tam daval BOSH alebo magneton zatial som sa dopocul ze by mohlo ist o vadnu volnobezku ale ci je to mu tak...?
  10. Nazdar vospolok. Potrebujem poradit ohladne dvoch veci... 1 je odkial natiahnut + na napajanie subiku, je mi jasne ze audiofilovia budu trvat na samostatnom napajacom kabli s prierezom 1 cm2 priamo od baterky... aktiv. subik ma cistych 100W sinus tak ma napadlo ci by som si to nemohol zjednodusit a natihanut niekde spod pristrojovky porp. priamo cez poistku aby to bolo elegantnejsie riesenie ako samostatna externa poistka. Octavku mam kratko tak sa vobec nevyznam kde zohnat ten + pol alebo ci bude predsa len najlepsie tahat to od baterky... a ak od baterky je ten plastovy bazmek v ktorom sa to da relativne jednoducho napojit ale otazka daju sa samostatne zohnat aj tie pliesky na to napojenie...? pod otazka: 100 W SINUS kde zohnat lacny napajaci kabel.... a kde v octavke v kufri najst dobry ukostrovaci bod? 2 otazka ako sa dostat cez kopu platu k cinch vystupu autoradia...??? nechcem vyberat autoradio teda nemam vytahovaky, budem volit jednoduchsiu cetu ale ktora to je... a kade tahat signal kabel.. stredom alebo bokom... kade je to jednoduchsie....? Vdaka za kazdu radu.
×
×
  • Vytvořit nový...