aj tak som na 95% presvedceny ze to bude zapalovacou cievkou.
Ako som pisal ja som cievku precistil, ukostril a strekol jemne pripravkom co odpudzuje vodu na baterie no a minule skuska ohnom.
Cely motor som vystriekal na zahrade Wapkou pouzil cistic takze voda zatiekla fakt vsade... to ked minule urobil len z casti tak neslo nastartovat tak 2 hodiny!
No a s malou dusickou som skusil po chvilke nastartovat a ono to naskocilo... tesil som sa ako jojo ale az kym sme neodchadzali tak o 30 min to uz nenastartovalo...
tak ma to vytocilo tak som presiel konektory vsetky co som nasiel, prestrekol tym pripravkom, rozobral rodelovac, precistil kontakty, ukostrenie, palec prebrusil kontaktne plochy skontroloval aspon vyzualne svieckove kable no ani naznak popraskania alebo poskodenia, ani stopa po vode, cele zasa poskladal a prestirekal cievku ale poriadne tym pripravkom proti vode a potom to nastartovalo...
ALE cukoalo a trhalo celu cestu domov...
No podla toho chovania mi bolo jasne ze je niekde voda kde nema byt!
Logicky o ale kable nebudu sak si uvedomte ake su tam teploty a ja som s tym jazdil tak 40 min vonku 35 stupnov a cukalo to stale rovnako. to by kable aj rozdelovat presusilo ako mumiu proste aspon by sa to zlepsovalo ale nist!
na dalsi den samozrejme bez akehokolvek problemu!
No a dnes aj vcera lejaaaaaaak ako svina! tak si hovorim bud alebo! strasny lejak bol ked som s tym dnes jazdil a NIST! vsetko fungovalo ako malo
Takze zhrnutie 99% cievka ktora ma mikro praskliny cez ktore ked prenikne vlhkost robi zle nedobre, teplo od motora ju neovlivni vzhladom na umiestnenie a vysvetlovalo byto cele to chovanie... tak tolko zatial....