Přejít na obsah

stejsky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení stejsky

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Cca 3000km po výměně předních kotoučů začalo auto při brždění cukat. V servisu (neznačkovém) mi tedy znova vyměnili kotouče a destičky a po pár stovkách kilometrů to samé. Dojel jsem si na STK na test a řekli mi že mám volné stabilizátory na ramenech, takže při brždění se rameno klepalo a zku...lo to kotouče. Servis mi při první výměně kotoučů měnil i ty stabilizátory, ale dali mi nějaké neorigo šunty. Po opětovné kompletní výměně vše ok.
  2. Jo sorry, už je to opraveno. Koukám, že překlepy nejsou jen u mě.
  3. Koukám, že jsem vyvolal zajímavou diskusi. Měl jsem to v "obyč" servisu a nechali to den v garáži, vyměnili palivový filtr a jede se dál . ZDŮVODNĚNÍ servisu: Z nafty se při nízkých teplotách separuje parafín, který postupně ucpe palivovou cestu. U mě zřejmě pal. filtr(asi ta tvoje emulze). Tenhle parafín se prý zpět do tekutého stavu blbě přeměňuje, takže nestačí vlahá garáž. Holt některé řetězce (ČSAD, Shell ...) měli bod tuhnutí trošku blíž k nule? Doporučili přidávat 5l benzínu/100l nafty nebo hlavně aditiva. Někde na tomhle fóru kluci psali, že podle testu je nejlepší nějaký vif. P.S. Maj nafťáci katalizátor nebo ne?
  4. Ahoj lidi, dnes při minus 15-ti stupních se mi za jízdy rozsvítila kontrolka ASR a motor pomalu přestával táhnout, až to chcíplo. Pak už jsem to nenastartoval.Naftu beru z ČSAD. Co s tím může být?
×
×
  • Vytvořit nový...