Jump to content

Dare

Uživatel
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

3 Followers

About Dare

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

884 profile views
  1. Kodiaq Brake Systems - 11.2018.pdf Kodiaq Maintenance 10-2017.pdf Kodiaq MY19 Changes .pdf
  2. Vypadá jako vyhřívání pro opěrku zad, pokud najdeš i 4 pin pro sedák Z6 dle obrázku tak máš pravdu. Obrázek není pro Sportline, ale nějaký základ...
  3. @x-man podle čeho si to myslíš? Je možné, že v Etce jsou jen s vyhříváním jako náhrada, ale v prvovýrobě těžko...
  4. Ne, to vážně ne...VW AG nikdy žádnou přípravu nedává, každý cm mědi stojí chechtáky...
  5. Dare

    Spotřeba 1.5 TSI

    Já preferuji spolehlivost a servisní nenáročnost a hlavně ticho a kultivovanost, mám 3 děti, tak dynamika je někde na posledním místě... Spritmonitor znám, jenže tam je tak obrovský rozsah, že to vlastně nic neříká...lidi jezdí s 1.5 se spotřebou od 6,5 do 10 litrů/100km a nelze jednoduše vyčíst, jakým stylem, symbol dálnice je tam skoro u všeho. Co ale je vypovídající, že všichni dohromady mají průměr cca 8 litrů. Já vlastně nejezdím nic jiného než dálnici a město zhruba v poměru 60/40. Tady je srovnání spotřeby benzín vs diesel celkem přehledně, ale zjednodušeně: h
  6. Můžete se prosím pochlubit Vaší spotřebou v různých režimech a uvést, zda je nebo není 4x4: Dálnice 130 km/hod= Město, semafory, do délky trasy 10km= Kombinovaná dlouhodobá spotřeba= Cokoliv dalšího... Vybírám motor pro Kodiaq 1.5TSI EVO vs 2.0TDI EVO, tak bych potřeboval mít představu, jaký je asi rozdíl ve spotřebě. Najedu 20tis km ročně, půlka po dálnici, půlka město, naložený tak průměrně 3 osobami. Tady došli k rozdílu cca 0,9 litru na 100km, ale se starší generací TDI, s TDI EVO to asi bude víc: https://www.auto-motor-und-sport.de/tes
  7. Dare

    1,5 TSI OPF

    @MichalB Ahoj, můžeš prosím pár slov ke spotřebě, např. kolik to bere při ustálených 130km/hod. Dík
  8. Dare

    Čelní sklo

    Ahoj, mohl by jsi prosím taky zhodnotit kvalitu příjmu GPS signálu telefonu s vyhřívaným sklem?
  9. Nemýlíš, máš pravdu, sázku bych prohrál. BTW: můj MR 2010 má 5K0953569. Tak tě tedy pošlu sem, kde je vše vysvětleno: https://forum.octaviaclub.cz/topic/2200-multifunk%C4%8Dn%C3%AD-volant/page/2/#comments
  10. Pošli log z VCDS a můžem se bavit dál, rád poradím. Já se vsadím, že máš 5K0 953 569.
  11. Ahoj Fan1, bohužel nechápeš. Ty potřebuješ nový podvolantový kroužek. Nech to udělat někoho, kdo tomu rozumí, jinak se sám zbytečně zatížíš problémy s kompatibilitou, viz: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions#Part_Number_5K0-953-569 Měj se.
  12. Já dal tyto do mého Sharana (podobný panel) a bez problémů: https://www.alza.cz/auto/osram-led-w5w-2ks-d4121314.htm Sejmutí krytu: https://www.youtube.com/watch?v=QZ-RjB4imPQ
  13. Takový zvuk bych já tedy nevydržel ani náhodou...jasná reklamace. Zkus najít ověřený servis na doporučení. Jaký je to ročník/měsíc?
  14. @Tomi Bar Octavia III - Jednotka BCM pod palubní deskou se třemi konektory. V tvém případě konektor A (ten vlevo). Vzhledem k přístupu doporučuju řešit napojení konektorem s rozdvojením, jako to mají sady Jager. @capo Rozpojené konektory u ŘJ jednotky přívěsu nebo je samotná špatná jednotka přívěsu J345
  15. No pokud se nepletu tak CBZB je 8 ventil a proto na tom natočení tedy asi nezáleží. Ale na čem záleží je utahovací moment a pokud nepoužil momentový klíč tak to není žádný profesionál, ale normální garážník a rychle od něj pryč. A správný moment pro EA 111 CBZB je 25 Nm viz obrázek výše. Svíčky jsou na autě jedna z nejdůležitějších věcí pro správný chod motoru. @DušanV Co myslíš "chytne závit". Závit přece chytne vždy stejně, jakmile se potkají konce závitu, tedy více možností není... Já vždy dělám vše přesně dle návodu či servisního manuálu a potom neřeším problémy a jenom jezd
×
×
  • Create New...