Přejít na obsah

dbdb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli dbdb

  • Narozeniny 5.3.1979

Oznámení dbdb

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Doporucit ti ho muzu a urcite bych si ho nechal udelat znova. Rozdil ve vykonu je dost zasadni, coz je vetsinou plus. Par negativ se najde: obcas ztrata adheze na mokru, pri nalozenym aute tahani volantu pri akceleraci mirne do zatacky nebo pri predjizdeni, vyraznejsi kopanec kolem 2000ot - narocnejsi davkovani plynu (predevsim v nizsich otackach, pak je narust plynuly az do 4000ot.) a to hlavni, podvozek zaostava, chybi sestka... Ja ten vykon vyuzivam hlavne pro rychly predjeti, na zavodeni v zatackach oktavka neni. Na dvojku nikdy neslapu k podlaze, nejlepsi je predjizdeni na ctyrku - od 80 do 130km/h paradni plynulej zatah. Je taky fajn, ze kdyz se ti nekdo lepi na zadek a neni ti to prijemny, casto mu ujedes. Co se tyce vykonu, dava se obvykle kolem 100kw a 300Nm, coz je asi horni limit, kdyz nechces prijit o spojku nebo turbo.
  2. 45000km - zatim nic, krome vymen oleje, desticky jeste urcite 15000km vydrzej, chip delanej na 4000km se zatim na nicem "nepodepsal". Spotreba mezi 5,1-5,5l, Vypada, ze je to za ty leta vychytany auto.
  3. Ještě jsem našel, že: Oleje s normou VW 507 00 jsou určeny určeny pro naftové motory a lze jimi nahradit oleje VW norem: VW 506 00 a VW 506 01. Přičemž norma 506 01 je taky pro PD motory, viz. http://www.volkswagen.cz/servis/longlife/
  4. dolejva se tam olej specifikace VW 507 urceny pro PD motory, pokud se bavime o naftaku. Ja mu dal Shell Helix Ultra, ve Francii stalo 5l jen 50e.
×
×
  • Vytvořit nový...