Doporucit ti ho muzu a urcite bych si ho nechal udelat znova. Rozdil ve vykonu je dost zasadni, coz je vetsinou plus. Par negativ se najde: obcas ztrata adheze na mokru, pri nalozenym aute tahani volantu pri akceleraci mirne do zatacky nebo pri predjizdeni, vyraznejsi kopanec kolem 2000ot - narocnejsi davkovani plynu (predevsim v nizsich otackach, pak je narust plynuly az do 4000ot.) a to hlavni, podvozek zaostava, chybi sestka... Ja ten vykon vyuzivam hlavne pro rychly predjeti, na zavodeni v zatackach oktavka neni. Na dvojku nikdy neslapu k podlaze, nejlepsi je predjizdeni na ctyrku - od 80 do 130km/h paradni plynulej zatah. Je taky fajn, ze kdyz se ti nekdo lepi na zadek a neni ti to prijemny, casto mu ujedes. Co se tyce vykonu, dava se obvykle kolem 100kw a 300Nm, coz je asi horni limit, kdyz nechces prijit o spojku nebo turbo.