Přejít na obsah

Martain

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Martain

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, objevil jsem spálené kabely, jsou to ty plastové fajfky na žhavičkách, dvě ze čtyř utavené, motor TDi 66kw. r.v. 1998 Jakoby se zvesela žhavilo i po nastartování... na těch zbylích 2 se dá v klidu udržet ruka, na těch opálený absolutně ne. V létě špatné teplé starty..... Poradíte někdo, kde by mohl být problém s tím roztavením?
  2. Vypadá to tak... bylo mi řečeno že prej vnitřní ale není si jistej... dá se to nějak na 100% zjistit abych nemusel kupovat novej a pak to tím nebylo?
  3. Zdravim nikde nemůžu najít odpověď na můj problém. Při prudším přidání plynu je slyšet klepání z přední nápravy, jakoby se tam něco rozvybrovalo, po ubrání plynu se to uklidní a není nic slyšet. Takže jen rozjezd při vetši akceleraci. Při brždění žádné problémy nepociťuju. Je jedno jestli jedu po rovině nebo do zatáčky klepe to tak jako tak. Na nerovnostech konstantní rychlostí normálka žadné bouchání. Poradí někdo?
  4. Tak hadice jsou OK, teda alespoň se zdají. Prý je problém ve špatném nastavení táhla na turbu.
  5. Díky za radu.. v nejbližší době to prěkontroluju a dám vědět.
  6. Ahoj mohl by mi někdo poradit? Nejsem si jistý co všechno s autem je. Mezi problémy patří nepravidelný chod a malý tah. Jedná se o vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 66kW r.v. 98 najeto 206 000km. Vag vyhodil chybu 16485- snimač množství nasávaného vzduchu (G70) nevěrohodný signál. V tom log se moc dobře nevyznám ale zdálo se mi že chyba bude ve zpětném vedení výfukových plynů. Po prošlápnutí plynu až na podlahu a následném volnoběhu se asi po půl minutě klidného chodu dostaví divný zvuk a hodnoty mezi specified MAF a actual MAF jsou zhruba 200 mg/R po dalším sešlápnutí zase na nějakou chvíly klid a pak opět hrubý zvuk. Moc by mi pomohla nějaká rada od zkušenějších. LOG: http://leteckaposta.cz/359304047
×
×
  • Vytvořit nový...