Přejít na obsah

Honzy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Honzy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím po dlouhé době všchny majitele OI. Kouknul jsem na forum jen ze zvědavosti, OI 2.0i jsem vlastnil a na foru jsem už taky psal ohledně kontrolky - samozřejmě mě zlobila , takže ve starších příspěvcích to asi někde bude podrobně rozepsané. Servis nakonec závadu konzultoval až s M.Bol. a výsledek byl vadná váha vzduchu a to asi po 130000km. Jinak každou chvíli na diagnostiku, psalo to závadu příliš bohatá směs. Měnili kabely ke svíčkám, svíčky, lambdy a pořád mazali chybu s tím že je jenom sporadická, ale komu to dělá ví jak je protivné na tu kontrolku koukat nebo čekat kdy se zase nasvítí, takže u mě vyměnili váhu vzduchu /nechá se prý změřit ale pouze při jedoucím autě/ a od té doby naprostý klid. Jinak Octu jsem prodal a nyní proháním Focus C-max, zatím spokojenost tak to snad vydrží. Mějte se fajn a co nejmíň starostí a hodně radostí s plechovými miláčky.
  2. Na OI 2.0i jsem měl naprosto to stejné, voda pořád v normě, čistě růžová a emulze na víčku i po otření, na měrce rovněž. Zmizelo to akorát když jsem jel do Chorvatska, ale to zase sežralo dost oleje, nijak jsem to neřešil, olej sem dolíval, ale u 16 let starého R19 jsem měl víčko krásně čisté, tak nevím čím to je a jestli je to na závadu, voda by tam ale být neměla.
  3. No tak ten S-max je už pořádný kus auta, bohužel finančně je to mimo moje možnosti, uvidíme jak se osvědčí C-max. Je to jako u Octy, čím víc o tom člověk čte tak tím víc zjišťuje že dokonalé auto zatím není, takže asi záleží jak člověk narazí.
  4. Kolegové, tak dnešním dnem se loučím s tímto fórem, na kterém jsem dva roky sbíral zkušenosti a hledal rady při provozu mojí O I 2.0i, včera jsem jí po věrných službách prodal, protože doba jde neúprosně vpřed a přesedlal na Ford Focus C-max, 1,6Ti-VCT 85kW, má super výbavu jako xenony, stabilizaci podvozku apod. takže jsem zvědav, jestli nebudu zklamán. Jinak jsem tu opravdu našel hromadu dobrých rad. K motoru musím říci, že nic moc dobrého jsem o něm neslyšel, ale já si na něj stěžovat nemohu, dobrá spotřeba, zátah krásně odspodu, žádné vysoké točky jako chce C-max a krouťák nizoučko, prostě klasika a fajn svezení, faktem je že olej mu trošku chutnal. Jinak auto / r.v. 11-2000/ mělo klasické závady jako ložisko v PP kole, zatuhlé stěrače a špatný spínač varovných světel. Největší pohroma a to i pro servis bylo odhalit chybnou váhu vzduchu a tím soustavně rozsvíceno kontrolku el. motoru, to je tak vše za 70000km. Všem Vám přeju ať vám Vaše Octulky dělají jenom radost a ujedete s nima tisíce šťastných kilometrů, ještě ze zvyku sem občas kouknu a třeba někdy nashle třeba u O II. Honza
  5. Tak dveře už chodí jako nové. Jak jsem psal, nejdřív jsem jenom vyčistil Arvou a potom podle rad prostříkaval ob den WD40. Na dovolené se to rozchodilo, tak jsem pokračoval v úsilí, no a teď je to paráda. Nenechat se odradit počátečním neúspěchem. Takže díky za rady, opravdu to chvíli trvá, než se olej dostane všade a povolí to.
  6. Měl jsem stejný problém a zatékalo tam dveřmi - pomalu je po dešti otevři a když uvidíš na gumě vedle plastového prahu vodu tak je to jasné. Při tlumení dveří jsem na jednom místě špatně přilepil folii a tudy tam teklo. Taky jsem na to nemohl přijít. Nebo zkus vzít konev s vodou a pomalu ji vylij na sklo dveří a uvidíš to hned, ale poteče tam tudy. Ta guma u skla všechno nezachytí.
  7. U OI r.v. 01 mi jdou dost ztuha otevírat dveře u spolujezdce. Mě to až tak nevadí ale manželce jo. Na pantech bylo dost zatuhlé vazelíny, tak jsem to vyčistil Arvou. Panty jsou jak nové a čisté, prostříkal jsem to WD sprejem,ale pořád jdou ty dveře hrozně ztuha. Nemá to nějaké zvláštní mazací místo?
  8. Uf ty dieselové spotřeby to je děs - s 2.0i můžu závidět. Takle musíme ty ropné šejky živit hlavně my s benzínem. Jinak co se týče rozměrů pneu tak kolega z práce koupil na Avensis 225ky a spotřeba mu o 1 litr vyskočila a dolů se nemůže dostat - takže něco za něco
  9. Jak jste spokojení s touto motorizací a za kolik se s tím dá jezdit? Uvažuji v budoucnu o OII, ale TDI je přeci jenom dražší a i většina ojetých má motor 1.6 takže to bude asi nejdostupnější.
  10. Tak už se to tu probíralo několikrát, já u 2.0i dlouhodobá /1500km/ a většinou město 7,5 l/100, rychlost jakž takž zatím dodržuju a je to na spotřebě znát. Krátké pojížďky po městě - 10l/100km - v létě klima, v zimě studený motor, takže město 10.
  11. Honzy

    Zimní pneu

    Až tak moc to nesouvisí, ale nevíte jestli kola z OI jsou zaměnitelná s O II - rozteče šroubů a usazení? Chci koupit 4 x nové zimní pneu, disky mám a kdybych náhodou příští rok pořídil O II jestli bych mohl kompletní disky s pneu nechat na O II ?
  12. Tak od včera mám od Cosbyho udělané stahování oken na DO, naprosto super, může vřele doporučit, funguje jak jsem chtěl. Děti nechají stažené zadní okno a když už otevřu dveře nemohl jsem ho vytáhnout, teď máčknu a hotovo. To samé když je třeba auto vyvětrat - odemknu a stáhnu okna..... Cosbymu ještě dodatečné poděkování .
  13. Honzy

    Chyba 16556

    OK, číslo ventilu souhlasí, kupoval jsem to taky na 2.0i motor AQY, číslo nádobky 1JO201801H, když se rozdělíme o poštovné na půl tak to pošlu. když tak na email: honya.jan@seznam.cz
  14. Honzy

    Skutečný stav km

    Protože vím že autum rozumíš tak ti věřím a takové auto bych nechtěl, ta pořizovací cena je ale dobrá, škoda
  15. Honzy

    Chyba 16556

    Za 600,-Kč ji nechám, je včetně elektromagnetického ventilu, 604/371444
×
×
  • Vytvořit nový...