Přejít na obsah

alexlech

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení alexlech

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobré ráno, mám prostý dotaz. O1 2000 1,9TDI 66kW motor AGR původní jednotka 038 906 018 GM. Je možné tuto jednotku zaměnit za 038 906 012 F ? Je hardwarově kompatibilní ? Případně jaké jsou možnosti náhrady té původní jinou? Díky za opověď Lech
  2. Zdarec vsem. Prosel jsem forum, castecne odpovedi jsem snad nalezl, ale presne muj problem popsan nebyl. O1 1,9TDI 66kW r. 2000 prosinec 2008 - graduje 1/4 rocni problem se startovanim (nezalezi na teplote venkovni, motoru, proste nekdy naskoci nekdy ne), baterie vymlacena.Odtah do autorizovaneho servisu.Jim to chyta okamzite na brnk.Zavadu nenaleznou,intervenuji za vymenu kabeloveho svazku imobilizeru. je po problemu jaro 2009 nejprve sporadicky pak casteji se objevuje problem nastartovat po delsi jizde.motor naskoci a po 1-2s umre. Po 600km jizde probehlo cekani na odpocivadle jelikoz nechtel, po 20min chyta. Svadim to na palivo, mesic klid, beru v cervenci Vervu a po 20km jizdy zastavauji a vypinam motor.Nejsem znovu schopen nastartovat. Po 2h napoprve. Vezu do jineho autorizovaneho servisu,meni rele 109 a pri jizde od nich po 20km vypnu motor a nastartuji az na 5 pokus. Nabizi vymenu RJ za 38000Kc. Odmitam. Prubezne zavada pokracuje. Vezu znamemu na testovani, na VAG zadna chyba, za celou dobu mu to neudela ani studeny ani zahraty. vymeni teplotni cidlo a cidlo otacek. Mam 2000km klid, pak za studena na 5 pokus. Pak asi jeste 2x po cca 2000km a nyni to dela ob den. Rano nastartuju na porve, odpoledne z prace 10x. Zahraty uz v poho. Pak den klid a zase rano nechytne atd ... Opakuji dej: otocim klickem, probehne sekvence kontrolek , a startuji, motor naskoci, uplne normalni zvuk a po 1s umre. Provedu 4-15x, jak kdy a naskoci a drzi. Za jizdy nikdy neumrel. pro uplnost palivovy filtr menen rijen 2008 v prubehu prvotnich problemu,zhavice 2 roky Netusi nekdo, co se to odehrava ? jeste poznamka,po neuspesnem startu a zdechnuti motoru jeste chvili visi rucicka otackomeru zhruba na 500ot,pak cvakne rele a ona teprve spadne.
×
×
  • Vytvořit nový...