Přejít na obsah

Peter 33

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Peter 33

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Je to tu prešpikované tlačítkami na odpoveď a keď náhodou netrafíš to správne, tak hneď niekomu zvýšiš odrenalín
  2. No ja som mal jedno čidlo, ktorému som neveril, aj keď nepísalo chyby, ale odpor medzi kontaktmi som nameral 8kohm, radšej som kúpil nové a dotiahol ho na 20 Nm a po čase sa mi to čidlo začalo písať do závad. V podstate som neurobil nič, len som ho povolil a opäť utiahol, ale už len obyčajným kľúčom - nehovorím, že je to správne, ale chyby mi už nepíše. Keď sa trocha oteplí zoženiem druhý kľúč a dotiahnem ho na 20 Nm - uvidíme, čo to spraví ! Skontroluj si napnutie rozvodového remeňa - niekde som čítal, že snímač reagoval na vyťahaný remeň !
  3. Správne uzatváranie termostatu zistíš, keď vymontuješ výčko a doň zatlačíš termostat do pracovnej pozície ( prstami tak, že cítiš, že si pretlačil pružinu v termostate ) a potom fúkneš do rúrky výčka ( tam kde je namontovaná hadica k chladiču) - keď to prefúkneš je KO. ( hrubá alebo zaseknutá oska termostatu ). Kľudne kúp poľský - počul som z viacerých strán, že je OK - dokonca aj predvač mi hovoril, že má naň najmenej reklamácií. Potrebuješ vyčistiť klapku, potenciometer namazať Diavou a voľnobežný kontakt Kontoxom. Potom vymazať chyby, urobiť základné nastavenie klapky a vymazať adaptačné hodnoty. Bolo by dobre pozrieť, či teplota na budíku sedí s teplotou v RJ.
  4. Piškot má pravdu - spínač voľnobehu sa má správať inak ! Takže ešte raz skontroluj nastavenie akcelerácie, alebo odopni plynové lanko a takto skús urobiť základné nastavenie ( lanko môže byť trochu voľné a nesmie sa zasekávať, pretože pridvihuje klapku a tá sa nevie dostať do základnej polohy a zopnúť voľnobežný spínač ). Mám rovnaký VAG a tiež mi tú teplotu a napätie tak ukazuje.
  5. Tá skupina 002 je ok. Trocha ma metie tá teplota nasávaného vzduchu ( 17, 25, 31 °C), ale to by TI nepísalo chybu klapky. Fakt to vyzerá na studený spoj v klapke, konektore, alebo seknutý drôt - skontroluj klapku podľa DP (kapitola 24-23 až 24-30), inak sa nepohneš ! Pred štartom by mala mať 2,5-6,5° Ty máš 22,2°. Nechaj zapnutý kľúč pred štartom a skupinu 003, pomaly rukou otvor klapku --- mení sa Ti uhol klapky rovnomerne ?
  6. Podľa roku výroby auta sú parametre v RJ rôzne, hlavne na voľnobehu napr. "M" má 662 otáčok a "AG" má 768 otáčok. Dajú sa použiť asi všetky, ale hodnoty voľnobehu a kompatibilitu nájdeš v Dielenskej príručke.
  7. Ukostrenie klapky cez ten čierny drôt s očkom je ok ? Skús premerať, či je kostra na telese klapky, pozrieť a premerať kontakty medzi RJ a klapkou . Skúšal si urobiť nastavenie akcelerácie (lanka) - hodnota pri plnom plyne by mala byť 210-217 (nie som istý).
  8. Zdravím všetkých, som tu prvý krát, tak Vám rovno položím otázku: Mám 1.6 mpi a vypisuje mi sporadickú závadu na vstrekovači č.1 (prerušený kontakt/skrat na kostru) - čím to je ? Už som menil vstrekovače medzi sebou, meral som prechodové odpory drôtov,skúšal som iné čerpadlo aj lambdu ( podľa EK je OK, aj keď skáče len do 0,78 ), tlak paliva 2,5-3 atm. Ešte jedna vec na VAG mám v bloku nameraných hodnôt sk. 005 počet zopnutí ventilu nádobky s akt. uhlím hodnotu 19,9% pri voľnobehu. Malo by tam byť 6-19%
×
×
  • Vytvořit nový...