Přejít na obsah

Prema1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Prema1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak u mě stále rezonuje. Na krátké vzdálenosti nebo když se motor nevytáčí tak to člověk moc nepociťuje, ale když se jede po dálnici tak bych zešílel!! Nevím co stím dělat. Oktávka byla už ve třech autorizovaných servisech a nezjistili nic, jen řekli " je to oktávka, co chcete. Kupte si VW". TAk zkusíme rozebrat motor a pídit se, co způsobuje vibrace. Když to zjistím, tak dám vědět.
  2. Zdar. Tak je nás více s tímto problémem? To jsem rád že nejsem jediný. Už to bylo ve třech autorizovaných servisech a nic nezjistili.. Mě připadá jako když jsou špatně namontovaný držáku motoru. Protože se to dost bsilně ozívá do kastle. Jestli na to přidete, napište to sem. Díky
  3. Tak máme v rodině fabii 1,9tdi i OII 1,9tdi 4x4. Fábka jezdí tak za 5,3l a Oktávka hodně klidnou jízdou za 6,8 - 7,5l. Nechápu jak někdo dokáže jezdit za méně s těmahle autama.. Byla tu diskuze kolik to žere na volnoběh.. obě auta 0,5 l/h
  4. Chlapi, potřebuju pomoct s mojí OII 1,9TDi 4x4. Byla už ve dvou servisech (Škoda) a tam na nic nepřišli. Řekli jen že to má tvrdé silentbloky na motoru a tím pádem to vibruje. Ale mě se to nezdá.. Do nějakých 2000ot se nic moc neděje, ale jak jedu třeba na 2500ot tak se něco začne ozívat ze spodku, jako by bylo něco s kardankou, nebo jako by upadla přepážka ve výfuku a ten tlak tam dělal bordel. A je normální že jsem najel přesně 200km (30 % dálnice 120kmh) na čtvrtku nádrže? není to moc? Je tu někdo kdo má dílnu a podíval se za úplatu na to ? Louny, Žatec, Most, Chomutov, a tak do 50km okolo? Nevím už co stím..
  5. Jsem rád že jsem toto téma našel.. Mám problém s vibracema a hlukem při zrychlování u naší OII 1,9TDi 4x4. Zvuky se ozývají z přední části, jakoby za od převodovky nebo motoru. Akorát jsem vypozoroval jednu věc, stál jsem z prudkého kopce na přejezdu, zatáhnul jsem ručku pustil brzdu a najednou se do celé karoserie začly přenášet vibrace. Takže to jsou asi vymačkané silentbloky na držákách motoru ne? Nemůžou to při tom zrychlování dělat i oni? Motor se vlastně při zrychlování nahne, tím pádem začne vibravovat hardy spojka a drnčet do kastle.. Není náhodou tady někdo z okolí ŽAtce, Mostu, Chomutova kdo už má s tímto zkušenosti a byl by ochotný se na to semnou podívat? Díky Přema
  6. Tak taky přidám trochu do mlýna - F I kombi 1,9TDi 190kmh, OII 1,9TDi 4x4 totální konec konečníku 181kmh U obou aut jsem čekal více.. Hodnoty dle tacho, na předepsaných gumách - fabia 14" a Octa 16"
  7. Já jsem koupil Fabku 1,9TDi lini v listopadu z bazaru. Řekli že tam je nová baterka, řekl jsem si paráda. Doma jsem zjistil že to je 45 AmH :-) Ale stále na ní jezdím jako drak :-) Jen teď v -18 už to bylo horší. Je možný že mi problikávají světla, i osvětlení palubky a občas mi vypne servo kvůli té malé kapacitě?Rozsvítí se mi volant a konec, ale osvětlení vozu přestane problikávat a svítí normálně. Na diagnostice to ukázalo snímač polohy volantu, ale věřte tomu..
  8. CHtěl bych se zeptat těch co mají OII 4x4 1,9TDI, taky máte pocit při puštění plynu např. při 100kmh, jakoby vás někdo jakoby "chytnul" za prdel? Je to o dost víc cítit než u jiných aut. Tak mě napadlo jestli mi třeba někde nechybí olej. V převodovce jsem měřil, tam bylo dost. Ale pak tu ještě někdo psal že měl málo oleje v kuželíkovým ložisku a že mu to dělalo taky brajgl. Nevíto kde bych to kuželíkové ložisko našel? A mám ještě jeden dotaz, měníte si sami olej v haldexu? Díky za odpovědi.. P.S. čtyřkola je na zimu bomba..
  9. Tak to asi budu muset holt načipovat :-) A jak je na tom spotřeba po a před načipováním?
  10. Tak to jsem rád že to slyším.. :-) Já už vymýšlel nejhorší scénáře.. Oproti fábce to nemá ten švih, je to spíše traktorový průběh jízdy :-)
  11. Tak mám zase problém.. Mechanik se svezl s mojí OII 1,9TDI 4x4 2006 a řekl že nejede.. že je to lenochod. Tak si vzal noťas do auto, zapojil a jelo se. Říkal mi jak mám jet, někdy plnej, někdy volně. Pak mi ukazoval nějaký graf a tam mi ukázal že váha je dobrá, turbo prej tlačí jak nový, ale auto nejede.. Nějaká rada? Slyšel jsem i o případu že byl ucpanej vejfuk. nebo třeba vyčistit EGR? A nebo to tak má prostě jet a mi hledáme chyby kde nejsou :-D Jede to hůř než Fabia 1,9TDI.. Může být?
  12. Mám stejný názor. Mám 1,9Tdi a po 3800ot už dost ztrácí sílu a nemá smysl to dál vytáčet.. to už je jen týrání..
  13. Nazdar. Nebudu zakládat nové téma když se tu užřeší 4x4. Nechal jsem si udělat setrvák a když už byl v autě klid tak se ozval další zvuk. Při vytočení 3 a vyššího stupně nad cca 3300ot se zepředu až k místu jak je řadička ozívat jakýsi divný zvuk drobnýma vibracema. Může to dělat málo oleje v převodovce?nebo je to normál? A celkově jdou ze spoda divný zvuky. Někdo tu psal že se mu zespodu taky ozívaly divný zvuky a že měl málo oleje v "kuželíkovém domečku" ?? Napsal jsem to správně? Já myslel že se měří jen olej v převodovce a haldexu.. Prozradíte mě někdo kde mám ten olej všude zkontrolovat? A dá se doma vyměnit olej v haldexu? Nebo se musí do servisu? Dík Přema
  14. Když jezdíš na 50kmh tak to se nemůžeš divit že to drnčí! ja jezdím do 60kmh na 3ku. A jestli se snažíš šetřit naftu podtáčením motoru tak to dělej dál .. ale s převodovkou je ámen
  15. Když jezdíš na 50kmh tak to se nemůžeš divit že to drnčí! ja jezdím do 60kmh na 3ku. A jestli se snažíš šetřit naftu podtáčením motoru tak to dělej dál .. ale s převodovkou je ámen
×
×
  • Vytvořit nový...