Jump to content

5icz

Uživatel
  • Content Count

    504
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

59 Excellent

About 5icz

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,290 profile views
  1. Proti tomu volvu bych postavil spis neco jako tohle. Vybava u superbu bude asi o hodne lepsi, cena je o 200tisic nizsi a servisuji to vsude. https://www.skodaplus.cz/Car/1558289/skoda-superb-combi-tdi-2-0-cr-140-kw-l-k
  2. Nema pro tebe vyznam. Skoda Connect jede na vestavenou e-sim.
  3. Tak to uz radsi tohle ne? https://www.skodaplus.cz/Car/1554143/skoda-superb-dsg-4x4-2-0-tdi-140-kw-l-k?make=brand_32&model=model_910&userControllForm=true&mileageRangeTo=10000&carsOrderBy=PRICE_ASC
  4. Je to stejny motor, jako se daval do Octavie 3 RS (tedy provereny) a mel by byt bezproblemovy.
  5. AC bude asi Apple CarPlay. MIB3 Columbuse podporuje bezdratove CarPlay, takze se nemusi pripojovat Iphone kabelem.
  6. Presel jsem z Android Auto na Carplay a mimo celkoveho zlepseni stability mne prekvapilo, ze pres carplay funguje navigace pres waze i v tunelech. Nevi nekdo, na jakem principu to funguje - napada mne, ze waze ziskava data z tachometru auta pripadne iphone pouziva senzor zrychleni pro odhad rychlosti...? Nikde na netu jsem o tom nic nenasel.
  7. Mam neco takoveho https://cerpadla.heureka.cz/compass-07248-na-odsavani-oleje-a-nafty-12v/ ale cerpa to dost pomalu, stal jsem tam snad pul hodiny. V kauflandu to stalo 300KC.
  8. Vymena oleje je u TSI 162 kw docela opruz a kdyz jsem zahledl v kaufu odsavacku oleje, rekl jsem si, ze to zkusim. Vysledek me prijemne prekvapil, protoze to slo fakt pekne a bez vymeny filtru jsem vysal 5.5 litru oleje (celkova napln je 5.7), takze od ted budu delat uprostred 30.000 km servisniho intervalu odsati oleje vlastnimi silami.
  9. Pri delsim navigovani (100km a vice) se waze jakoby zacne zasekavat - obrazovka se aktualizuje treba jednou za 30sekund a navic uplne blbe. Proste nepouzitelne a telefon se musi restartovat. Druhy problem je, ze obcas nefunguje zvuk, ale to mi dela i pres Car play - staci odpojit, pripojit kabel. Zkousel jsem vic verzi Androidu i Android Auto, vse stejne.
  10. Po pul roce trapeni se s Waze pres Android auto jsem dostal sluzebni Iphone a uz si nepripadam jako beta tester. Waze je pres Carplay na iphonu stabilni a nezacne se pri dlouhe navigaci zasekavat jako se mi to stavalo na Galaxy S9. Zajimave je, ze Carplay i Android auto obcas trpi na stejnou chybu a to, ze obcas nejde zvuk a je potreba telefon odpojit a pripojit, aby zvuk sel - zrejme nejaka chyba u skodovky.
  11. 5icz

    Spací paket

    Operku hlavy lze snadno sundat, takže cela sedačka se menit nemusí.
  12. 5icz

    Zimni pneu

    Na zimu koupeny 4ks Good year UltraGrip Performance + 215/55 R17 98V, protoze vitez testu a cena neni uplne mimo. Hmotnost pneu 9.8 kg, vyrobeno 2919, Made in France.
  13. 5icz

    S3 odlehčení

    @bojler Kolo se pri jizde pohybuje jak dopredu, tak rotuje. Rotacni energie je stejna jako energie rychlosti E = 1/2 *m*v*v . Tzn na rozhybani kilogramu hmotnosti kola je potreba dvojnasobek energie oproti energii na rozhybani kilogramu nerotujiciho kilogramu. Koeficient *2 plati pokud je rotujici hmota na okraji kola, coz v pripade disku neni (jeste je tam pneu), takze u disku je ten koeficient o neco mene nez *2.
  14. 5icz

    S3 odlehčení

    Říká se, že hmotnost kol se projeví krát 2. Jak už jsem psal tady, tak na zimu jsem koupil disky Borbet W, vyvinuté s ohledem na nízkou hmotnost. Oproti diskům škoda ve stejném rozměru je to snížení hmotnosti o 10kg a pokud se uváží, že jde o rotující hmotu, tak to ve výsledku dělá tak 17kg. Oproti 19kám, co mám na zimu to dělá v efektu rotující hmoty odlehčení tak 35kg. Většího smysluplného odlehčení u S3 už dosáhnout nepůjde. Jsem zvědavý, jak se takový rozdíl projeví při jízdě.
  15. Na zimu jsem koupil disky Borbet W 7x17 ET40, díra 57.1 s otvorem na šrouby vrtaným na originální kulaté šrouby koncernu, takže nejsou potřeba žádné podložky nebo jiné šrouby. Dlouho jsem vybíral, jaká kola koupit a hlavní výhodou u tohoto kola se píše, že byli vyvinuté speciálně s ohledem na nízkou hmotnost. Borbet snad není úplně shitová značka a kola vypadají hezky minimalisticky, cena super a na těchto kolech byl dělaný i tento německý test pneu, kde si chválili jejich hmotnost, tak jsem se rozhodl to risknout. Mimochodem ta hmotnost (mnou měřená) je 9.0kg což je o brutálních 2.5kg méně než nejlehčí kola od škody ve stejném rozměru a o 5.4kg lehčí než Trinity 19ky co mám na léto. Jedinou drobnou nevýhodou kol, je že paprsky vystupují asi o 6mm mimo osu, takže nejsou úplně ideálně aerodynamické. Pro zajímavost: eshop poslal nejprve špatná kola Borbet V ve stejném rozměru, která vypadají dost podobně, ale byli o 1.3 kg těžší než Borbet W, takže Borbet W asi bude odlehčený model.
×
×
  • Create New...