Přejít na obsah

Ravo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 231 zobrazení profilu

Oznámení Ravo

  1. Zajímavé, dneska jsem zkusil ofiko škoda update portál https://updateportal.skoda-auto.com/cs-cz/ a už mi to nabídlo ke stažení ten samý file který jsem stahoval od Aldy81 - HIGH12_P310_EU_202245 Asi byl v té době když jsem to zkoušel nějáký výpadek na straně škoda update serveru
  2. Už se mi to podařilo stáhnout a po unpackingu je tam adresář MIB1, takže si myslím že by to mohlo klapnout.... až se k tomu dostanu, tak kouknu jaký je tam SW Train atd a uvidím co s tím. Jinak nevím jeslti to má IMEI - je to O3 předFL, bez Škoda Connect, žádná SIMka se nikam nestrká
  3. Díky moc @alda81 za link. Mám O3 předFL a protože mám muziku Canton, tak je tam Columbus Harmann = MIB1. Doufám že to nebude problém, nerad bych si to bricknul
  4. Nevím co se děje, ale po zadání VINu na https://updateportal.skoda-auto.com/cs-cz/ mi napíše: "Informace k tomuto VIN nebyly nalezeny. Přenechte aktualizaci servisnímu partnerovi." Přitom vloni na jaře jsem normálně přes tento link po zadání VINu stáhl update a zupdatoval jsem to. Auto má Columbuse legálně z výroby, žádná dodělávka. Auto je z DE, ale jak jsem psal, v CZ jsem už dělal za to dobu co ho mám update min. 2x
  5. Škodovka bez kabinoveho filtru? Ten jsem měl i na felde🤦. Klimu nemám, je to úplná základní holota...
  6. Mě se taky nedaří vyměnit kabiňák, protože tam vůbec nemám ty dvířka, co uzavírají prostor s filtrem! Mám jedno z prvních CitiGO (2012), takže mi tam mraky věcí chybí (třeba díry pro uchycení plastových podběhů zadní nápravy atd)...ale toto?!? Takže otázka zní kde je filtr (protože to vypadá že prostor tam je a kde jinde měl být, ale není se tam jak dostat bez kompletní demontáže toho plastovýho potrubí) a jak se k němu dostat?
  7. Já mám jedno z prvních CitiGo, tzn. nemám v kastli nachystané montážní otvory. Nechtěl jsem nic vrtat a ničit protikorozní úpravu, protože na těchto místech není o chronickou vlhkost a následnou korozi nouze. Tak jsem to vyřešil tak že jsem podběh pořádně umyl a inkriminované místa odmastil a nalepil jsem tam "mamutem" nerezové šrouby s velkou hlavou (protože mám TIG, tak jsem si je vyrobil z normálního nerezového šroubu na jehož hlavičku jsem přivařil nerezovou karosářskou podložku - tlustá, velkoplošná). Víc napoví obrázky. Použil jsem originál montážní sadu i podběhy, v zadní části pod nárazníkem jsem je lehce zastřil nůžkami na plech aby navazovaly na nárazník. Podběh jsem ještě lehce polepil antivibrační protihlukovou folií, ale stejně je antihluková úprava zadní části CitiGO strašná a hluk od zadní nápravy je pořád slyšet, takže se chystám celý kufr, zadní podběhy a podlahu (ten holý plech) stejně pořádně polepit a zatlumit.
  8. Ravo

    Osvetlenie nôh

    Mě to tam taky přestalo svítit a žárovkou to není. Asi bude nějáký problém s kabely, protože kontakty na lampičce i konektoru jsem očistil a napružil. Asi budu muset vzít měřák a měřit a zkoumat, nicméně hodně blbé místo na laborování, obávám se že bude muset řidičova sedačka ven :-( Asi to nechám na jaro, až bude trošku vlídněji, v téhle kose se mi v nevytápěné garáži nechce válet po zemi a cokoliv dělat s plasty (ztvrdnou a mají tendenci víc praskat)
  9. Toto mi bohužel nefunguje, seznam FEC kódů tam vůbec není. Ale stejně to asi nemá smysl na MIB1 vůbec řešit
  10. Na MIBsolution je ke stažení verze MHIG_EU_SK_K1552_MU0411 (ale nejde mi stáhnout, kdyby existoval nějáký alternativní link, tak bych byl rád). Chci tam dostat tuto verzi, protože při googlování mi často vyskakovala že jde patchovat - rád bych CarPlay, couvací kameru (domontovat), VIM apod. Jenže je teď otázka, co všechno na MIB1 vlastně jde, budu muset pátrat ve fóru...jsem trošku zklamán, těšil jsem se na MIB2 věcičky :-(
  11. Přiznám se, že jsem z těch aktualizací docela zmatený. Když dělám updaty map nebo nahrávám POI, tak používám MIB2 adresáře. Ale teď jsem byl kouknout na SW Train a mám MHIG_EU_SK_1533 - To znamená, že nemám MIB2? Hlavně bych chtěl udělat update na nejnovější možný, protože mi třeba nejede Offroad mode, nemůžu si pustit zvukové upozornění na POI atd - což by se s MIB1 docela vysvětlovalo. Jen pro pořádek, je to O3 2015 předFL s Canton muzikou Díky za info a pomoc se zorientováním se v této oblasti.
  12. Ahoj, nefunguje mi pípání na POI ....mám Columbuse v O3 rv.2015 předFL. Vůbec tam nemám položku k zaškrtnutí v sekci zvuky. Pomůže update Columbuse (ale netuším jak, jen jsem dělal update map a přidával POI)? nebo někde něco přes VCDS povolit? Díky za pomoc
  13. Fuj to je, ale účel světí prostředky. Padne to tam tak dokonale, že se nikde nic neodrbává. Každý nemá doma běžně torx M12...zatím jsem ho na nic jinýho než na ten volant nepotřeboval a myslím si že ani už nebudu. A to si myslím že mám výbavu spíš nadstandardní. Samozřejmě uvedeno spíš pro pobavení, každý kdo to bude montovat si samozřejmě jistě nastuduje podle dílenských příruček, co si nachystat za nářadí...a kdo ne a je v zoufalé situci, budiž mu klika inspirací ;-)
  14. Souhlasím s tím že je to řešení problému, ale u mě cca jen 1x a na cca 1,5-2 roky. Už jednou jsem to takto řešil, druhé prostříknutí nepomohlo, tak jsem tu páčku vymontoval a rozmontoval až k těm mosazným segmentům, co se tak vydírají. Po zhodnocení situace jsem ty dráhy "zrepasoval" z jiné bez-tempomatové páčky, protože byly úplně vydřený. Toto pomohlo teď cca ty 2roky a opět je to tady. Takže jsem koupil novou páčku, chtěl bych mít dalších 200tis klid, ten týden s cvakáním byl k nevydržení Ještě k těm prepasům - páčky jsou v podstatě jedna skládačka, na stejné tělo se přidávají elementy a kontakty tempomatu, takže se dá v případě nouze z různých páček sestavit jedna zdravá páčka. Ale při dnešní ceně té náhradní s kolebkovým vypínačem to nemá smysl, nová je nová. A na závěr dva poznatky: 1) pokud se nahradí tempomatová páčka bez vypínačů RES/SET (určená pro MF volant) normální tempomatovou páčkou (v mém případě s kolébkou), bez problémů to jde a tempomat z MF i nadále funguje, tlačítka RES/SET na páčce jsou neaktivní. 2) pokud sundáváte volant při výměně páčky a nemáte ten správný "nástroj" na povolení pojistné matice, tak je docela klika mít dobrý nápad s klikou - ten čtvercový hranol kliky přesně zapadne do matice a jde to krásně povolit i utáhnout
  15. No doufám že to tak bude, bylo by to tak logické. Pokud by to dělalo nějáký problémy, tak to holt přepinuju podle té staré páčky a drátky vedoucí od RES/SET jednoduše odstřihnu a bude Tak či tak jsem už objednal novou páčku s kolébkovým vypínačem a pak sem dám vědět, jak to celé dopadlo.
×
×
  • Vytvořit nový...