Podíval bych se, jestli nejsou výpadky zapalování - je to někde v diagnostice.
Mě to dělalo problémy když bylo vlhko a byla KO izolace na zapalovacích kabelech ke svíčkám. Za absolutní tmy byly vidět jiskřičky kolem kabelů. Po výměně bez problémů.
Určitě zkontrolovat rozdělovač a palec.
Kyselina se z baterie jen tak nedostane,pokud je vše OK. V tomto případě bude akumulátor přebíjen a je potřeba co nejdříve zkontrolovat nabíjení - regulátor.
Měl jsem stejnou závadu a nakonec to byla jen netěsnost ve spoji za katalyzátorem před 2 lambdou - přisávalo to vzduch jako dýza a lambda to chybně vyhodnocovala.
Stačilo rozebrat, nanést těsnící tmel a bylo to
No i nová může být špatná - vlastní zkušenost
Potom rozdělovač, palec. Nebo lépe zkontrolovat, jestli dává jiskru, když chcípne a nestartuje. Ještě může být přicpaný filtr benzínu, pokud pálí.
Chce to postupně vylučovací metodou zjistit.
Řešil.
KO cívka zapalování. Častá závada. Dostane se do ní vlhkost a pak to dělá psí kusy včetně chcípání. Mě nakonec umřela úplně, že nešlo nastartovat.
Tom
Uff, jestli jsem pochopil správně sdělení "Olejová měrka ukazuje Maximum, oranzova kulicka , možna tak 1mm nad .... za studena"" tak je motor přelitý olejem !
Olej musí být v rozmezí sponího prolisu cca 3 cm odspoda.
16490 - nesmyslný signál tlaku čidla g71 v sacím potrubí
Kde se toto čidlo nachází na BME?
Chyba se objevila po vyčištění a nastavení klapky, tak jestli není nějaký bordel v čidle. Nějak ho nemohu najít
Sání jsem kontroloval a vypadá vše těsně....
T.