Přejít na obsah

andy220

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení andy220

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Pani nechapem,perco tu obhajujete DSG. Ano ak chcem komfortne radenie ANO.Ale vyssia spotreba,a nechal som sa pocut,ze zivotnost tejto prevodovky nie je nekonecna.Oprava DSG a jej cena sa rovna sialenstvu.Uvazujem o kupe Superba,ale DSG radsej nie.Neni nad 6 kvalt manual pani! Zaujimali by ma vase nazory.
  2. Zdravim,je to trochu OT,ale skusim.Mam sportline sedacky vo Fabii 1.Myslim,ze sedaky a konstrukciu maju podobne ako RS (okrem farby potahov).Jedna blba osoba mi sadla na bocnicu nakriz a prevalila mi molitan (asi sa presekol na tej bocnej vzpere) a potah sa mi zvrasnil.Asi tusim,ze ma caka vymena molitanu,tym padom procedura tu popisana.Hladam niekoho zo zapadneho/stredneho SK kto mi to profesionalne vymeni.Otazka 2,je mozne ten molitan objednat v priamo v skodovke?
  3. Pani pomoc postihol ma na mojej fabii s komfort systemom a dialkovym ovladanim tento problem.Dvere sa nedaju od zabuchnutia pri otvorenom centrali otvorit(lanko mam zrusene kvoli kradezi).Naposledy to nejak zblblo,sam od seba sa odistili,dvere zabuchol som a uz ani za toho to nejde otvorit.Poistku c 31 som skontroloval.Osvetlenie kufru nesvieti,cize mikrospinac zavretia je hadam v poriadku. Chystam sa to znvnutra otvorit a premerat.Myslim,ze cez VAG by sa mali dat skontrolovat funkcia mikrospinaca otvorenia a indikacie zavretia.Chyta ma katastroficka myslienka o odidenej centralnej jednotke,alebo kabelazi.Akoze rele zvladnem vymenit,ale dufam,ze to nie je poskodena elektronika.Apropo da sa centralna jednotka vymenit?Kazda rada vitana.
  4. Ale Wojnar,ale uz som sa posunul dalej.Rozkuchal som ten kazetak.A koumal.Su tam dve mikrospinace,ktore davaju signal procesoru,ze bola vlozena kazeta a prepinaju audio vstup medzi kazetakom a radiom (velmi dolezite).Skusal som ich nahradit miktospinacmi,fungovalo to,ale hned po PLAY som isiel do rychleho pretacania FF.Ono su tie vstupy do procaku pripojene cez pull up na 5 Volt,a ja som len rozopol pararelnym mikrospinacom do vzduchu,takze sa to neuzemnilo a spravalo,ako keby som stlacil FF na pretacanie...musia tam byt dva prepinace pracujuce paralelne..cize tu som skoncil,vysral sa na to a vlozil atrapu kazetu a do serie z motorcekom som dal 1k odpor aby sa netocil,nevrcal a nezral elektriku:) Takze to staci,potom som odpojil snimaciu hlavu kazetaka a tam so vyviedol stereojack s 1k odpormi na moj mobil jackom v ulohe mp3 prehravaca.....uz by som to zadekloval,ale zlomil som kabel,stratila sa mi 15ka,cize radio nestartuje po zapnuti klucika... Hladam niekoho okolo BA kto mi natiahne tu 15ku od poistkovej skrinky pomoc...
  5. Pani problem odhaleny.Prasknuta plastova priruba za motorom 038 121 132 C. Pomoc zhanam, na sklade v mojej skodovke nie je, idu sviatkuyyyyyyyyy Pasuje to len s SDI,TDi to ma z hliniku.
  6. Kiez by si mal pravdu,uz som mrkol DP a je tam taka rucne dotahovacia drazkovana hlavicka srouby na spodnej hadici.Ruky mam hrube,ale dlhe,heh Na SDI je problem vymenit aj ziarovku,vsetko je tam narvane.Inak v DP hovoria,ze treba dat dole plast kryt z motora,t.j. na zdvihaku,ale to ma asi zmysel,ked chcem vypustit kapalinu.Idem na to,dam vediet.Este raz diky.
  7. Super,diky,ak je to take jednoduche?Ale budem tam mat pristup bez zdvihaka a demontaze predneho narazniku?Ten chladic lezi na vzpere,nejak tak skriza (vraj je to normalne na SDI),ale mam pocit,ze ked vylupim mriezky tak by som sa sa tam mohol dostat vidlicovym klucom,hm?Vies mi povedat akym? Este poznamka,vraj mam TDI chladic,ktory je vacsi,ze vraj to skodovka montovala do prvych motorov.
  8. Zdarec hosi, mam pruser,idu sviatky,na slovesku pritiahli mrazy a zacala mi unikat chladiaca kvapalina.Napisal som to sem,aby som nemusel zakladat novy topik.Precital som si vsetky rady (vicko expanzky,tesnenie pod cidlom,vodna pumpa,prasknuta hlava atd.) Riesite tu ale benzinove motory,ja mam SDI r.v.2001.Pokusim sa popisat celu genezu problemu. Pred troma dnami mi pipla pristrojovka,ze chyba kvapalina,samozrejma,hladina v expanzke bola 2 cm pod min,tak som utekal kupit G12.Dolial som politra dufajuc,ze je po probleme.Rucicka i v mrazoch sedi ako pribita v strede po zohriati motora. Dnes som z hrozou zistil,ze mam malu ruzovu kaluz v pod prednym naraznikom v casti vodica.Kapalina v expanzke opat chyba,pri teplom motore cca 3 cm pod Min.Presvietil som to silnou baterkou z motoroveho priestoru,je tam blby pristup,ale ziadne viditelne uniky,i ten plastovy kryt pod motorom a naraznik pod chladicom suchy.Zda sa mi,ze ale jeden plastovy holender z boku chladica pri baterke,bol iba vlhky.Nechce sa mi verit,ze cez taketo vlhnutie sposobi stratu politra kvapaliny z chladiaceho sytemu za par dni.Je sice pravda,ze studene diely sa stiahnu a vzniknu medzery,cez ktore moze do rana vytiect kvapalina. Nanapadlo ma pozriet stav oleja,ale pevne dufam,ze tam neni ziadnen bordel.K motoru sa spravam setrne a SDI su trvalky.Nepoznate niekto nejake slabiny tohto motoru co sa tyka chladiaceho systemu,co myslite? Este dodam,som pred vymenou remena a vodnej pumpy,daval som tam origo,ktora ma nabehane 80tisic.Keby pustala vodna pumpa objavila by sa kaluz pod naraznikom? Jedine,ze by to pretieklo po tom plastovom kryte pod motrom a ten je suchy. Vdaka za kazdu cennu radu.
  9. Ano je to music system 202.Musi to nejak ist,sakra asi sa donutim to rozkuchat a nejak to hacknut,vedomosti,vybavicko na to mam,chyba mi chut,pruser je ze to zasrane radio musi byt pripojene na CAN zbernici,inak je mrtve,uz davno by to bolo doma v teple na zdroji a osciloskope. Predpokladam,ze tam je nejaky mikrospinac na detekciu kazety,ktory vedie rovno na riadiaci procak (ten staci vhodne upnut na nejake napatie).Je tam urcite nejake snimanie otacania trnov pohonu kazety,co sa urcite bude dat nejak bypassnut.Mozno staci na nejaky "mrtvy testovaci pin" priviest napatie a autoradio sa prepne na rezim kazetaka a staci priamo iba napajkovat kabliky z jacku na hlavu magnetofonu. Uvazoval som upgrade na symphony s podporou CD menica,ale to je 1500 sk plus ta krabica interface za 2000 a to si uz mozem kupit nejaky jazdeny pioneer. Pani opakujem toto smejdove radio ma nespornu vyhodu,nelaka lopkarov a mozem kludne spat a kvalita zvuku staci.
  10. Pani ale nikto tu neriesi ked mam zakladne skodovacke autoradio bez konektora na CD changer?Tie moduly su mi na H. FM modulator nechcem degraduje to kvalitu,potrebujem prasknut napriamo NF signal do zosilovaca autoradia a nejak emulovat,ze mam vlozenu pasku,aby sa preplo z rezimu tunera. Autoradio nechcem menit,pretoze mam pokoj od lopkarov,potrebujem len je funckiu zosilovaca.
  11. Ja takto prevadzkujem moje Skodovacke autoradio 2 roky,ale mechanika sa tak opotrebovala,ze to uz nechcem.Proste tie koliecka sa nonstop tocia a vydava to dake praskave zvuky potazmo v zime logika kazetaka prepina na tuner (je to zatuhnute,nevladze to potiahnut).FM adapter je terno,kvalita je degradovana ovela viac ako cez jack. Ano pochopil som,ze ked mam symphony s konektorom na CD changer tak viem s tym modulom za 2500 pripojit hravo akykolvek MP3 prehravac. ALE NIKTO TU NERIESI PRAOBYCAJNE RADIO NA FABII,KTORY NEMA CD CHANGER KONEKTOR S LINE VSTUPMI!! TOTO JE MOJ PRIPAD.TO AUTORADIO NEVYMENIM MAM POKOJ OD LOPKAROV,NIKOHO NELAKA. EXISTUJE AJ RIESENIE OKREM MC ADAPTERA AJ NA TAKUTO VERZIU SKODA AUTO RADIA?!? dik
  12. Pani a co SDI? Pri diagnostike mi zistili,ze ten elektricky solenoid,co ovlada EGR je v prdeli,netesil a podtlak isiel stale na EGR,tak som tie hadicky zaslepil.Odvtedy moje SDI je elastickejsie,lepsie sa vytaca,ale o par deci vyssia spotreba. Pocul som nazor,ze tytmo postupom sa odstavi ta chcipacia klapka a potom motor pri vypnuti trasie a nicia sa silentbloky. Mate niekto jednoznacnu radu?
  13. Chalani dnes mi vylupili origo skoda zaslepku s vodicovych dveri a to mechos sa dusoval,ze to stopro odradi zlodejov.Mal som zablentovany aj mechanizmus unasaca mikrospinacov centralu.Nastriekali tam rozpustadlo a ten tmel povolil a otvorili to i tak,nastastie ich zastavil dodatocny imobilizer. Ked mate tu zaslepku zasroubovanu,tak vam rozmrvia cely zamok.Ja uvazujem uplne odpojit tie mikrospinace od komfortky.Nech si tam pacia co chcu.Mam DO a ked zamrzne rozbijem bocne sklo,stoji len 1500sk naproti tomu,ze auto skoro 200k.
  14. Caute chalani, mal som takisto zaslepku na dverach vodica,vcera ju elegantne vylupil zlodej.Ten mechanizmus kde su mikrospinace som zablentoval lepidlom na autoskla.Blbost hajzel ho rozleptal nejakym rozpustadlom.Kupil som hned novu zaslepku,ale prave mi trklo,ze zase mi to niekto vydlabe a urobi este vacsiu skodu, tak uvazujem o lepsej taktike.Ten napad rolbara s patkorunou neni zly,ale ked mi to potom niekdo vydlabe a poskodi dvere,cely zamok,hm? Tu vylomenu zaslepku chcem iba prilepit kauckovym lepidlom,aby tam netiekla voda. Nebol by najlepsi napad odpojit tie kabliky s tych mikrospinacov,nech toci sroubovakom kolko chce,ale nech mi neposkodi zamok?Otazka je ako bude na to reagovat diagnostika. Chalani neexistuje alternativa ako bez demontaze tapaciru,by sa dal mechanicky odstavit ten mechanizmus?Ja tam uz tu drazku nemam,asi mam zamok cely v prdeli.Nemohli by ste sem hodit par foto pre lepsiu predstavivost ako to mate riesene vy?
  15. Uz sa stalo,sundal som pristrojovku a medzi tyc a palubku vrazil spalok.Pristrojovku nebudem urcite menit.Myslel som ze su tam nejake nedostupne drobne plasty vytahane,zdeformovane od slnka,pripadne srouby
×
×
  • Vytvořit nový...