Přejít na obsah

Rubas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Rubas

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Musím vám napsat, že jsem si před měsícem udělal rozvody a zjistil jsem, že jedna z malých kladek (INA) byla již za vrcholem. Pěkně už chrastila. A to měly rozvody najeto necelých 100.000 km. Takže udávaných 210.000 km od výrobce je sakra odvaha. Ale teď k dotazu. Nevíte někdo utahovací momenty obou závrtných šroubů (napínací a vodící kladka), motor CAYC. Opakuji šroubů, né matic, ty znám. Ty jsem dohledal v dílenské příručce. Předem díky za odpovědi.
  2. Zdravím vás a chci se zeptat, zda jste někdo řešil rozšíření v BOLERO+soundsystem v O2FL o DAB+ tímto zařízením "DAB přijímač s MOST konektorem - Ahifi.cz ". Předem díky za odpovědi.
  3. Rubas

    Geometrie

    U mne byla dělaná taktéž geometrie - laser stolice. Byly zjištěny zatuhlé excentry na zadku. Ty byly vyměněny (všechny čtyři). Po té byla udělána opět nová geom. zadek+předek a zase zjistili vůli na axiálním táhlu řízení. Takže je vyměním a bude geom. už potřetí. Zkuste vy, co máte také problémy, mrknout na ty axiální táhla. Občas také dělají neplechu.
  4. Měl jsem stejný problém, více méně se mi uvolnila již montovaná opravná vložka závitu.Vodicí čep neseděl v rovině. Největší pakárna je dostat těhlici z auta, pak už to jde samo. https://www.mojedilna.cz/sada-pro-opravu-zavitu-m9x125-quatros-qs14187n?gclid=Cj0KCQjwqrb7BRDlARIsACwGad6Tjs5l8pSYYM20MgiBbunaGSdS_Aj9MQRumUnnGN-PoUm34WAm69QaAm5FEALw_wcB
  5. ...tak tak, Sachs je komplet a odpadá vystřeďování lamely. Já to řešil na 1.6TDI https://www.autodily-cardo.cz/spojka/spojkova-sada-s-dvouhmotovym-setrvacnikem-sachs-sa-2290601050-skoda-audi-seat-vw/
  6. Co blázníš, proč tam chceš dávat 6Q? Vždyť ten 5Q má tak dlouhé převody, že to je skoro to samé jak 6Q. Já bych do toho nešel. Sám mám 1.6 tdi, převodovka LHW a vyhovuje mi. Jestli si chtěl závoďáka, tak jsi si neměl pořizovat "šestnáctku" v naftě. Co člověk, to názor.
  7. Rubas

    EGR ventil

    Dobrý den. Pánové, má smysl provést vyčištění EGR ventilu? V létě se chystám na výměnu spojky a když už to budu mít rozhozené, tak sundat ještě pár věcí k tomu, abych se dostal na EGR ventil už nebude tak velký problém. Díky za rady a názory.
  8. tak jsem hledal, ale katalogové číslo těsnicího krožku jsem nenašel. Neví někdo? jedná se o pozici 8A. Díky. Ale zkusím hledat na jiném typu převodovky. Nevěřím, že by používali různé druhy o-kroužků. tento jsem našel https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90362001-krouzek-14x2-skoda-2635.html
  9. To je super. Díky moc. To je bomba, paráda. ještě jednou díky, díky.
  10. Dobrý den. Jde někde stáhnout na netu "Elektronický katalog náhradních dílů Škoda-Octavia 2FL? Hledal jsem to. Pár odkazů jsem našel, ale vždy to bylo o ničem. Na "Ulož to" je "ETKA". Tu jsem si stáhnul, ale nejde mi to otevřít. Poradí mi někdo, jakým programem to otevřu? Díky
  11. Asi to tak udělám. Díky za příspěvky.
  12. Takových olejů jsem právě našel čtyři druhy. No, a který je ten správný, když všechny oleje se tváří jako originál.
  13. Přeji hezký večer. Mám dotaz. Jaký použít převodový olej do převodovky typu LHW (motor 1.6TDI-CR O2FL)? Hledal jsem v celém fóru, ale nic nenašel, možná jsem přehlédl, pak se omlouvám. Na netu jsem našel čtyři různé typy převodových olejů a všude u nich uvádějí, že je to originál. Proto se ptám, zda-li je tu někdo, kdo ví, jaký olej použít? Jsou to typy G 052 171 A2 - tento se mi jeví, jako nejpravděpodobnější, ale raději se několikrát zeptám. G 060 726 A2 G 070 726 A2 G 052 512 A2 Předem díky za všechny odpovědi a přeji klidné a pohodové vánoce.
  14. To jaksi nejde. To už jsem zkoušel. V maxidotu tato možnost není. Možná by pomohlo tovární nastavení, ale do toho se mi moc nechce.
  15. Dobrý den. Měl bych takový dotaz. Mám O II FL, k tomu mám dvoje klíče, úplně stejné, originály, ale pokud použiji první, tak se auto během jízdy nezamkne samo, ale pokud použiji klíče druhé, tak se auto po pár sekundách jízdy automaticky zamkne. Chci se zeptat, jestli je to normální. Je možné, že jedny jsou nakódováné na uzamykání během jízdy a druhé ne? Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...