Moje skusenosti: Ja s tym blikanim a pipanim jazdim uz viac nez rok. Najprv som bol z toho vykakany tak som to nechal v servise, vymenili nadrzku aj s chladiacou, vydrzalo to menej nez mesiac. Vracalo sa to postupne podla pocasia, ked bolo teplejsie, problem nebol, rovnako so zahriatym motorom bez problemov, ale casom to uz blblo konstantne. Takze to uplne sedi s tym co sa tu popisalo, elektrody sa cim dalej tym viac zasieraju, takze casom ani vyssia teplota chladiacej (a teda znizenie jej odporu) nepomoze. Asi tak po roku uz bola nova nadrzka celkom spinava, v chladiacej sem tam plavalo kraula niekolko malych slizovitych cervickov, aj ked nic strasne a olej bol v poriadku ale aj tak sup vymena tesnenia pod hlavou. Tesnenie na pohlad vyzeralo ok, ale asi dva s tych dlhych srobov co drzia hlavu boli pekne zahrdzavene, takze sa k nim asi dostavala chladiaca. Tesnenie vymenene, vypieskovanie nadrzky a umytie saponatom sice pomohli esteticky, ale blikam a pipem veselo dalej. Vadi to? Sprava sa riadiaca jednotka v takomto pripade inak?
Nedal by sa problem riesit pomocou nejakej inej expanzky mozno z novsej fabie alebo z uplne ineho auta, kde je to rozumnejsie vyriesene?