Přejít na obsah

Eda66

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Eda66

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar chlapi.Tento motor měl otec v octavii. Měl najeto 270tisic a nějaké drobné (poctivých). Koupil ji jako ojetou od škodovky když měla 170tisic. S vozem jsem najezdil spoustu kilometru i já. Mohu říct že vůz vypadal i potech kilometrech velmi pěkně. V interiéru se jen prošoupal sedačka. Co se týče výkonu pokud člověk jezdí ve dvou a je střídmí docela to postačuje. Kde vozu dochází dech je pokud je naložený nebo se sním chcete rozjet v kopci(nechce se odlepit). S vozu jsem vyždímal na rovné dálnici neuvěřitelných 195(dle tacho). Spotřeba trochu nad 6 po okrskách do 100vky po dálnici 7,5.Podotýkám že jen ve dvou. Závady : klapka, 2x lambda, termostat+víčko. Nevím jestli to byla vlastnost tohoto kusu,ale pamatuji si že se vůz za studena velmi zahlcoval stačilo 30secund počkat a vše bylo ok. A co mě velmi zaráželo byla spotřeba oleje půl měrky na 15tisic.Vůz byl ježděn jen na minerál od nova.
  2. Ahoj mohu ti jen dát zkušenosti s odstraněním katu s feldy 1.3MPI. Emise udělá jen tak tak. A to mi kámoš říkal že motor i lambda musí byt supr. Výhoda je že motor je živější. Nevýhoda stoupla spotřeba o 0.5L. Ale to je benzin.Co bude dělat disel???
  3. Ahoj Bratr má Fabi1 sdi najeto 320 000 rok 2003. Co se týče dílu tak jen podvozek. Motor, spojka i převodovka vše jako nové. Dnes jsem sní jel a snad řadí líp než můj rumstr s 35T. Perlička nakonec auto jezdí celou dobu jen na minerál a žere tak 1,5litru oleje na 15T.A závady většinou prkotiny naposledy upadla spojka výfuku (ten je taky origoš).
  4. Ahoj. Tuhle motorizaci má můj otec najeto 270tisic. A vše v pohodě. Ale musím říct že tenhle motor je velmi náročný na vzduchoví filtr po 15tisicich se začne dusit za studena. Stačí jej přehodit a je po problému.Ale to není tvůj případ. Soused měl ten to problém na fiatu. Servis mu vyměnil snad vše a furt to dělalo. Na konec jsme přišli na to že byla volna klapka na osce, ale to nebyl hlavní problém.Hlavní problém byla díra v hadici sání. Tak si překontroluj jestli ti to někde nepřisává falešný vzduch. Když tak zaslep přepad od motoru. Dále tento motor má vzadu na svodech čidlo nasávaného vzduchu.Skus jej vyčistit. Snad to pomůže.
  5. Zdravím vás. Mám Ruma 1,2tsi 63kw. Datum 11/2010. Dnes najeto necelých 19000km. Spotřeba- dlouhodobá 6,3(70%mimo město,20%město,10%dálnice)Ježděno opravdu opatrně - Rekord min. 4,5 - spotřeba velmi závislá na tíze nohy Postřehy -Od začátku motor kolísána na volnoběh prvních 30sekund - servis tvrdil že to je kvalitou benzinu a je to pravda. Po vyzkoušení mnoha značek jsem vysledoval že pokud beru u hypernovy ultra 95 tak se to děje opravdu minimálně. -Od 13000km se začal o zívá rozvoďák.Po výměně oleje v 15000km se to mnohem zlepšilo, ale jen nachvíli. Teď už je to děs. Jediné co mě zaraží je že to dělá jen někdy. A je naprosto jedno jestli to stojí několik dní nebo sem právě dojel. Zkrátka někdy to při startu řehtá a to tak že se lidi na parkovišti otáčí. -Topení je katastrofa. Je to nejslabší část vozu. Nemám slov. OSTUDA!!!!! Závěr, pokud už vyřešily ten rozvoďák mohu jen doporučit .
×
×
  • Vytvořit nový...