Čau, hodnota odporu asi 2W je 2,7 Ohmu a strčíš jej normálně do konektoru místo airbagu, dej si tam pak klidně přihrádku. Na vagu se dá většinou odpojit jen airbag spolujezdce ale to nemusíš, odpor tito vyeliminuje a nehlasi to žádnou chybu. Airbag řidiče jde uplně stejně odpojit a přemostit odporem stejné velikosti. Pokud vypneš zapalování neboj se, že ti bouchne airbag. Ten se aktivuje pouze: když je rychlost auta větší než asi 30km/hod a narazíš přitom přesně čelně do čehokoliv a máš zaplé zapalování. Ten humbuk kolem nebezpečnosti airbagů když je demontuješ je proto aby firmy, co to vyrábí nebyly odpovědné za případný výstřel apod. Do airbagů nejde nikdy plné napětí přes ty konektory, ty zkouší diagnostika ř.j. pouze na odpor roznětky v řádech asi mV. Pokud bys ale montoval novou řídící jednotku a byla vadná a tys to nevěděl, protože není nová, tak bych opravdu udělal postup: Odpojit baterku, zapojit ř.j. zapnout klíček a připojit baterku, vevnitř nikdo nesmí být. Takže ať se daří. Jen jedno radím: Když bys náhodou čelně narazil, pásy tě přišpendlí k sedadlu a hlava pujde dopředu, tak pokud nemáš dobrej krk nebo jsi měl nějaký problém s krční páteří tak se ti to může pěkně vymstít.