Pánové nastal mi problém, mám sto tisícový (km) ereso a nedávno jsem si všiml že mam emulzi v oleji .....hrouda jako golfovej míček pod víčkem na dolévání oleje.
Nic méně zmizlo trochu chladící tak sem ji dolil a rovnou vyměnil olej i s propláchnutím motoru.Ted je to tak necelý 4 tisíce od výměny a ta hrouda tam je zpět.....chladící zas trochu ubylo.
Každopádně něco z tý chladící de možná do oleje, ale určitě mi teče taky z pod spony hadice na chladiči......neřeším vesele to dolévám.
Tak teď mě zajímá jestli je možný aby se zkondenzovala voda v oleji i tím že sem tam jezdím opravdu krátký vzdálenosti tak do 10 km i méně.Vzhledem k tomu že se do toho motoru vejde 8 litrů chladící tak se nestihne až tak úplně prohřát jak by měl a výsledkem by mohly bejt ty hroudy emulze co myslíte???jako u vejfuku když zněj lítá voda po studeném startu. U starejch pekáčů co sem kdysi měl to tak bylo chladící neubejvala a emulze se vesele tvořila.
Že by bylo něco z hlavou tomu nevěřím, protože když koukám na toto video který je sice od audy (snad je to ten samej motor) ... http://www.youtube.com/watch?v=Fe2HjnDbrAE&feature=related vidím tu chladič oleje nad olejovým filtrem a to je docela dobrej kandidát na tudle zradu ... na fiatech a oplech se docela kazej a dělá to pak to samí.Nebo třeba prsa motoru pokud májí společnou část voda -olej na bloku nebo ňaký těsnění někde. Poraďte prosím setkaly jste se stím už někdo,nebaví mě měnit olej po 5 tisících km.