Přejít na obsah

mata_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 904 zobrazení profilu

Oznámení mata_cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Zdravím, to mě zajímá. Máte více informací? Podle knížky Octavia II (Grada) je v kapitole 4.3 - Palivová soustava: ''Pro vyrovnávání hladiny mezi oběma polovinami nádrže slouží sací proudové čerpadlo pracující na základě Venturiho efektu.''
  2. Ahoj, měl jsem podobný problém. Padalo mi to do nouzáku když jsem na to přitlačil. Myslel jsem si, že jsem vzal špatnou naftu, ale tím to nebylo. V mém případě bylo zatuhlé 'takové to táhlo regulace u turba', které je spojeno s membránou a ovládá se podtlakem. Bylo zatuhlé protože jsem to asi moc šetřil. Je potřeba to občas protáhnout. Viz. obrázek.
  3. OII 2.0 TDI BKD, 235.000km Škube na volnoběh i při nízkých otáčkách. Někdy mám až pocit, že to na volnoběh i 'chcípne', přitom otáček je dost (cca 840/min). Při pomalé jízdě musím dávat více plynu, aby to 'necukalo'. Při jízdě na dvojku auto samo jelo i na volnoběh, .. teď se 'dusí' ... Když zajíždím do garáže, tak musím přidávat plyn - dříve stačilo polechtat spojku a jelo to. Při jízdě 130km/h v pohodě, jede to jak šlak :-) Nemáte někdo tušení, co to může být? ... vypadá to, že je něco se 4. válcem ... ale co? Díky za každou radu. Mata Naměřené hodnoty: (volnoběh) Group 002: Idle Speed 840 /min Engine Speed (G28) 0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79) 0 01 0 Operation Status 72.0°C Coolant Temperature (G62) Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -1.67 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.80 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 2.99 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
  4. Dobrá pojistka pomůže, ale neřeší to úplně. Cena, kterou mi dá pojišťovna neodpovídá skutečné ceně auta. Pro mě má mnohem vyšší hodnotu. Za stejné peníze si takové auto už nepořídím. Takže doporučuju garáž + skrytý GPS lokátor s funkcí otřesového čidla, odposlechu interiéru a vypnutí motoru + VAG zásuvku jinak.
  5. Mám v plánu měnit před zimou baterii. Ta původní už má přes 6 let. Doufám, že když odpojím baterku a pak připojím novou, tak vše pojede. Přemýšlím ještě, že bych na tu chvilku připojil zdroj 12V přes autozásuvku v kufru, aby se to tvářilo, že je v autě baterie pořád ...
  6. Jo, připojuju se .. taky mi to dělá ... taky jen spolujezdec. Nejvíc jsem to pocítil v Itálii v safari, kdy jsme jezdili mezi zvířaty a při zavírání okna před pštrosem se najednou okno začalo otevírat :-D
  7. Mám taky OII s nezávislým topením a bez problémů s AKU 72Ah. Teď už ji mám 6 let a chci ji už vyměnit. Nemáte někdo zkušenost s rozměrem baterky do OII kombi BKD, .. jestli tam vejde 278x175x190? .. Vím, že 278x175x175 jo, ta je tam teď :-) ... Měřil jsem místo na baterii, ale 190mm na výšku se mi zdá dost na hraně. Zajimavé je, že VARTA pro OII (1Z5) má ve výčtu právě 278x175x190. Nevěřím. Mám v plánu pořídit Vartu E44 77Ah. Díky.
  8. Hoj, sorry, ze pisu sem, a ne SZ, smazal jsem ji a nejde ti nic jineho napsat. Pak to tu smaz. Ahoj, za vak 1000 Kc, postovne platim ja.
  9. Zdravím, mám dotaz, mám v plánu vyměnit BSG jednotku. Může mi někdo říct, co všechno bude třeba udělat? Dá se nějak snadno překopírovat celý obsah z jedné jednotky do druhé nebo se musí složitě kódovat jedna věc po druhé? (VDCS) Představoval bych si to tak, že vyčtu celé nastavení ze staré, ... nahraju to celé naráz do nové + si v nové nastavím pár věcí navíc, co stará jednotka neuměla. Jde nakódovat v nové jednotce vše co bylo i ve staré nebo je již v nové něco jinak? Nerad bych se do něčeho pustil a pak zjistil, že to není 100%. Předpokládám, že nastavení bude u 30 Bytové stejné, jen na pozicích nad 21 Byte budou nuly. Chci měnit 3C0-937-049-E ; 21 Byte za ---> 3C0-937-049-AJ ; 30 Byte OII MR2006 Instalované moduly: 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 18-Aux. Heat -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 76-Park Assist -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 Díky za odpovědi. Mata
  10. A nejde to nějak opravit? ... nabastlit ...
  11. Přes noc v garáži, přes den na uzavřeném firemním parkovišti ... Když jedu do kina, na večeři atd. tak trnu, co se s autem asi děje ... Je to peklo. Aáále co, hlavně že jsme zdraví ...
×
×
  • Vytvořit nový...