Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

oct

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 262
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

75 Výborná

O uživateli oct

  • Hodnost
    Veterán

Návštěvy profilu

1 076 zobrazení profilu
  1. oct

    Registrační značky na přání - jaké jste viděli?

    X5M FINEX černé BMW X5M
  2. oct

    Prohlídka na 30tis. km. Co Vám dělali a kolik to stálo?

    Něco je ZDE nebo TADY.
  3. oct

    Vyhrivane celni sklo

    Můj Kodiaq má fólii.
  4. oct

    Traffic Jam Assist

    Ne. Mám vypnutý S/S, motor běží, a po pár vteřinách napíše, pro rozjezd přidejte plyn, nebo něco v tom smyslu. Edit: Co vlastně myslíš tou automatickou brzdou? AutoHold mám vypnutý
  5. oct

    FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení

    Je to rozsvěcení modulů, alespoň u mne.
  6. oct

    Side assist - funkcia nie je k dispozícii

    Ahoj, nepleteš dvě věci dohromady? Blind Spot Detect je asistenční systém, který pomáhá řidiči hlídat mrtvý bod vozidla - místo za vozidlem, které není viditelné ve zpětných zrcátcích. Systém využívá radarová čidla v zadní části vozidla a na základě algoritmů vyhodnocuje nejen pozici ale i rychlost ostatních vozidel. Systém je aktivní nad 15 km/h a snímá prostor do vzdálenosti 20m po stranách a za vozidlem. Pakliže je předjíždějící vozidlo rychlejší o více než 10 km/h, neupozorňuje řidiče. Systém řidiče upozorní na přítomnost jiného vozidla prostřednictvím rozsvícení LED diody v bočním zpětném zrcátku na dané straně vozidla. Pakliže řidič začne odbočovat i přes varování, začne LED dioda blikat. Asistenční systém Lane Assist využívá multifunkční kamery umístěné v patce vnitřního zpětného zrcátka a dokáže pomoci řidiči odvrátit blížící se havárii v důsledku vyjetí z pruhu. Systém je předurčen k využití na dálnicích, rychlostních silnicích nebo silnicích s kvalitním pozemním dopravním značením. Jeho primárním cílem je aktivně udržet vozidlo v jízdním pruhu, nikoliv varovat řidiče před vyjetím z pruhu. V případě přiblížení se k jedné z čar aktivně drží vozidlo v pruhu zásahem do řízení, čímž udržuje vozidlo v jízdním pruhu. Zároveň s tím se na sdruženém panelu přístrojů zobrazuje aktuální stav systému. Jestli máš čistá čidla i kameru, tak to asi bez servisu nevyřešíš.
  7. oct

    Komfortní telefonování

    Máš pravdu. Na O3 jsem venkovní anténu neměl. Neměl jsem Webasto, GPS ani DAB. Rádio Swing.
  8. oct

    Registrační značky na přání - jaké jste viděli?

    VIP 77777 Nějaká černá limuzína, asi Mercedes
  9. oct

    Motor 1.5 TSI evo

    No mě se to také nezdá. To existuje databáze všech vyrobených řemenů, kde je k výrobnímu číslu přiřazena nějaká naměřená hodnota z měření před expedicí? A co třeba druhovýroba? Takový výrobce asi mít přístup do DB VW (ŠA) přístup. Jak by se to řešilo? Žě by na každém řemenu byla naměřená hodnota, která by se zadávala do ŘJ? Vše mi to připadá jako utopie nebo blaf.
  10. oct

    Registrační značky na přání - jaké jste viděli?

    005 JOHNY O3 Combi šedá business metalíza SPZ00001 Nějaký bílý ford SUV s odkazem na webovky SPZ na přání, který jsem si nezapamatoval a ani ho nemohu vygůglit .
  11. oct

    Adaptivní tempomat

    Tak se to chová i u mne, elmech brzdu mám. Jen pro rozjezd nešlapu na brzdu, ale přidám jemně plyn.
  12. oct

    Startování 2.0 TDI 110kW

    > Rest Tak to máš dobré. Mě při venkovní -5°C a vnitřní 23°C šel teplý vzduch cca 5 min. Je ovšem pravda, že motor nebyl moc zahřátý, olej 87°C.
  13. oct

    Podvozek bez DCC

    Já 17 zimní. Na 18 letních jsem ještě nejel.
  14. oct

    Co si myslíte o SIII Combi DCC, 18p 162 kW DSG

    Můj názor je, že adaptivní tempomat je mnohem lepší než normální.
  15. oct

    Kódování Yeti - aktivace skrytých funkcí

    Je to k ničemu, stejně počítá podle dojezdu, který nesedí se skutečností
×