Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

s-tony

Uživatel
  • Počet příspěvků

    110
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

4 Neutrální

O uživateli s-tony

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. s-tony

    1.0 TSI 81kW a Chiptuning

    No a kdyz Rapid 1.0 81 kw ma 0-100 za 9,8s. Tak kdyz udelate chip tuning, bude zrychleni napr jen 9s? Nebo jak to v praxi poznam?
  2. s-tony

    Motor 1.0 TSI

    Tak mam Rapida 1.0 Tsi 81 Kw rok, najeto jen 12 tisic a uz mi u studeneho motoru po startu zacla rachotit prevodovka. A zhorsuje se to. Je to v prevodovce, protoze po zmacknuntl spojky to ihned prestane. To jsem zase zvedavy co mi budou vykladat za hovadiny pri reklamaci. Protze zatim jsem si zavady musel resit sam za sve. Nastesti jsem si vzdy poradil za par kc a jednou pomohla I izolepa.... Ve skode mne vzdy odbyli, ze je to ok atd a ze mi nepomuzou.. Ale jak budu sam resit prevodovku to nevim.. Jinak se mi jeste odlepilo pate okno a po ranu mam na skle zevnitr kapky vody. Dale vrze spojkovy pedal a taky mi blbme spinac na zapinani vyhrivani zrcatek. A to jsou jen zavady za posledni mesic.
  3. s-tony

    1.0 tsi 70 kw trhanie motora pri rozjazde

    U toho motoru se doporučuje počkat až otáčky spadnou apoň na cca 1000 a pak teprve vyrazit. Nemělo by se nastartovat a hend odjet. Stejně jako po dojezdu hned nevypínat, ale počkat půl minuty. Má to vliv na životnost motoru. Já to tak dělám. To je holt dań za malý turbo motor.
  4. s-tony

    Čekání na Rapida - koupě nového vozu

    Pro mne cim delsi cekaci doba tim lepsi. Aspon mam cas vice nasetrit na akontaci. Mne se na auto nechce dlouhodobe setrit. Ja vzdy vlozim jen penize za prodej stareho auta a to co jsem si odkladal bokem od objednavky. No a zbytek na splatky.. Takze objednavam auto vlastne s tim, ze na neho v tu dobu nemam ani korunu. Je to sranda :-D
  5. s-tony

    Vady a neduhy

    To bych si zašil a opravil sám. Za ty nervy a ztracený čas to nestojí. Pořád někde jezdit a dohadovat. Zas taková katastrofa to není.
  6. s-tony

    Motor 1.0 TSI

    Jo kromě toho, že nemáte tahat karavan, taky psali že nemáte couvat do kopce. Že i zpátečka je dlouhá. A bez spojky jede rychlostí 13 km /hod (normální auta cca 6km/hod) Ale tak rychle do kopce nejedete, tak pořád couváte přes spojku a pak brzo odejde.
  7. s-tony

    1.4 TSI 90 kW EA 111

    On má ten 1,4 na brzdě naměřeno jen 95 kw? Myslel jsem že má víc. Vždyť i ten 1.0 silnější varianta 81kw má na brzdě 90 kw. Tam dali nějaké menší turbo. Bych čekal větší rozdíl když je tam jeden válec na víc.
  8. s-tony

    Rapid vs konkurence

    Já dal Škodě ještě i doklad o livkidaci jednoho svého starého vrakua za to mi dali ještě slevu 15 tisíc. Ta možnost tam taky je. Bylo to totálně zrezlá felicie s motorem na odpis a veterán by z toho časem asi stejně nebyl. :-D Za 15 tisíc dobrý kšeft. Takže jsem za auto co stálo 410 platil 350. A to ještě budu po roce přecházet z jejich financování na levnější půjčku jidne a ještě ušetřím cca 15 tísíc. Samozřejmě ta sleva na financování mi už zůstane.....
  9. s-tony

    Škoda Rapid facelift

    Tříválec a automat, do toho bych nešel. Min 1,4 je srávná volba.
  10. s-tony

    Motor 1.0 TSI

    Couvání do kopce v rapidu. Tuto chybu jsem udělal jen jednou. Vyvalil se z pod auta modrý dým a spojka taky smrděla. Od té doby jedím do kopce předem.
  11. s-tony

    Zvuk motoru

    Odopvěd zní. Skus tam dalších 1000 km lít nějaký kvalitní aditivovaný benzín. Mělo by se to pak zase ztišit. Já mám dobrou zkušenost z LukOil a Optimal 95. Je to nějaký beznín od Čepra a píšou že je kvalitní.
  12. s-tony

    autobateria znacka a kapacita

    Dobíjíte baterku před kažodu zimou? Je to u Rapida se system Star/Stop nutné?
  13. s-tony

    Motor 1.0 TSI

    Taky mi to hřeje na dálnici na 99 stupnů. A tenot udaj sleduju, než vypnu motor. Když je tam více jak 94 tak motor nevypínám. Počkám až to trochu dochladí.
  14. s-tony

    Vady a neduhy

    Taky už začínám chápat, že pokud nemáte svého právníka, tak Škoda záruka je úplně k ničemu. Jsem si stejně nakonec závady na novém autě musel pospravovat sám. A tu řadící páku mi spravil známý automechanik za 1000 kč. Vyměnil tam jede plastový bazmek, promazal to a už to zase chodí jak má. Bylo tam něco vyskočené a poničené. Hlavně že servis tvrdil, že je to ok. No když to neumí opravit a na všech autech to tak nechají, tak pak je to pro ně asi ok. To dá rozum. Lidi ze škoda servisů jsou dementi. To samé když mí pískaly a klepaly brzdy na starší Fabii, tak mi navrhovali nějaké opravy za cca 10 tisíc, že to pomůže. A při tom stačilo vyměnit brzdové desky za jiné nové. Koupil jsem za 1000 kč a vyměnil sám. Žádná věda to nebyla. Práce 15 mminut a přestalo mi to klepat a pískat. A je to ok už tři roky. Nikdy v životě se mi nestalo abych jel do škoda Autorizáku a oni řekli. Jo rozumíme, podíváme se na to a pokusíme se to opravit. Vždy mi spíš řeknou že je u toho auta normální, nebo mi navrnou nějaké drahé nesmyslné opravy. Naštěstí jsem v Ostravě našel borce, který si poradí se vším a vyzná se. A je to slušný férový chlap. Zvláště když ví, že tomu dost rozumím :-D
  15. s-tony

    Vady a neduhy

    Jo klapky se zasírájí, když nebereš dobrý benzín z aditivem. Jsem dělal průzkum a beru do toho Eurooil Optimal 95. Že je to benzín čepro a ok. Už mi to taky občas házelo divné hlášky, od té doby beru tento benál a je klid. Jinak mám najeto 10 tisíc. Rapida mám půl roku a už začíná zlobit převodovka. Jednička tam jde jakoby přes zub. se to po cestě trochu sekne a musí dotalčit. Dvojka jde hodně ztuha, čtyřka mi taky drhne a klade dost velký odpor a někdy jde špatně vyřadit zpátečka. Někdy to dělá a někdy ne. Přístí týden s tím jedu do servisu. Už taky začínám přemýšlet že to prodám a vemu něco jiného. Samozřejmě ostatní závady jako vrzání těšnění dveří, profukování mezi dvřema na dálnici atd mám taky. Taky se mi líbí Leon FR čtyřválec. Co jsem četl, tak tam nějaké vzání nehrozí a převodovky snad mají taky lepší.
×