Přejít na obsah

Haski

Uživatel
  • Počet příspěvků

    314
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Kontaktní metody

  • Web URL
    amdaticz@blogspot.com

Návštěvy profilu

2 665 zobrazení profilu

Oznámení Haski

Nováček

Nováček (1/14)

9

Popularita

  1. Krom plachtění (brzdění motorem) jsem zapomněl napsat ještě jeden nešvar a pár drobností k prdu. Vypnutí motoru má dlouhý doběh. Chvíli trvalo, než jsem si na to zvykl....že nemůžu po vypnutí pustit spojku se zařazenou rychlostí, protože auto ještě doběhem poskočí. Doběh je tu určitě 2 vteřiny, né-li déle. Start-stop moc nepoužívám, ale překvapilo mě, že při jeho aktivaci se vypne posilovač řízení, ale ano, jakmile hnu volantem, naskočí motor a funguje (třeba Toyota Yaris, té běží elektrický posilovač při aktivaci pořád) Našeptávač řazení...nebo jak se to jmenuje, to číselko, které ukazuje, kdy řadit. No já jej neberu na zřetel, ale mě našeptává snad jen nahoru. Dolů k podřazení našeptá snad jen když už jsou otáčky pod volnoběhem tedy pod 1000ot...ufff...určitě se podle toho neřiďte, to je špatně!
  2. Než začnu po roce zkoušet novou verzi, chci poprosit, nevíte jestli se už dá aktivovat na Oct III FL HoldHill, Corner, Coming-leaving..?
  3. Také vlastním asi 2 roky tento motor v Octavii III FL dnes již přes 45000km. Předchozí auto Octavia II 1.6MPi je nesrovnatelně horší, nejvíce ve vyšší průměrně spotřebě o 2-3l /100km, dynamika motoru...atd. Hodně jsem to srovnávám i s 1.6TDi, která 1.0TSi poráží snad jen na volnoběh a volnoběžné rozjezdy. Jinak je pro mě 1.6TDi zdechlina. Nikdo tady nezmínil (nebo jsem to alespoň nepostřehl), že litrovka skoro vůbec nebrzdí motorem, což přispívá právě spotřebě a bohužel z kopce častému brzdění. Jinak s většinou zkušenosti souhlasím. Např.Jízda do Alp v prosinci ve 3 lidech, plný kufr a s rakví nemá problém. I když nemá moc lehkou nohu, spotřeba 5,5-6l, dá se uhánět i 200kmh (zkoušeno jen v krátkém úseku), jinak na pohodu úplně lehce pořád, kde se dá, 160kmh - samozřejmě přes Německo. Chrastění při studeném motoru potvrzuji, ale už při přidání otáček se snaží utichnout a asi po 30s zmizí. Rychlost 90-100 je na 6.rychlost asi 2000ot a dá se lehkou nohou jet pohodu třeba tempomatem. Jinak se snažím též moc nepodtáčet pod 1500ot (vyhýbám se většímu plynu na nízké otáčky). Na město 50-60kmh je ideální 3.rychlost. U mě převládá spokojenost...nejsem moc náročnej :-)
  4. Díky, máš pravdu, už jsem objednán :-)
  5. to Anaf. A mohu poprosit o info, co vše je potřeba, abych u servisu uspěl?
  6. Většinou mám S/S trvale vypnut. Byl jsem v létě na dovolené a vzadu jsem měl lednici píchnutou do zapalovače v kufru. Běžela několik hodin a vždy jsem kontroloval nastartováním, jestli je vše ok. Pak ale systém sám nahlásil, že baterie je má nízkou kapacitu a vypnul veškeré osvětlení v autě...aj. Naštěstí jsem vzápětí nastartoval úplně v pohodě. V vymazání nedošlo. Já osobně bych baterii vyloučil. Minulý rok jsem byl na garančce - s S/S zapnuto - a několik týdnů jsem to tak nechal, k vynulování došlo. Faktem je, že pokud jsem systém S/S přes SW vypnul, závada se mi po celý rok neobjevila a již druhým rokem. Můj servis mi teď v únoru žádné řešení nenavrhl a ani nenaznačil, že by se na to nějaké řešení bylo.
  7. Já jsem se do servisu zatím nedostal, páč mi to po třetím nulování přestalo dělat ?. Výměnu klíčku jsem ani nestihl a jak koukám, vám to ani nepomáhá, to nemá hlavu patu.
  8. Co jsem vyměnil klíček za ten druhý už to nedělá. Pak jsem po asi dvou měsicich na zkoušku zase první klíček vrátil a problém se už několik měsíců neprojevil. ADD. Byl jsem v servisu na pravidelné prohlídce 30000km, vše v pořádku. Od kontroly jsem najel asi 500km a nulovaní začíná na novo. Budu postupně referovat, jestli mě zachránila výměna kličku. a co na to servis.
  9. Nepodařilo. Včera jsem zkoušel verzi 3.8 b16 a nejde stále HillHold, Cornering (ale to jsem zkoušel na místě spuštěn motor a světla) a Leaving,Coming...víc jsem nezkoušel. Zkoušel jsem a funguje Startstop na 12.1V, protočení ručiček, na maxiku počet litru dotankovat (myslím MDF) a zamknutí (nebo i odemknutí) přes houkačku, ale je to dost hlasité.
  10. Zkoušená verze 3.8 b10 Poprvé jsem zkusil nastavit houknout při zamknutí ovladačem a funguje (příloha). Jinak pořád nefunguje Cornering, Coming a leaving home, HoldHill, sklápění spolujezdce zrcátka při couvání (nemám je ale sklápěcí).
  11. Verze b8 pro OIII FL Amb. s aktivací HOLDHILL, CORNERING nepřínáší nic nového....škoda.
  12. Co se týče prvního linku ke stažení, pak hned v prvním příspěvku je myslím vše podstatné a návod jak čeho docílit viz návod v PDF Aplikace označena crk je jen opatchovaná LuckyPatcher (do bodu 9. myslím) a pak se stejně musí pokračovat podle návodu viz to PDF. Čili LuckyPatcher je nezbytnosti, teď momentalně ve vyšší verzi aspoň 7.3.5 a vyšší. Root telefonu na to nemá vliv. a než se začne instalovat, pak předchozí verzi odinstalovat, nejlépe i LuckyPatcher. Google pomůže https://www.google.cz/search?q=lucky+patcher+7.3.5&oq=lucky+patcher+7.3.5&aqs=chrome..69i57.4535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
  13. Tak jsem to vše snad přečetl. Zkouším 3.8 b5 na Oct 2017 FL Amb.: - Start/Stop funguje na 12,1V (Metod.1) - Protočení ručiček funguje - Refuel v MFD funguje - Leaving/Coming home asi nefunguje (objeví se v nabídce, ale bez jakékoli možnosti) - Cornering nefunguje (zapnout jde zvlášť levá a pravá strana, ale nic to nedělá, mlhovky mám :-) ) - Hill Hold assist nejde zapnout - Hill Start assist disengagement jde zapnout třeba NORMAL a nic nedělá (ani poté nejde zapnout HH) ps. Chlapy dotaz, nepřijdu tím o záruku na autě, když se v tom takhle vrtám (jeden prodejce mi říkal, že vidí vstupy připojení do OBD, tak nevím jestli jen nestrašil? )
×
×
  • Vytvořit nový...