Přejít na obsah

DEFIANT

Uživatel
  • Počet příspěvků

    169
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 127 zobrazení profilu

Oznámení DEFIANT

  1. Zástěrky a boční neorigo lišty (plastové matové) a vypada to ok https://www.autodoplnky-obchod.cz/bocni-ochranne-listy-na-dvere-skoda-rapid-2013-spaceback/
  2. SpaceBack MR2016 1.2 TSI 81 kW na R16 Dojezd před rozsvícením rezervy 993 + 130 dojezd, rezerva se rozsvítila v 996 km a dojezd 120 km, pak pri 130km/h to šlo dolů rychleji U pumpy 1081 + 5 km dojezd, tankováno 51 litrů předražených recyklovaných dinosaurů (Natural 95), stená pumpa a stojan jako vždy.
  3. Vím, že nádrž by měla mít 55 litrů a rezerva začít svítit při zbývajících 7 litrech (dojezd 90-120). Kolik dotankováváte, když se rozsvítí rezerva (cvaknutí pislole) ? Mě to dělá obvykle okolo 43-44 + 7 rezerva, vychází mi malá nádrž 50-52, předchozí 2 rapidy jsem při rezervě tlačil 48-50. Co vaše strojovny ?
  4. Existovali šarže vstřiků 1,2,3 (dle tolerancí jak se podařili vyrobit - objem dávkovací komůrky), ale do 1 motoru museli být montovány vždy stejné šarže (1-1-1-1, 2-2-2-2, 3-3-3-3), jinak by dávkování paliva mezi válci nebylo rovnoměrné (časová korekce od zpětné vazby lambda sond pro objem paliva). Pozn.: u dieselů je to řešeno zadáním objemových korekcí každého vstřiku (DMC na vstřiku) do řídící jednotky.
  5. Dobře jsou slícované jen červené, u nich ještě drží latku a stavovskou čest (aspon na bráchově směně), viděl jsem naživo, co se s tím tak cáráš ? Dyt ta Fabka je červená, to tak nemůžu nechat.
  6. SpaceBack MR2016 1.2 81kW na R15 (Barum Polaris 3) 2 extrémy rychlost 5 km/h za 13.9 l/100 // bez plynu, jen spojka a 1 nebo 2 a zelený lístek 95 ha-ha rychlost 170 km/h za 9.5 l/100 // na tempomat a normální nádrž za 5.6 l/100 (realně 5.8 l/100) 862+95 = 957 km
  7. SpaceBack MR2016 1.2 81kW na R16 Praha CM - MB, když jsou tam omezení a zúžení, tak jsem se musel courat, dokonce o 0,2 méně než loni, asi se to po 32 tis. zajelo.
  8. 116°C plnej knedlik na 4 asi 20 km a okolní lehce nad nulou
  9. To mám na tempomat při 85 km/h.
  10. Tvoje spotřeby mi přijdou reálnější a odpovídají tomu co mám já (ale se spacebackem).
  11. Tady je přehled tempomatových spotřeb (a není to rovina) se stejným motorem 85 - 95 - 105 - 110 - 115 - 120 - 130 - 140 - 150
  12. chtělo by to přehled spotřeb pro různé rychlosti jako např.:
  13. Nezkoušeli jste foukat kola dusíkem ? Kvůli teplotní roztažnosti a zajištění nezávislosti odpružení pneu na teplotě.
  14. Do suché nádrže jde 6 litrů, je na to korekce při vážení auta. A z těch 6 litrů víc jak polovina padne na zaplnění čerpadla, potrubí, manipulace po závodě. Auta v zákaznickém centru škoda vedle fabriky mívají při předání okolo 7-8 kilometrů. Zkušební dráha na hluky podvozku má nájezd jen 1.4 km. Pro dojetí k pumpě ti zbývá cca 2 až 2.5 litru, je-li manipulace s vozem více, tak o to méně.
×
×
  • Vytvořit nový...