Přejít na obsah

Saman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    51974274

Oznámení Saman

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mam OII kombi, 1.9 TDI PD, r.v. 2005. Stala se mi nemila vec, ze se pri zaberu rozpadlo turbo na kousicky a kousky jsou jak ve smeru k motoru (nejspis i v nem), ale i ve smeru sani. Resim zda to ma cenu opravovat. V servisu kam jezdim, to vidi skepticky, protoze jak jsou kousky vsude, tak pry nelze zarucit kompletni 100%ni vycisteni sani, aby pak po celkove oprave se nejaky maly kousek neuvolnil a neznicil turbo znova. Auto ma najeto tachometrove 170tis, kupoval jsem ho ojete, a je velke podezreni ze bylo stocene. Momentalni odhadovana cena opravy je ~25tis, hodnota auta (jezdiciho) tak ~90tis. (poskrabany lak, flekaty interier). Rikam si, ze kdyz se to povede, tak porad mam za 25 tis auto co znam a ted uz by bylo jako druhe. Kdyz to prodam na dily moc asi nedostanu .. Na druhou stranu, uz predtim jsem mel problemy se startovanim, ze kdyz bylo min jak pulku nadrze, tak to startovalo asi na po desate. Zaroven se ukazoval mozny problem se vstriky, protoze se pri volnobehu objevovalo cukani a ECU hlasila chybu zapalovani na tretim valci, zhavenim to pry nebylo. Ma nekdo zkusenosti s opravou motoru po rozpadu turba? Sli byste do toho? I za vyse uvedenych podminek? Diky, Saman
  2. Ok, diky. Aditiva jsem chtel zkusit, ted mam aspon duvod
  3. Zdravim, dneska se mi poprvy v zivote stalo, ze sem si splet` hadice a zastrcil hubici od Natural 95 do myho TDI (to jsem nekde cet, ze to splest nelze, ze jsou nekompatibinilni pistoje a nemeli by jit zastrcit) . Nastesti jsem si toho vsimnul celkem rychle, a vzal "jen" 5.5l. Pred tim tam bylo vic jak pulka nadrze. Zbytek nadrze jsem docerpal zase naftou. Vzhledem k 55l nadrzi tam je teda ~10% benzinu. Myslim, si, ze by to mel motor prezit, planuju po kazdym znatelnym ubytku docerpat (doufam ze naftou ), jen bych to mel rad potvrzene od znalcu. Diky.
  4. Zdravim, po zapnuti AC se nekde z prostredka palubky ozyva zvuk jak od strary lednicky a klima vubec nechladi. VAG hlasi: 1 Fault Found: 00229 - Refrigerant Pressure 002 - Lower Limit Exceeded Napada me, ze tam asi vubec neni medium (auto jsem koupil v zime, jety, nezkousel jsem to). Akorat je mi divny, proc by na 3roky strarym aute se melo zratit medium. Evidentne tedy musi byt poskozene potrubi.. Dalsi vec je ta hlucnost, ale ta muze byt dusledkem, ze tam neni medium. Doufam, ze neni vadny kompresor, ci neco podobneho..
  5. Hmm, tak to mi prijde od tvurcu vybavy dost hloupy, kdyz uz to hlasi vsechno mozny, tak tohle ne. A kdyz to mela i ta Fabie (bez ostr. svetel) ...
  6. Zdar, stalo se mi, ze v aute "vyschly" ostrikovace. Z Fabie jsem byl zvykly, ze mi to vcas zahlasilo nizkej stav, tak jsem to ani ted pravidelne nedolival. Tady mi maxidot nic nenapsal, i kdyz mi hlasi veci jako nizkej stav oleje i prasklou parkovacku. Vybava je nejspis ambiente (nevim presne, second hand auto). Jak overim (mam i VAG-COM), zda tam senzor je a ze nefunguje, nebo ze tam vubec neni?
  7. Dik, ale ja schanim opravu pro jednoho kolegu. Na webu jsme nejak nikoho nenasli..
  8. Zdravim, zna nekdo nejakou firmu/jednotlivce kdo zvladne vymenit porouchany repracek v pristrojove desce? Kdyz tak mi, prosim, napiste kontakt.. Diky.
  9. Jo predni. Zkusim. Dik chlapi. BTW: Este me napadlo se podivat do navodu k Fabii. Tam je: "Ze světlometu vyjměte objímku se žárovkou obrysového světla". Hmm.
  10. Zdravim, prestaly mi postupne svitit obrysovy/parkovaci zarovky, nejdriv prava a pak leva. Ale nemuzu prijit na to jak je vubec vytahnout z toho reflektoru. Zkousel jsem za ten plast co couha lehce tahat, ruzne kroutit, ale nic. Zatim jsem se bal pouzit vetsi silu na vytazeni. Jaky je spravny postup na vytazeni? Dik.
  11. No, ja to koupil na 98tis a vubec nemam tusaka co s tim bylo driv. Nedavno jsem radsi nechal vymenit rozvody, protoze jsem nezjistil, zda byly meneny na 90. Ale jsem smirenej, ze kdyz, jak psal Cosby, se ta chyba objevi znova, ze se bude ta sonda menit.
  12. No, fakt ze s tim ted jezdi denne mlada, a ta si se spravnym razenim moc problemy nedela, i kdyz, je to mnohem lepsi nez bejvalo. Pokud se teda na zivotnosti lamda sond hodne podepisuje zpusob jizdy, nemuze na tom mit vliv, ze casto stoji v zacpe a tudiz se castejc rozjidi, no a vlastne pri pomalym popojizdeni ma maly otacky, ale zase pri malym pozadavku na vykon?
  13. 1.4 16V. Myslel jsem ze to je jasny z RJ motoru, pokud mam spravny informace, tak Magneti Marelli maj jen 16V, ostatni Simos.
  14. Jelikoz byla sporadicka tak jsem ji vymazal hned. Ale objevila se poprvy, auto ma 118 tis, predtim to nezlobilo, tak se obavam nejhorsiho. Na kolik zhruba vyjde pripdana vymena?
  15. Zdravim, tohle mi nasel vag: Eíslo dílu oídícího modulu: 036 906 034 BL Komponent a/nebo - verze: MARELLI 4LV G 3699 Kódodvání softwaru: 00071 Kód opravny: WSC 13765 Dodateená informace: TMBMC46Y823507100 SKZ7Z0A1348127 1 Nalezeny chyby: 16520 - rada 1 -sonda 2 El.zavada v obvodu P0136 - 35-10 - - - Sporadicky Nesetkal se s tim uz nekdo? Co je na odchodu? Dik. Saman
×
×
  • Vytvořit nový...