pmultimix

Uživatel
  • Počet příspěvků

    202
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

0 Neutrální

O uživateli pmultimix

  • Hodnost
    Uživatel

Kontaktní metody

  • ICQ
    0
  1. Protože by si nikdo nekoupil sračkový Seat či origoš VW
  2. Tak RS, to musí být jízda jako žádná jiná !!!! Protože kamarád má starého VW Passat, ten předchozí, má tam 1,9 TDi a 96kW a jak to s tím jeho kombíkem cloumá. Natož s o něco lehčí fábií ... S jídlem roste chuť, říká se, ale v případě FRS bych měl asi hodně dlouho plný žaludek
  3. ne, tohle pro mě není ...
  4. tak nic no
  5. No já myslel tak padesát. Představoval jsem si: titanové písty, nový ventilátor, nové sání, mezichladič vzduchu, oleje, kompletní výfukové potrubí závodní vč. katalyzátoru, vačka, řídící jednotka + software, turbo, nová ojnice, vyměněné zapalování, upravené vstřikovače, zadní kotoučové brzdy a nová spojka Tak do 50.000,-
  6. No jo, ale na žádné 1,2TSI ani 1,4 TSI nemám, kolik stojí jakékoliv nejlevnější auto s tímto motorem? At už je to TSI, renault TCE nebo fiat T-jet?
  7. a co bys doporučoval? uvažoval jsem o koupi motoru 1,4 tsi, ten by se mi moc líbil, no ale ... kde ho sehnat? Z nějaké totálky, bourané na zadek a motor zachovaný? Za kolik by byl??
  8. Kliku bych vyhodil, dal tam pěti, titánové písty, pak sání, výfuk komplet, závodní katalyzátor, brzdy kotouče dozadu, přitvrzené tlumiče, foukat 0,4-0,6 baru, šlapal bych na to, pokud bych předjížděl nebo se mi někdo na mě lepil ... Akorát se bojím, jak složitě a "funkčně" se musí udělat software do řídící jednotky Taky bych tam dal mezichladič vzduchu, chladič oleje, velké sání, lepší ventilátor dopředu před motor, pod mlhovkama ještě malé otvory na motor, aby to foukalo A hlavně by mě zajímala ta cena
  9. Opravdu?? Prý je to možné, a navíc velice vhodné vzhledem k charakteru motoru. Ani když tam dám to turbo ihi VL3 z fiatu una 1,3??
  10. Ahoj, dostal jsem informaci, že lze osadit fábii repasnutým turbem z fiatu uno, původem z motoru 1,3 (nevím, zda 8v či 16V), snačí jiná jednotka, pak výfukový systém, závodní katalizátor, sání a filtr, snad ještě titanové písty. je to vůbec možné? nejde to na životnost motoru? jaký je váš názor? Turbo je typ vl4 turbo nebo vl3 turbo a je od 0,4 baru do 1,8 baru
  11. My friend from Greece is very very good in transforming engines, hes engineer and he has already tuned 3 cars. I created this forum so that he could add some pictures and describe his procedure and demostrate that its real and safety for engine !!
  12. Tak jsem se díval na to vyúčtování, co posílali pojiš'tovně, a vidím tu, že měnili i komplet levé i pravé světlo, světlomet. Už na pohled se mi zdálo, že není úplně identické, co tam bylo (v detailech se liší). Navíc nebyly vůbec poškozeny, v zadu bylo pravé utržené, to je pár šroubků. To pravé se vůbec nemělo měnit !!!! mám chuť to tam jet znovu probrat ... nezdá se mi, že by to byl originál ŠKODA světlo ...
  13. navíc mi prý leštili plasty v interieru a smrdí to tam jako zdoch .. // kde máš na těch plaastech datum výroby? jo a jak poznáš, jestli s motorem něco není? jako nechci to přehánět, ale líbí se mi to čím dál tím míň ..
  14. Dneska nebo zítra tam dám fotky. Už je to hotové, spravené. Vypadá hezky, to jo, ale něco mi nesedí v motoru. Jako by byly jiné šrouby a i mi přijde, že se s tím jinak řadí, ael doufám, že to je jen subjektivní no ... A hlavně to míň táhne, bych řekl. každopádně třeba sání od filtru je nějaké divně volné. Doufám, že nevzali mé díly a nedali mi tam nějaké staré krámy ... mám z toho divný pocit a je mi nanic ...
  15. JInak škody: nalomené pacičky dole u chladiče, pak pacičky na světle, a nalomený a odřený nárazník, jinak to vypadá v pohodě, zítra tam budu volat, tka jsem zvědavej