Jump to content

scoot

Uživatel
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

2 Followers

About scoot

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

739 profile views
  1. Až nezakladám nové téma , pripojím sa k tomuto... Môžem dať do 1.3 BMM (jednobodový vstrek) palivové čerpadlo z MPI ?? Litráž majú zhruba rovnakú, ale to z MPI dáva až dvojnásobný tlak,Samozrejme viem, že vstrekovacia jednotka má reguláciu tlaku na svojich 1,2 MPa a zbytok ide naspäť do prepadu, ale predsa len?! Aby som nemusel zháňať za polroka aj druhú vstrekovaciu jednotku. Pýtam sa preto, lebo také čerpadlo mi leží v garáži a to v aute začína štrajkovať... Má to niekto tak nahodené a ako dlho ?? Vďaka za odpovede....
  2. pozri http://forum.skodahome.cz/topic/121098-vyhrivane-sedadla-problem/
  3. to Wojnar: presne tak, máš pravdu, takto som to myslel. N239 je súčasťou ventilového bloku Nejak som si to neuvedomil, že máš SDI. Len som popísal ako som ja vyriešil podobnú závadu na mojom TDI. Ale v princípe by to mohlo byť podobné. Pri vypnutí motora musí predsa počítač uzavrieť prívod paliva a prívod vzduchu aby ten motor umlčal . Takže by som si najskôr prekontroloval tú škrtiacu klapku, či tam ide šťava z riadiacej jednotky ( v DP je popis ako na to ) a hlavne by som pozrel či dolieha a dokáže uzavrieť prívod vzduchu , pretože si myslím ,že by ho mala uzavrieť pri vypnutí motora podobne ako u TDI. No a potom na opačnej strane sania je EGR ventil a ak je hodne zanesený mohol by prepúšťať nejaký falošný vzduch. A toto si myslím, že je najpravdepodobnejšia príčina !! Potom u SDI je ešte aj uzatvárací ventil prívodu paliva N109, ale ten s tým asi nemá nič spoločného ?! Som zvedavý na čo prídeš
  4. Tiež mi nehriala sedačka a tiež keď som to premeriaval avometom a zdalo sa to všetko OK. Problém bol v studenom spoji termistora, ktorý je bezvývodový. Ten sa nachádza v strede sedáka, cca 4cm od operadla. Takže to treba odčalúniť a dostať sa k tomu termistoru. Stačí ho len preletovať, ale už keď som to mal rozobraté ja som dal nový. Ak si dobre pamätám bol to 4k7 negatív.
  5. A na spodku tej banky ostáva hodne starého oleja. Ja ho ešte vždy vytiahnem injekčnou striekačkou.
  6. Ventil N239 je súčasťou EGR ventilu, tak ako je to na obrázku. Pri vypnutí motora sa na cca 2 sekundy ta klapka ventilu N239 pohne a potom sa vráti, pričom uzatvorí prívod vzduchu do sania. Ovladaná je podtlakom z ventilového bloku - to je tá čierna krabička v ľavom hornom rohu z ktorej ide šesť hadičiek. A práve všetky tieto hadičky treba prezrieť !!!! VŠETKY !!!! Ak by to nepomohlo treba pozrieť elektriku. Vytiahni konektor čo ide do ventilového bloku a medzi káblom č.1 a č.2 pri zapnutom zapaľovaní je napätie. Ak aj to je OK, tak už len VAG a diagnostika akčných členov :kol-47:
  7. Snímač tlaku turba? Asi myslíš snímač tlaku nasávaného vzduchu G71 čo je pri IC.
  8. Problém vyriešený Škrtiaca klapka N239, ktorá je ovládana podtlakom z ventilového bloku neuzatvárala pri vypnutí motora prívod vzduchu. Preto motor nezhasne hneď po otočení kľúča. Problém bol v prekusnutej hadičke medzi ventilovým blokom a zásobníkom podtlaku, cez ktorú sa strácal podtlak potrebný na uzavretie klapky. Takže rada na záver - najskôr skontrolovať všetky hadičky. A ja ešte musím prísť na to, čo mi chodí nocovať do auta a nejak ho to odnaučiť
  9. Rovnaký problém mám už asi týždeň s 1.9TDI a zároveň mám aj pocit že to " akosi divne ťahá ". Vie niekto poradiť kde hľadať chybu? Pre začiatok by som chcel vyčistiť EGR, pretože podľa jedného príspevku práve klapka v EGR ovláda zhasínanie motora... ..........to že EU3 nehlásí chybu je jen orientační, není to pravidlem...EU3 u FRS chybu hlásit může (nejspíš i bude - dle verze SW)...jinak to prolínání oleje je většinou u osičky ovládání klapky v EGR, zaslepení prolínání oleje nezastaví...když se odpojí hadička (podtlak pro chcípací klapku) "mělo by" to prolínání ustat, ale připrav se na zaklepání motoru při chcípnutí zapalování....... ( napísal KIBI v http://forum.skodahome.cz/topic/116351-egr/ )
  10. scoot

    Strateny kluc s DO

    Hlavne si to nedávaj nakódovať do origo škoda servisu.
  11. Cosby vďaka. Tak už to chodí aj mne.
  12. Nedával si doplňovať klímu? Myslím,že tam máš moc chladiva a pri vyššej teplote ti to vypne tlakový spínač. Ten freón sa hodne rozpína podľa teploty. Takže dať to prevážiť, alebo v garáži podľa oka trochu s toho odfúknuť.
×
×
  • Create New...