Přejít na obsah

maxwell

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení maxwell

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak špatný by to nebylo, ale proti svědčí několik věcí 1.8T s 180 hp je a) Větší výkon větší tlaky = opotřebení motoru, + turba. To jest další investice. Starší auto - kterj blázen by levněji prodal Rko který bude mít málo nalítáno - zase, opotřebení vozidla a další investice c) Spotřeba asi bude větší jak u dvoulitra nebo ne? Tedy pokud by byla v plynu asi by to člověk neřešil. Na druhou stranu 180 koní je zbytečně moc. Ne že bych měl něco proti, kdybych to auto měl tak byl bych velmi spokojenej Ten problém nastává v tom že dvoulitra kterej nemá moc natočeno a je fakt v dobrým stavu seženu mnohem levněji a snadněji jak dízla nebo Rko. Cena náhradních dílů - motorově - je nižší - motor není zas tak moc nadupaný oproti 1.8 a je levnější na opravy jak u dízla, kterej je fakt povedenej. Tady bych se pozastavil, ta 1.9 TDi je veliký konkurent LPGéčku. Spotřeba mluví za vše. No ale jak jsem psal kdo by ho prodal levně kdyby mělo málo nalítáno Pokud bych tedy dal ty prachy, tak mne to vyjde na stejno i s tím nejnovějším LPGéčkem a novějším autem. add Tedy je to jen můj názor,možná se mýlím.
  2. Ahoj. Osobně tedy nemám škodu s tímhle motorem, mno nemám ani škodu, ale líbí se mi varianta ooctávka s LPG dvoulitrem a v kombíku obzvlášť. Moje auto má 1300 kg s 116hp a musím říct že to je motor tak akurát. Co mne tedy zaráží je ten zastaralý systém. V dnešní době bych očekával alespoň tedy dvě varianty LPG, sekvenční vstřik a vstřik kapalnýho LPG. To nemá ztráty na výkonu a hlavně to má skoro stejnou spotřebu jako u benzínu. Je to systém nezávislý na benzínu. Navíc tedy bych okečával alespoň dvoulitr. Podle mne bych klidně přišel i s Rkem na LPG. každý by chtěl sylné auto a aby málo žralo. A proč nevyrukovat i s CNG? Je tady zatím tedy málo plyněnek, ale v poslední době také rostou jak houby po dešti. Bohužel zjišťuji že asi bude lepší koupit starší zachovalou oktávku, a dát si tam vstřik kapalného LPG - v dvoulitru, než kupovat novou s 1.6tkou. Finančně to jaksi vyjde líp. I když nevím, možná že ta 1.6tka postačuje?
  3. Zdarec chlapy Jsem tady nový a nevím jak to tady běhá, každopádně vás zdravím a prosím vás o radu. Hledal jsem snad všude ale nikde nemohu najít jaký systém LPG se montuje do octávky II 1.6 LPG kterou škodovka nabízí. Domnívám se že jde o přímý vstřik plynného LPG, jenže jsem to nikde zatím nenašel. Já osobně bych chtěl auto už se vstřikováním LPG tekutého. Díky za rady propó Hezkého Silvestra a štastný nový rok
×
×
  • Vytvořit nový...