Přejít na obsah

Brevis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    100
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Brevis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. pardón, ak je odborný / správny názov kratšia prevodovka, tak som tým myslel len kratšiu prevodovku, nič iné odľahčená tomu hovorím, lebo má lahšie prevody, ale tak vieme o čom je reč... tá maximálka mi vôbec neprekáža, aj tak, kde sa to dá reálne využiť na Slovensku / Česku som si vedomý, že ten sériový zvod stojí za 2 veci. akurát na ten použiteľný napr. z firmy HR zvody budem musieť chvíľu šetriť a tých 13 Nm je celkom slušné len na zvod pri našom motore si myslím len či je to až tak cítiť, že to stojí za tie peniaze, neviem..
  2. s tou reakciou na pridanie plynu máš pravdu, ale to už bolo cítiť aj na sériovom motore. môj motor má na svedomí Jojo sdi. a podobne ako on a Nautilus mám rovnaké úpravy - znížená hlava, preleštené kanále, preleštené sanie z 50 kw, všetko zlícované, odľahčená prevodovka (čiže kratšia, nie dlhšia), ostrá vačka motor-excel, priame sanie vzduchu. Výfukový trakt je zatiaľ sériový. A na 5-ke ma vypne obmedzovač pri 185 km/h tachometrických tuším. Ak sa mýlim, chalani ma opravia Takže čo sa týka železa, chystám sa už len na výfuk
  3. ahoj, áno vačka išla na hydrá, to bol aj hlavný dôvod, prečo som zvolil motor-excel po prečítaní tejto témy čím sa zároveň chcem pekne poďakovať aj Tebe aj M. Horákovi a všetkým, čo do toho tak vidíte, že sa delíte o názory a skúsenosti keď spomínaš ten soft, je tam teraz chip od cimbu (ale nie na ostrú vačku), takže nejazdím na sériových dátach. Čo by si odporúčil, soft od motor-excel alebo aj ten od cimbu na ostrú vačku spraví svoju robotu dostatočne? tu je , ako to ide momentálne (zo 60 na 3. stupni po 140 km/h)
  4. ako spomínali chalani vyššie, založili sme vačku od motor-excel, voľnobeh si pekne udržal hneď po prvom nakopnutí. sám od seba neskapal, ani sa nejako extra nedusil.. fakt trvalo chvíľku a mal zdravý zvuk. čo sa týka nejakého testovania, prešiel som s tým zatiaľ len pár km a to som sa ponáhľaľ, tak som sa moc nehral so zrýchľovaním a podobne.. druhá vec je, že tam nie je napálený soft na ostrú vačku, ale len klasický chip od cimbu. keď budem vedieť viacej určite dám vedieť
  5. gratulácia, nech je zdravý
  6. Ahojte, mám podobný problém s kontrolkou ako kolegovci vyššie, len nikde som nenašiel tento špeciálny prípad: Kontrolka začala blikať a pískať pri 2000 otáčkach, niekedy nepískala vôbec, inokedy zhasla a tak ako sa jej chcelo. Prvé sme vymenili olejové čidlo. Po prvom naštartovaní nič, po 30 km sa to zase ozvalo, keď som dal viac plynu.. ale teraz to už nerobí vôbec. Začne to pískať len vtedy, ak dám kľúčik do 1. polohy a neštartujem, asi po 10 sekundách. Keď naštartujem tak zhasne a zase je kľud. Nemáte niekto s týmto skúsenosť alebo netušíte, čo skontrolovať? Díki moc za všetky nápady. p.s. motor 1.4 MPi 44kW 2002
  7. heh, jak som postupoval ti nemozem povedat lebo ja som to nerobil, neveril som si natolko ze by som to sam kvalitne nastriekal aby to bolo dobre a aby sa farba po case nesupala. Takze som to odniesol lakirnikovi a bolo vybavene.
  8. ahojte, citam tento topik, pozeram ze kazdy ma na lakovanie plastov iny nazor. Ja som si to dal nastriekat a som velmi spokojny, uz nemam ani jeden sedy plast v interieri. Ako to vyzera, posudte sami..
  9. presne toto iste sa stalo aj mne, drziak mi drzi tak 2 cm vychyleny a neviem ako to opravit. :-(
×
×
  • Vytvořit nový...