Přejít na obsah

snuky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 047 zobrazení profilu

Oznámení snuky

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak už vyřešeno funguje ta od kámoše..
  2. Včera se mi dostali do auta Superb2,8(06), nic neni poškozeny,ani se nic neztratilo jenom vytrhli zapalování.Na zemi sem našel ten ořeh se zdvihátkama a kroužek kolem zapalování taky zůstal. Tak se mi zázračným způsobem podařilo nastartovat. Ted se chci zeptat kámoš má doma na díly Passata 2,5tdi(05) má tam všechno komplet i 2 klíče. Můžeme to nějak přehodit ? A uz mi par lidi radilo at to neřešim a koupim celou sadu klicku se spinačkou nevíte kde sehnat v autokelly sem to nenasel jen samotnou spinacku. díky moc
  3. Milhausek: tak už to šlape, vzal sem to ke známýmu napíchnul to a zkusil překodovat a jede to ..tak prodej zrušen .. viděl sem to černě že se bude muset něco letovat..
  4. díky moc za odkaz, procetl jsem všechno ale na tohle sem kratkej mozna radsi koupim DX tam by problem byt snad nemel ?
  5. Máte někdo zkušenost , měl sem v supovi Symphony CD vyměnil jsem ho za Symphony s MP3 všechno funguje zvuk mnohem lepší prostě super ,ale přestala fungovat část s rádiem na maxidotu, konektory jsou zezadu uplně stejné jako u předchozího..nevíte čím by to mohlo být ?
  6. Je to divný .. měli to na zvedáku otřeli to všechno natočili a sledovali a prej vubec zadnej unik nebyl viditelnej .. auto jezdi normalne ,olej sem dolil tak ted budu sledovat hladinu a hasicak po ruce Jeste se zeptam kolik oleje může způsobit intenzivni kour?(mozna zkusim do rozpálenýho hrnce trochu motorovýho nalejt ) jaky to mohlo bejt množství co uniklo .. s tim škubánim a špatnou odezvou plynu me ještě napadlo jestli si to nenatáhlo ten kour sánim, protoze ho v motorovym prostoru bylo nahromadeno pomerne dost..
  7. tak zatím nic, jezdí normálně nic nepozoruju , včera sem se díval pod kapotu a z těch mít kde to kouřilo jde horkej vzduch od svodů a je v tom cítit trochu olej ,ale už nekouří .. zítra ho doleju a budu týden sledovat jestli nějak razantně ubýbá ,ale pod autem je sucho nikde ani kapka .. sice dolývám každej měsíc prubezne cca tak 0,75l oleje na 1200km, ale neresim prej je to normální ..
  8. Pala: ja prave s tim ventilem nevim ,pokud ho maj jen nafty, tak sem vedle a nema smysl resit . Stalo se mi to v pondeli bylo venku -11 a do prace to mam 15km zacalo to zlobit tak kolem 13km jizdy.. jizda byla plynula kolem 100km/h prvních 5km jedu max do 2tis otacek pak pri predjizdeni max 3tis. S tim smradem to bylo podobny nejdriv sem myslel ze hori elektrika smrad divnej ale musel to bejt olej.. radsi sem koupil hasicak ale rad bych věděl příčinu.. (smrštění,ztvrdnutí těsnění nebo vznikl vysoký tlak vlivem ztuhlého oleje,který někde vytlačil olej) - je tohle možný ?
  9. Ahoj je to levá strana když stojim před autem. Dneska sem s tim jel a vsechno naprosto OK, nechapu , ale neda mi to spat mel sem strach ze mi chytne auto koure tam bylo dost a hasicak sem nemel šel z těchto míst ale zespod nebyla vidět příčina , nemůže tam být nějaký ten ventil ? Nikdo nic nenašel auto bylo 2x na zvedáku otřeno ale nikde nic neteklo.. dal sem ilustrační foto ..
  10. pročítal jsem diskuze myslíte že by to mohl být EGR ventil ? jestli ho vůbec 2,8 má ?
  11. Zdravim , mam na vás dotaz zda vás napadne co by za tím mohlo být. Stala se mi taková věc .. před 3 dny ráno nasednu do auta nastartuju všechno v pohode, jedu do práce a tak cca 1 km od cíle začala být divná odezva plynu , sešlápnul jsem a chvíli to "jako by čekalo" než motor zatáhnul po dalších několika set metrech už to začalo škubat.Při příjezdu jsem začal cítit smrad spáleného oleje a dívam se na kapotu a pomalu se valil kouř. Otevřel sem ji hulilo se ze zadní části motoru(levá strana) díval jsem se co,ale nebylo tam videt. Cekal jsem po chvíli to přestalo.Po cca 2 hodinách sem nastartoval opet okamzite kour. Auto jsem raději nechal odtáhnout,protože sem se domníval, že vypadla hadice od oleje nebo někde praskla a cákalo to na svody. Auto jsem nechal odtáhnout rovnou do servisu. Druhý den volám jak to vypadá a v servisu mi řekli že vůbec nic nenašli ,auto prej jezdí at si prijdu. Dal sem jim 4 kila za to ze umyly spodek a odjel sem. Nedalo mi to, prece jen z niceho nic se tohle nemuze stat. Dal sem auto do druhyho servisu - to samy, všechno otreli ,prej trochu orosena vana ale nic vaznyho. Nejaka zavada v ridici jednotce tu prej vymazali a znovu se neobjevila. Takze zase nic. Muzu požádat o radu nebo nevíte o někom, kdo by byl schopen se na to pořadně podívat nejlépe v okolí Prahy,Mělník, Brandýs nad Labem ?Nějaký dobrý servis nebo mechanik ? Jezdim s tim, ale nejak se mi to cely nezda.. ( Rok 2005, najeto 149tis, první majitel , udržovaný , olej pravidelně měněn - nechybi ani v motoru ,ani v servu)
  12. v pátek jedu do chorvatska tak kazdou nadrz vemu u odlišnejch kvalitnich benzinek s N95, a zkusim porovnat jestli bude znat neco na výkonu. Myslim si ze bych ve meste treba ani nejaky ubytek vykonu moc nepocitoval ale na ty dalnici je to znatelny.
  13. ja prave myslel ze benzin v CR vozi do vsech benzinek Čepro i pro Shell a ten si tam jen pridá svoje aditiva včetně V-power? a k nám se dováží pouze V-power racing z rakouska nebo DE. Zkusim to vyjet do mrte co to pude a natankuju plnou Vpower racing sem zvedavej o kolik se zvedne výkon, jako asi je fakt lepsi pokud dochazi natankovat trochu na dojeti a pak brat u značkovejch benzin , podle tyhle zkušenosti určite.
  14. random : klima byla vypnuta uz jsem vyjezdil 30L a moje poznatky jsou ze motor je ve vyších otáčkách hlučnější a táhne to tak do 4tis pak uz nic moc, doufam ze se neco nepose*e
  15. hned jak to vyjedu natankuju V-power racing ,fakt clovek jednou natankuje u neznackovy benzinky a problem dik za link , ona V6 2,8 má teda doporucen 98oktanovy benzin ,a 95 za cenu mirneho snizeni vykonu ale bral jsem u shellky vzdy 95 a rozhodne to jelo lip nez tento benzin z noname benzinky
×
×
  • Vytvořit nový...