Přejít na obsah

Čestmír

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Čestmír

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj kolegové. Vznáším sem problém, který mě doslova mučí. Mám asi půl roku OII v combi r.v. 2006 1.9 TDI 77kW - DSG. To, co se děje teď, je pro mě fakt peklo, protože s autem jezdím docela často a ne krátké cesty a veškerý můj čas trávený v autě začíná být pro mě nepříjemností. Přemýšlím, čím začít .... Chvíli mi trvalo, než jsem vše vypozoroval a mohl začít hodnotit situaci. 1. CO JSEM UŽ VŠECHNO VYMĚNIL / OPRAVIL / PRO TO UDĚLAL - dvojhmota - vyvážené kola asi 2x - obě dvě poloosy s klouby 2. SAMOTNÝ PROBLÉM - VIBRACE A DUNĚNÍ a) Ať mám zařazený jakýkoliv rychlostní stupeň, tak při akceleraci, jakmile motor začíná nabírat otáčky, tak v momentě, kdy motor dosáhne cca 1800-2000 ot/min, začne hučet/dunět a to dost nahlas... Jakmile tuto hranici otáček přesáhnu, tak motor přede tak, jak má bez nějakých nezvyklostí. Podotýkám ještě jednou, dělá to při každém zařazeném rychlostním stupni a pouze při jízdě. Při sešlápnutí pedálu na volnoběh to NEDĚLÁ. b) Vibrace - "to je peklo" ... V podstatě kdykoliv, kdekoliv ... nejvíc při konstantní rychlosti 100 km/h (+/-). Pak je to hodně o náhodě, jak se trefím mezi ty vibrace a uklidní se to ... u 140km/h to není tak hrozný. 90km/h moc jezdit nejde, protože na 6-tý rychlostní stupeň to vychází na právě těch 1900ot/min a auto duní/hučí - takže p***** ke zdi .... A ty vibrace se projevují i při nižší rychlosti, ale dost často se mi zdá, že se to třeba zlepšilo nebo se to přesunulo na jinou rychlostní hranici .... ale vibruje to v podstatě pořád, jen někde to dělá víc ... 3. DALŠÍ ŘEŠENÍ Jít se zastřelit nebo dál hledat možnou příčinu a obrátit se zde na kolegy, kteří snad pomohou najít problém ... Chci nechat překontrolovat silentbloky - VŠECHNY. Jenže už nemám jistotu v nikom ... potřebuji někoho, kdo se na to opravdu, ale opravdu podívá a neudělá z toho jen další kšeft, kdy si naúčtuje čas a mávne nad tím rukou a řekne, že tomu nic není ... kdybych měl zvedák, tak si to udělám asi i já ... Moc děkuji za případné odpovědi ... příspěvek budu aktualizovat do doby, než to vyřeším ... ;-)
  2. Ahoj, chtěl bych obnovit komfortku ve svém voze, nicméně po delším zjišťování jsem objevil problém. Mám komfrotku 799, která má jeden konektor. Nicméně ostatní komfortky s jedním konektorem mají jiné "zasouvasí lyže", tudíž kabel z mého auta do nové komfortky zasunout, leda přepinovat. Novou komfortku chci kvůli dálkovému centrálnímu zamykání, pokud by to umělo víc, bylo by to super, jediné co vím, že by mi stačila 799B, ale problém je s tím konektorem. Potřeboval bych poradit, zda-li by nebyl problém ten kabel pouze přepinovat, jestli by nebyly nějaké problémy s ukazateli nádrže, atd... Budu rád za každou moudrost. Díky a s pozdravem Čestmír
×
×
  • Vytvořit nový...