Přejít na obsah

Pejsi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

938 zobrazení profilu

Oznámení Pejsi

  1. Čauec, funguje to prosím i na DTUA ? Zkoušel jsem to s aktuální apkou a kód motoru není v seznamu a nefunguje to ani přes "Read from ECU"
  2. A aktuálně reálná spočítaná spotřeba paliva za posledních 5000 km je 6.2 l/100 km a to jezdím předpisově. Takže něco je špatně :-/
  3. Nemohlo by to být třeba vstřikovací čerpadlo? Dělá to pouze pod zátěží, tedy sešláplým plynovým pedálem. Z kopce bez plynu to slyšet není. Tento dunivější zvuk motoru je slyšet opravdu jen mezi těmi otáčkami 1900-2000, níž a výš se takto zvukově neprojevuje. Za studena i po zahřátí to dělá. A občas si všimnu, že trochu zakolísá teplota oleje, ale jinak se drží na cca 90°C, když jezdím předpisově. Díky za případné tipy
  4. Zdravím, Octavie 3 RS TDI 135 kW CUNA MR2016, najeto 70 tisíc km, manuál, předokolka, aditivuju VIF-em. Mezi 1900-2000 otáčkami je motor hlučný jakoby točil aspoň 3000 ot. Od 2100 ot. a výš to ustane a je zase normálně tichý. Dělá to pouze mezi uvedenými otáčkami a na každém kváltu. Výkon je optimální. Vyměnil jsem olej na 0W30 Shell, žádná změna. Regenerace probíhá tak jednou za cca 500 km, jezdím kombo všeho, spíš ale dálnice. Spotřeba teď na 400 km převážně dálnice 5.5 l (byla zima), trvalo to asi 130 km než jsem se dostal pod 6 litrů. Na dálnici tempomat 130 km/h. Olej nepapá. O žádné opravě na motoru nevím. Do servisu se dostanu až po Novém roce. Neměli byste prosím nějaké zkušenosti, která část motoru by se mohla takto projevovat? Díky moc
  5. Zdravím Škodováci, mám prosím dotaz. Na Octavii 3 RS 2.0 TDI MR 2016 při přidání plynu z volnoběhu je slyšet podivný zvonivý zvuk vycházející od motoru, je čistě zřetelně slyšet v kabině. V servisu mi řekli, že to bude nejspíš palivové čerpadlo, ale zatím se z jejich strany nic neděje, auto je v záruce. Zvuk je stejný bez ohledu na zahřátý či studený motor. Všiml jsem si rovněž trochu zvýšené spotřeby (cca kolem 1 l/100km, někdy méně) a i častěji mi regenerovalo (pozorováno spuštěnými větráky a volnoběhem cca 1050 ot./min.). Nahrál jsem to, mrkněte na videa (zahřátý a studený motor) a dejte si zvuk na max. Zvuk je slyšet na pozadí, když přidám plyn, takový zvonivý zvuk, podobný třeba tónu v telefonním sluchátku... Předem moc děkuju za tipy. 20190119_105855_1.mp4 20190119_101743_1.mp4
  6. Jo to se určitě podívám a důkladně, ale nechám spravit až v servisu, nemám nikoho známýho v okolí se svářečkou, radši to přenechám odborníkům
  7. Jo tak to už seš druhej, na dieselpower fóru mi to tam někdo taky poradil, snad to bude tím... ale někdo tam mluvil taky o tlaku v sání, že by to mohlo způsobovat...ale mně se spíš pozdává ta možnost, kterou říkáš ty. Na konci měsíce s tím jdu na roční prohlídku, tak jim to tam předhodím taky. Díky za radu, nabývám předsvědčení, že by to tím mohlo být
  8. Zdar chlapi, hele mám takovej problém: občas se stane, že při volnoběhu nebo i když se rozjíždím nebo i na zpátečku, to někde za motorem (asi někde u výfuku) kolem 1000-1050 ot/min zadře, jakoby kov na kov, nebo spíš jako by o sebe zadřelo něco zrezlýho. Nestává se to pořád, ale někdy to jde slyšet jak to zadře. Není to dlouhý to dření, je to snad půl sekundy, prostě to jen zadře... Nevíte co to?
  9. Před pár dnama jsem měl podobnej problém. Mám 1.9 TDI 81 kW ASV. Olej má nalítáno už 9 000 km, takže se chystám na výměnu... Ale před pár dnama jsem po jízdě auto zaparkoval, počkal 10 min a změřil olej - byl brutálně pod šrafovaným polem, už skoro v tom dolním ohybu té měrky. Takže jsem se rozhodl koupit litr oleje na dolití, a když du dolívat včera, podívám se ještě jednou kolik tam toho oleje přesně je a nestačím se divit - byl až na horní hraně šrafovanýho pole. Ten rozdíl činí dle mě asi 0,5 l oleje (ne-li víc), vůbec mi nešlo do hlavy, kde se to tam vzalo. Ale jak říkáte, že si to mohlo vzít turbo - mohlo si vzít fakt až takovýhle množství ??? To se mi nezdá... Poraďte please
  10. jirina5: ale ještě na jednu věc pozor - pokud chceš jet z kopca se zařazeným kváltem za 0 litrů, tak musíš držet otáčky nad 1300 min-1, teprve pak se vypne dodávka paliva, pod 1300 ot/min už musí motor vstřikovat palivo, aby nechcípl (je tomu tak aspoň u dieselů, ale u benzínů by to principiálně taky mělo bejt) takže když ti budou klesat otáčky, tak jednoduše podřaď na nižší kvált atd... na neutrál z kopca, to je fakt hovadina největší - kdybys potřeboval nutně akcelerovat kvůli nějaké náhlé dopravní situaci, tak ti chvíli trvá než tam kvált hodíš a zareaguješ, ještě mezitím můžeš zazmatkovat a může se stát něco nepěknýho...
  11. to m78k, cmelak: A kolik vás to chlapi stálo peněz? A tím repasem myslíte jako výměnu vašeho původního turba za jiné použité nebo jen výměna nějakých součástek? Díky
  12. Chlapi a popř. dámy nemáte teda někdo někde ten ceník Octavie pro rok 2001? Kdyžtak to sem hoďte prosím
  13. Zdravím octaváky :-) prosímvás, mohl by jste mi někdo poradit, jak poznám chipnutou Octávku? Dejme tomu, že půjdu do bazaru, bude se mi nějaká Octávka líbit, ale zajímalo by mě jestli třeba náhodou není chipnutá - jde to nějak poznat??? Případně, kdyby to oni prodejci v bazaru věděli, že je chipnutá a mě by to nechtěli říct, jak to můžou zastírat, nebo jak to můžu já poznat? Jsem opravdu laik, takže pokud mi někdo řeknete, že to poznám podle chodu motoru, tak já to teda nepoznám - fakt se v tomhle nevyznám, proto Vás prosím o nějakou tu radu... Předem díky P.S.: V novinách (Mladá fronta DNES) ze dne 10.2.2010 byl special článek o poruchách automobilů. V Německu udělali průzkum poruch a oprav milionů aut a přišlo se na to, že Octavia II je více poruchová než Octavia I, např. desetiletá Octavia I má méně poruch než dnešní např. 3 roky staré dvojkové Octávky. Prostě, jedničkové Octávky jsou prý mnohem!!! spolehlivější. Mně to přijde i celkem logický, když vidím kolik elektroniky a nových technologií se dnes používá...
×
×
  • Vytvořit nový...