Přejít na obsah

blizard

Uživatel
  • Počet příspěvků

    726
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 287 zobrazení profilu

Oznámení blizard

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Přidám se taky, jaký je rozdíl mezi spínačem s tempomatem a to číslo 8L0953513J, který mám já a tempomatem: 3U0953513D??? Potřebuji nový, neboť se mi přestaly přepínat dálkové světla na potkávací a druhý model je levnější. Má někdo zkušenost i s levnou čínskou alternativou? Dík za odpověď
  2. Velké poděkování TDIfunovi za jeho velmi kvalitní služby. Moje Okina si po dnešním chipnutí jen chrochtala. Ještě jednou díky.
  3. Nazdar ve spolek, měl bych dotaz, turbo mam vycistene pred pul rokem, vyčištěná byla i podtlakova banka, EGR ventil celé saní. Po půl roce jsem zjistil, že mi motor padá na 4 rychlostní stupeň do nouze někdy při 2800 někdy při 3200 ot/min, dela to jen jednou, po opetovnem nastartování to už neudělá, zase až schladne motor nebo nekdy az na druhý den. Váha vzduchu je vyměněna za novou, hadicky jsou dobre, el. mag. vetil vyměněny a to už ze dvou aut, kde se závada neprojevuje a stále mi auto padá do nouze. Mechanik mi říkal, že snad ještě může být vadný kabel od řj k el.mag. ventilu. Vag vypíše vadu regulační mez překročena, a na maxidotu po nějaké době vybehne hláška: emise - do dílny. Turbo čistě podtlak banka cista, hadicky dobre, váha vzduchu nová a zavada po opetovnem nastartovani již nenabehne. Setkal se s tím už někdo. Omluvte gramatiku z mobilu se píše blbe.
  4. Jo jednou jseš nahoře a jednou dole. Cena se houpe a nakonec když se vše zdražuje, proč si něco nepřihodit. Zkoušet to nakonec budou všichni výrobci aut.
  5. 14 dni IGO Primo a TA (12-2010), předtím IGO8 se stejnými map. podklady. Mimochodem nevíte jestli jsou už TA 2011???
  6. U mě to byl uhnitý konektor a piny na mozku stahování okna řidiče, mimo ten alarm mi něly pozěji odemykat dveře a taky led dioda ve dveřích trvale slavě svítila. V každém případě jsem to měnil 2 x po sobě behem roku, teď už mám 3 roky klid.
  7. blizard

    Komplet brzdy

    Nevím, prostě jsem vyměnil komplet zadek kotouče s deskama a chvění přestalo. Asi nelogické, ale volant, který se před tím třepal dost hodně, najednou ustal. S předkem nic nedělali.
  8. já měl konektory zaoxidované 2x během 2 let, dráty s piny z toho šly jen hladce vytáhnou jak byly uhnilé, to samé konektor k řídící jednotce. Nevím proč to mají tak hovadsky řešené, a prý je to vodotěsné, no já nevím, čuměli na to jak na krtka, který vylezl z díry. Naštěstí to 2 x byla reklamačka, a vyšlo mě to vždy na litr.
  9. Pravdu dí ten chlapec. U Bosch S3, taky není víčko na každém článku, je tam jen nalisovaný pás, který se ani pokoušet oddělávat nebudu, ale pořídil jsem si nabíječku CTEK XS 4003 či co, a připojit nabíječku k baterce je otázkou pár vteřin a nechám ji do rána nabíjet. Čím častěji je nabitá, tím lépe. Krátké trasy s ní dělají divy.
  10. Hlavně brát "kvalitní" zimní naftu na spolehlivé čerpací stanici. Protože když vše pojede jak má, a bude mrazisko, tak ani baterka ani svíčky ale krystaly parafínu v naftě tě zastaví. Jo, právě i proto je dobré, pokud máš starý naftový filtr vyměnit i ten, protože může být zanesený. Jinak já ještě pravidelně VIFuji.
  11. Celé 2 sady jsou při dnešních cenách asi ta nejlepší možnost.
  12. Já měl za to, že metalický lak má o jednu nebo více vrstvev více, ale už je to dávno, co jsem toto slyšel.
  13. Podstatná je už záporná reklama, která mu tímto jednáním vznikla. To ale neřeší tvou situaci, taky není problém se přihlásit pod jiným jménem a začít nabízet závadové zboži znovu. Kdo ví, jestli to není navíc kradené zboží, když se k tomu takto staví.
  14. Zítra budou třeba nabízet a vykupovat nové orgány. Ne že by se tak již nedělo, ale určo ne takto okatě. To je hnus co se tu už děje v téhle republice.
×
×
  • Vytvořit nový...