Přejít na obsah

Tetrosy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Tetrosy

  • Narozeniny 14.7.1989

Návštěvy profilu

1 865 zobrazení profilu

Oznámení Tetrosy

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravím, víte někdo, co znamená ten dopínač pásů, mám octavii 97 a na mechanismu pásů mám napsáno s dopínačem, ale nikdy jsem nepochopil co to vlastně znamená nebo jaká je funkce dopínače. Dik :-D
  2. Fotky nemám, ale tady na týhle stránce je to celkem pěkně popsaný http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=414158 , jinak je tu zase nýtování těch matic kleštěma. Možná kdybych ty díry nemusel vrtat a byly tam už z výroby a kdyby sem měl auto zvednutý jinak než před chalupou heverem, tak by to asi taky šlo lépe, ale já to musel nechat udělat v servise Škoda. Ještě jsem v PC našel fotky z jedný stránky, která mně taky hodně pomohla. Už jsem to psal v minulém příspěvku, ale já jsem tam neměl předpřipravené díry pro instalaci tohodle plechu, akorát v nápravnici byla jedna ze 3 tehle děr už udělaná, tak sem na ten plech přidělal ty válcový držáky co jsou na nosnících a plech jsem chytnul k tyhle jedný díře a přiložil tak jak by měl bejt a označil jsem si kde ty díry vyvrtám. Ale kdybych se do toho měl pouštět znovu, tak si asi na vrakovišti koupim faceliftovou nápranici a rovnou si zajdu do škodovky a nechám si tam ty nýty dát, ještě když bude sundaná a ty na nosnících si nechám udělat potom. Tak hodně zdaru :-)
  3. Mně pomohlo tomuhle čidlu jenom prostříknout kontakty sprejem na kontakty a bylo po problému.
  4. Ještě to nekdy bývá i špatnou baterkou, sem někde četl, ale v mém případě to pomohlo jen asi na dva měsíce a teď to mám znova. Je to naprosto stejný jako píšeš ty. Mám nový svíčky, rozdělovač a baterku, škrtící klapka vyčištěná, ale základní nastavení prostě nejde udělat. Byl jsem s tim i u Garnyho (člena fóra) a ten snad prý udělal základní nastavení, šlapalo to asi týden a pak to zase začalo, tak jsem připojil diagnostiku a ta psala, základní nast. nebylo provedeno nebo tak něco. Už fakt nevim, ale nechce se mi kupovat nová klapka, zvlášť když to většině lidí vubec nepomohlo a muže to bejt třeba ŘJ motoru, ale jak to zjistit?? Fakt asi ten nejdebilnější motor co do octávek dávali....
  5. Ten je sice taky facelift, ale plánuju ho nechat obšít. Trochu si ale hraju s myšlenkou na volant z O2 a taky ho nechat obšít. Ale ještě uvidíme
  6. JJ, je to pravda, sám mám předface Octavii z 97 a předělal jsem ji komplet na face a pokud vim, tak nebyl nikde problém, teda až na několik drobností, ale to si poradíš :-)
  7. měl jsem stejný problém. Moje rada je vytočit kola na jednu stranu do plnýho rejdu potom ten kroužek, musíš mu zmáčknout takovej spínač s pružinkou (viz foto ) a potom mužeš točit taky s nim. Můsíš ho taky natočit nadoraz, na tu stranu co jsou teď kola. potom je to celkem napnutý a musíž z toho plnýho rejdu v kroužku odtočit zpátky dvě otáčky a nasadit volant. Ten bude asi uplně mimo, tak objeď barák a zjisti jaká pozice je správná a ktý to po vyndání volantu dej. Tak nějak jsem to udělal já a mám volant uplně rovně a podvolantovej kroužek funkční.
  8. No já bych teda provedl základní nastavení škrtící klapky přes diagnostiku a to pokaždé když jí odpojuji, když to nepomůže, tak bych se poohlédnul po nové nebo zánovní škrtící klapce. Ještě někdy pomůže jí vyčistit, ale nemyslim průduch, ten je vidět, že máš čistý, ale z boku tu černou skřínku s odporovými dráhami potenciometrů a to pomocí isopropylalkoholu a ta ozubená kola pomocí nějáké té lepší vazelíny, jestli ani toto nepomůže, tak bych tedy koupil klapku novou nebo jak píši výše zánovní. Hodně zdaru
  9. Tetrosy

    Problém

    Teda nějak to nechápu? To ti to dělá pořád a tedy stále od té doby nejde nastartovat a v servise nevi čim to je? Musíš to trochu břiblížit a hlavně co to dělá teď, né co to dělalo jednou, někdy dávno...... Může to bejt hromada věcí a bez bližšího infa, zvlášť když se teda na výpisu chyb z Vagu, jak píšeš nic neukázalo, tak těžko říct co to je, bylo nebo bude.....
  10. Je hodně podobný, ale stejný není.
  11. Tak jenom aby to tu bylo z mé strany ukončené, tak plech už mám nainstalovaný. Koupil jsem si nýtovací matice origo škoda, všechny potřebné šrouby taky origo a chystal jsem se na instalaci, ale celkem mě překvapilo, že v nápravnici ani na nosnících nebyly připravené díry pro ty nýty, tedy byla tam jen jedna uprostřed nápravnice. Dále tu někdo psal, že nýty jdou zanýtovat jen nasazením do nápravnice a utahováním, to je naprostý nesmysl! Nýt tam není tak pevně aby šel utahovat a neprotáčel se a ani držením kleštěma to nejde a hlavně je neuvěřitelně pevný. Proto jsem musel auto zavést do origo servisu škodovky, protože to byl jediný servis, který měl nýtovací kleště na M10, nechal jsem zanýtovat ten jeden nýt, jel jsem domu a po utažení plechu za tento nýt jsem označil kde budou přesně další díry v nápravnici i v nosnících. Vyvrtal jsem díry aby tam nýt šel nasadit a hurá zase do škodovky zanýtovat zbytek. Potom už je to jednodoché jako se to všude jinde píše. Bylo to hroozné a zdlouhavé, ale ve škodovce jsem za nýtování zaplatil něco málo přes 600Kč a zbytek jsem zvládl hravě sám. Musím říct, že plech pasuje bezvadně a už jsem ho i několikrát za velmi krátkou dobu prověřil a dávám za 1 :-) Jen doplním, že mám motorizaci 1,6 55KW a rok výroby 97.
  12. Zdravim, jak to teda dopadlo s tim filtrem? Mám tu samou motorizaci a potřeboval bych poradit jak to udělat a hlavně kde vubec ten filtr u tohohle motoru je? Díky
  13. Zdravim, tak se teď během jara chystám na výměnu spojky a silentbloků náprav atd.. Ale když už budu dělat tu spojku, tak chci vyměnit i převodovej olej. Chci tam dát stopro origo, ale nevim přesně jakej a v ETCE jsem to nenašel. Doplním, že se jedná o 1,6 55KW. Předem díky za rady
  14. Podle mě si to po výměně nasadil do jiný polohy volantu a urval si podvolantovej kroužek. Připojení na vag ti řekne samozřejmě více, ale já to tipuju na ten kroužek.
×
×
  • Vytvořit nový...