Přejít na obsah

Peter50kw

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Peter50kw

  • Narozeniny 9.9.1954

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://sweb.cz/petercermak
  • ICQ
    0

Oznámení Peter50kw

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nove kruzky a gufera pomohli. Za 11000 do dalsej vymeny zobral asi 6 deci. Dolievat teda nebolo potrebne a teraz mam 7000 a vyzera to na 2 az 3 deci, takze do vymeny urcite nebude potrebne dolievat. Viac nez 5000 km aj tak nestihnem. Emisie na STK vyborne, ale to boli aj predtym.
  2. V meste klimu na spotrebe poznam, ale vonku to ma nepozorovatelny vplyv. Klimu mam automaticku. U manualnej to moze byt inak.
  3. A je to v azuru. Pri 90000 prehliadke prekruzkovali motor, vymenili guferka v hlave valcov, nejake prezrete hadice, a po 2000 km dovolenke sa hladina oleja nepohla. Az to bude mat nabehane viac, dam vediet. Cela sranda vysla na 1100 euro vcitane vymeny rozvodov, naplni, vodnej pumpy a kladiek. Srdce mi krvaca pre tolko penazi, ale mam radost, ze je auticko v tip-top stave. Este na nom chceme par rokov jazdit, tak to vidim pozitivne.
  4. Takze ti to ukazalo rozdiel v tlakoch o 5 barov. To asi bude rozhodujuce. V maji idem na rocnu prehliadku, tak dam premerat tlaky a podla toho to dam urobit. Ak budu tlaky dobre, len guferka, inak aj kruzky.
  5. Da sa nato spolahnut, ze premeranie tlakov ukaze zapeceny stieraci kruzok? Mne to vychadza skor na tie guferka - auto dymi chvilu po nastartovani, co podla mojho odhadu naznacuje, ze tam olej zateka zhora - teda cez kruzky.
  6. 2 creck - konecne jeden uzitocny prispevok - mne v tom servise tiez povedali, ze zaruku mozu dat len keby vymenili aj kruzky. Potom je otazka, ci sa da poznat - najlepsie pred demontazou hlavy, kde vlastne je problem. Za kruzky plus gufera chcu 25 papierov.
  7. Olej nikde nekvapka, papka stale viac. V servise tvrdia, ze vymena guferiek ventilov vyzaduje demontaz hlavy a pytaju zato 4500 penazi (150 eur). Keby som isto vedel, ze to pomoze idem dotoho. Uz som dolial od aprila 2 1/2 litra a to este nema 10 kkm. Na emisiach presiel s dokonalymi hodnotami. Mozno zato, ze pri merani emisii bola zapnuta klima a mal malinko vyssie otacky?
  8. nevim co je na tom smajlik ze si mel ten olej pod ryskou..pekne si koledujes o zadreni motoru, bejt tebou, nechal bych ten motor uz konecne rozebrat, pac o tom oleji sme se s tebou bavili v jinym tematu...musis to kontrolovat, pravidelne,...v tom jinym tematu si psal neco ve ctvrtek, tak si mel hned jit a zkontrolovat kolik tam mas, ... ja mel feldu, nemocnou stejne a motor odesel za pul rocku do vječných lovišt...furt kontrolovat!!!! Smajlik je o tom, ze oranzova kontrolka absolutne korektne funguje. Olej som kontroloval vo stvrtok, aj v piatok aj v nedelu - problem bol, ze to auto cez vikend spravilo 800 km a pri Shell pumpe Castrol nekupis :-( takze vo stvrtok bol 1,5 mm nad ryskou a v nedelu tesne pod. A dnes je to pekne uprostred medzi ryskami.
  9. Podla navodu ma oranzova kontrolka oleja zhasnut ked sa otvori kapota. Ak sa olej nedoleje, rozsvieti sa znova po cca 100 km. Ak kontrolka svieti po otvoreni kapoty dalej, s autom sa nesmie pokracovat v jazde - ani motor nesmie ist ani na volnobeh. V tvojom pripade sa asi auto nejak blbo naklonilo alebo je niekde zly kontakt. Mne sa vcera rozsvietila a fakt som mal olej milimeter pod spodnou ryskou :-). V navode som nenasiel, zeby mohla svietit nacerveno, ale po zapnuti zapalovania svieti cerveno. Predpokladam, ze cervena znamena rovno poruchu mazania. Vie o tom niekto nieco?
  10. Tak to teraz dolejem castrol txt-ckom. alebo sa daju tie oleje miesat a mozem dolievat rovno mogul Racing Pro? Najblizsia servisna prehliadka ma byt v aprili a u mna je to maximalne 5 kkm do vymeny. Mozno liter aj postaci.
  11. S tym lacnejsim olejom to znie celkom rozumne. Zatial to este nieje take strasne. Bojim sa len, ze ta spotreba pojde este nahor.
  12. Tak to mas tretinovu spotrebu oleja oproti mne. Tie 2 deci na 1000 km mi brala S120 ale tam to bola vyborna hodnota a vlastne medzi vymenami som dolieval maximalne ten liter aj to celkom lacneho oleja. Este som mal felcku 1.3 a tam sa hladina oleja za 15000 km ani nepohla. Takze dolievanie oleja medzi vymenami sa mi nepaci.
  13. Tak to tu este nikto nikdy nemenil guferka ventilov?
  14. To ze by ten motor nemal brat olej, to som nejak vytusil. Preto sa pytam. Olej tam byval nejaky 5w30 a pri vymene som tam dal 5w40 od shellu, lebo sa mi nepacilo, ze bol po 11 kkm na minime. Tiez verim, ze to auto nema stacany tachometer - kupil som to od dobreho znameho - prveho majitela a ma aj original servisnu knizku.
  15. Kupil som oktu so 66000 km. Majitel tvrdil, ze olej medzi vymenami nedolieval, pri kupe auta bol olej na minime a mal 11000 od vymeny. Dal som vymenit olej, naliali to po maximom, po najazdeni 3500 km mam olej pobliz minima, co mi odhadom vychadza asi na 2dl/1000 km. Je to primerane? Uvazujem o vymene gufer ventilov. Co by ste poradili? Kolko taka vymena stoji?
×
×
  • Vytvořit nový...