Ahoj,
tak jsem problem zdá se vyřešil,po konzultaci a nastavení u plynaře jsem vyloučil co to určitě není(vstřiky,přisávání vzduchu,ventily,čidla otáček,klapka),
kabely,svíčky a cívka jsou nové jak jsem psal tak ty také ne.Našel jsem tento článek: http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy a měl jsem jasněji po čem jít,vyndal jsem čidlo tlaku vzduchu a bylo celé lesklé od oleje,tak jsem ho prostříknul čističem karburátorů, namontoval a nastartoval,zmizelo omezení otáček a motor se po poklesu otáček sám srovná na nějakých 800-900 otáček,než se ohřeje pak to chodí na 700 +- 20 otáček,na motor si můžu dát hrnek s kafem.,
Doporučuji přečíst a zamyslet se nad tím, co vlastně ovlivňuje danou závadu a že si vlastně jednotka v některých případech lže sama sobě.Viz můj příklad: píše ,že chudá směs, tak si člověk řekne vstřik,ale on je problem v přívodu vzduchu.
Dost mi pomohla i rada plynaře: Co potřebuje motor?Benzín nebo plyn, zapalování a VZDUCH a co se nejhůře dávkuje a je to dost proměnná veličina,přívod vzduchu,dávkování paliva se dá přesně nastavit,jiskru také ohlídáte ale vzduch do hrsti nevezmete.
Asi mi v něčem můžete oponovat,ale diagnostika má jen omezené možnosti uvažování.