Přejít na obsah

jirikocour

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jirikocour

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Bylo špinavé (doslova mastné) čidlo tlaku vzduchu.Až budu mít náladu tak vyčistím celé sání. Zmizelo omezení otáček při studeném motoru a po nastartování si motor sám nastaví vyšší otáčky.
  2. Tady je odkaz na ten článek : http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy
  3. Ahoj, tak jsem problem zdá se vyřešil,po konzultaci a nastavení u plynaře jsem vyloučil co to určitě není(vstřiky,přisávání vzduchu,ventily,čidla otáček,klapka), kabely,svíčky a cívka jsou nové jak jsem psal tak ty také ne.Našel jsem tento článek: http://www.autopress.cz/?page=30.kdyz-vaha-vzduchu-lze-skoda-octavia-2-0-aqy a měl jsem jasněji po čem jít,vyndal jsem čidlo tlaku vzduchu a bylo celé lesklé od oleje,tak jsem ho prostříknul čističem karburátorů, namontoval a nastartoval,zmizelo omezení otáček a motor se po poklesu otáček sám srovná na nějakých 800-900 otáček,než se ohřeje pak to chodí na 700 +- 20 otáček,na motor si můžu dát hrnek s kafem., Doporučuji přečíst a zamyslet se nad tím, co vlastně ovlivňuje danou závadu a že si vlastně jednotka v některých případech lže sama sobě.Viz můj příklad: píše ,že chudá směs, tak si člověk řekne vstřik,ale on je problem v přívodu vzduchu. Dost mi pomohla i rada plynaře: Co potřebuje motor?Benzín nebo plyn, zapalování a VZDUCH a co se nejhůře dávkuje a je to dost proměnná veličina,přívod vzduchu,dávkování paliva se dá přesně nastavit,jiskru také ohlídáte ale vzduch do hrsti nevezmete. Asi mi v něčem můžete oponovat,ale diagnostika má jen omezené možnosti uvažování.
  4. Díky za radu,ale u mě to vynechává jen na studený motor,po zahřátí vše šlape,nic nekolísá,to by to muselo přisávat mezi motorem a sáním,plynový a benzínový vstřik je namontován každý někde jinde.Jedu dnes za plynařem jestli ho něco nenapadne.
  5. Ahoj. Mám problém se studeným motorem a vynechávání motoru,přečetl jsem si Vaše zkušenosti,ale nevím jestli jste to někdo vyřešil. Motor 1.6 75kW BSE + LPG.Nové svíčky,kabely,zapalovací cívka,rozvody.olej,najeto 125000km. 1.Po startu studeného motoru běží na cca 900 otáček normálně po cca 3 vteřinách padnou otáčky tak na 650 otáček a běží neprevidelně,začnou blikat emise +ASR kontrolka - na diagnostice to píše špatné zapalování 1 válce+chyba na vstřiku(chudá směs).Nepustí plyn více ja na 3000 otáček,když to na těchto otáčkách podržím cca půl minuty tak to jde vytočit normálně,motor se tím ohřeje a otáčky již drží normálně,taktéž chod motoru v pořádku. 2.Když se motor trochu ohřeje a jde přepnout na LPG,stav je stejný,z toho usuzuji,že vstřik to asi nebude,když plyn má svoje vstřiky. 3.Start teplého motoru bez problémů,otáčky drží okolo 700,žádné kolísání,cukání a podobně.Auto jede normálně,zátah v celém rozsahu otáček(dle možností motoru). Příjde mi jako že jednotka dostává chybné informace z nějakého čidla,ale je otázka odkud.Tuto závadu to na diagnostice hlásí pořád stejnou.
×
×
  • Vytvořit nový...