Přejít na obsah

kysmen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kysmen

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. dolil jsem 0,5l, a bylo to mezi ryskama takže zas tak moc mu nechybělo...
  2. taky jsem řešil , proč oranžová olejnička nezhasla po dolití oleje. naměřil jsem, že mám vadný mikrospínač na zámku kapoty, trochu rosypaný, nasolený a trvale sepnutý. takže kromě dolití oleje (zatim vzal 0,5l po 10 tis, najeto 210t, 90ps) je nutné na chvíli rozpojit konektor u zámku.
  3. nemáš na svazku klíču ještě nějaké další klíče s imobilizerem?
  4. žhavící svíčky nebo předehřev hlavy válců ? Je to při nízkých venkovních teplotách při studeném motoru a přesně nad 2500 rpm.
  5. tuto závadu jsem měl taky. V mechanismu zámku je přetočená skrutná pružina mikrospínače.
  6. ten zvuk při startu (nebo také vypnutí) motoru by mohla dělat volnoběžka alternátoru. Ja její skřípání poslouchám delší dobu při vypínání motoru. To co jsi zkoušel po jízdě se zatíženým motorem na dálnici (nechat ho klápat ještě asi minutu před vypnutím ) je rozumné. Někteří to dělají pravidelně a nemají problémy... hlavně s turbem, které si postupně vyrovná teploty.
×
×
  • Vytvořit nový...