Přejít na obsah

budlik512

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli budlik512

  • Narozeniny 4.2.1979

Návštěvy profilu

1 034 zobrazení profilu

Oznámení budlik512

  1. Problém jsem nevyřešil a už ani neřeším. Vzdal jsem to. Asi je to vlastnost tohoto motoru. Bohužel nemám možnost vyzkoušet jiné auto. Všechna uložení motoru a převodovky jsem vyměnil. Možná je to dáno mapou motoru, ale to jsem nezkoumal.
  2. @MajoV Neni to takova hruza jak to vypada. Diky skvelemu navodu od @wirer jsem to mel za chvili hotove. Samozrejme to nejde delat na parkovisti, ale pokud mate nejaky placek, kde muzete bezpecne zvednout auto, tak to neni takovy problem, jak se zda. Nejhorsi (fyzicky) na tom bylo napinovat vodice do BCM jednotky. S mou objemejsi postavou to byl docela boj 😃
  3. Urcite to vydrzi. Toho bych se nebal. Je to jen kus plastu. Ta dulezita cast je schovana pod tim, a bude pravdepodobne v poradku.
  4. Už nějakou dobu je toto vlákno relativně mrtvé. Tak sem, pro inspiraci ostatním, přihodím své poznatky z hledání vhodného držáku telefonu. Měl jsem pár požadavků. A to bezkontaktní nabíjení, automatické uchycení telefonu po vložení, nic co se přichycuje přísavkou a hlavně aby to nebyla nějaká čínská obludnost s hromadou svítících ledek a s úchyty tak velkými, že mi budou zakrývat zorný úhel :-). Jak všichni víme, hledání držáku do Fábie 3 je těžké, a to vzhledem umístění a náklonu výdechů ventilace. A světe div se, přece jen se mi to podařilo.Tvar držáku je jako stvořený pro ty naše autíčka. Kupodivu je relativně pevný, chvěje se pouze na extrémě rozbitých cestách, ale není to nic, co by rušilo. Nabíjení probíhá bezkontaktně. Není to sice nijak závratná rychlost, ale myslím, že při navigování to bude s přehledem stíhat dobíjet. Automatické uchycení funguje relativně dobře, až na to, že pokud máte hrubší (bytelnější) platový kryt, tak telefon není občas čidlem zaznamenán. Telefon bez krytu či s krytem tenčím zachytí ihned po vložení. Uchycení je dostatečně pevné. Já jej koupil zde
  5. Ahoj, Bylo tu popsáno mnoho stránek, ale pořád bohužel tápu, kterou verzi přepínačů opravdu potřebuji a které jsou pro mé auto ty správné. Mám Fabii 2015 se speedlimiterem a s multifunčním volantem. Podle toho, co jsem zde našel, bych měl koupit tyto https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6c0953513figi-prepinac-kombinovany-skoda-39880.html , ale nejsem si stoporocentně jistý, na to abych hned z fleku utratil 2000 Kč. Může mi někdo potvrdit, že je to tak správně? Děkuji mnohokrát
  6. Ahoj, děkuji za reakci. Myslíš tuto vzpěru? Pokud ano, tak tato je ve skoro perfektním stavu, jelikož jsem ji měl dole, když jsem vypouštěl olej z převodovky. Je totiž přichycená k převodovce a zakrývá výpustný šroub :-). Guma pevně drží v zalisování a ani není moc zteřelá. Ale je pravda, že motor se na volnoběh docela dost chvěje. Ale to muže být vlastnost těchto 3-válců. Bohužel jsem ještě nenarazil, kdo by tento motor ve Fábii měl. :-( Každopádně, to není šptaný nápad. Teď jen najít někoho, kdo má kanál, nebo aspoň velké nájezdy. Pod malé si nevlezu, jelikož nikomu nevěřím, že by mě nepřejel :-)
  7. Ahoj, sice asi moc lidí motor 1.4TDI nemá (dle aktivity v této kategorii), ale snad někdo zareaguje. :-) Netuším, zda je to vlastnost, nebo je něco špatně, ale při přidání plynu, či ubrání dojde u mého auta k nepřijemnému škubnutí. Napřiklad přijiždím k přehledné křižovatce na druhý převodový stupeň. Pouštím plyn (chci brzdit motorem) a "škub". Následně se rozhodnu rozjet. Jakkoliv jemně chci přidat plyn, dojde ke opět škubnutí, jakoby motor "lítal" v uložení. Silentbloky však nemají známky poškození a vypadají relativně pevné. Dokonce i uložení převodovky se jeví v pořádku. Napadlo mě, že je to prostě vlastnost, kdy při ubraní plynu dojde k okamžitému uzavření vstřiku a naopak u přidání k prudkému otevření. Můžu se snažit být s plynem sebejemnější, ale ke škubnutí dojde vždy. Ale nějak se mi to nezdá :-) Má někdo z vás podobnout zkušenost? Díky za reakce
  8. Pokud byl i olej na 110 stupních, tak je to podle mě čerpadlo. Měl jsem úplně stejné problémy, dokonce jsem tyden jezdil tak, že jsem auto chladil přes topení a hlídal si hlavně teplotu oleje, protože ručičce vody se nedá věřit. Po výměně jsem bez problému. Nelogické spouštění ventilátoru jsem taky řešil a došel k závěru, že je to čištění DPF. Taky by je nezabilo, kdyby tam ve výrobě tu kontrolku namontovali.
  9. Tato dílenská příručka mi zde chyběla " D4B804849B9-Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní " D4B804849B9-Karoserie_-_montázní_práce_vnitrní.pdf
  10. budlik512

    Litá kola

    Ahoj, zkoušel již někdo z vás nasadit na vaši Fábii disky R17 s ET37? Nedochází ke kolizi pneu s lemy blatníků? Děkuji
  11. Lancelote měl jsi pravdu !! Při těchto venkovních teplotách se opravdu motor nepotřebuje chladit skrz velký okruh. Při plynulé jizdě se drží teplota motor na cca 88 stupňu, takže nedochází k většímu otevírání termostatu. Abych si to ověřil, prohnal jsem auto 5-ti kilometrovým stoupáním, kdy na vrcholu byl motor zahřátý na cca 92 stupňů. Chladič byl teplý a výstupní hadice z chladiče také. Takže sláva, velký okruh funguje. Ten spuštěný ventilátor, který mě zvyklal, byl tedy asi opravdu z důvodu probíhající regenerace. Děkuji všem za rady :-) P.S. dost mě zarazilo, že v momentě, kdy ručička v autě dosáhla 90 stupňu, tak diagnostika byla teprve na 70 stupních. To je docela velká odchylka.
  12. Taky mi to přijde divné, ale stát se může podle mne cokoliv. Když jsem to prvně zaregistroval, tak jsem měl za sebou 30 km. Teplota oleje byla něco přes 90 a voda dle rafičky 90, ale mi jasné, že tou se moc řídit nedá. Zítra si zajdu půjčit měnič napěti do auta, abych udržel živý notebook a půjdu to projet. Budu sledovat teplotu vody, dle diagnostiky. Dle dokumentace od Škody, by se měl termostat začít otevírat při 87 stupních a plně otevřeny by měl být u 102. Prozatím všem děkuji za nápady a návrhy, které mi pomohou vyřešit mou záhadu :-)
  13. Pawouku: to co popisuješ je jedna z možností proč byl ventilátor aktivní. Tuto skutečnost jsem ani nevěděl, ale myslím, že u mě hlavní problém bude ten studený chladič. Dnes jsem zahřál auto a opět hadice studené. Jen ta od termostatu byla vlažná. Nádobka byla horká. Teplotu jsem měřil přes diagnotiku a bohužel si mi u 85 stupních vybil notebook, ale měl jsem to ještě nějakou chvíli nastartované a nic. Topení topí. Přepadem se voda do nádobky vrací, takže oběhové čerpadlo se točí. Ještě jedna zvláštnost....zdá se mi že okruh není pod takovým tlakem, pod jakým bývaly chladící okruhy u mých minulých aut., což však může být jen dojem :-). Bubliny v nádobce nejsou, olej je bez vody a voda bez oleje. Nic se neztrácí. Podezřívám termostat, jelikož nevěřím, že by se systém po 2000 km od výměny čerpadla sám neodvzdušnil.
×
×
  • Vytvořit nový...