Přejít na obsah

Jirik.DC

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 586
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

5 Sledujících

O uživateli Jirik.DC

  • Narozeniny 17.9.1973

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    494628539

Návštěvy profilu

3 610 zobrazení profilu

Oznámení Jirik.DC

Nováček

Nováček (1/14)

6

Popularita

  1. Přehodil to parádně..ten sedák vcelku má zdola vidět holý molitan, zatímco ty sklopné sedáky tam mají na suché zipy přidělané kusy čalounění a molitan je tak schovaný. když jsem si pro upravený sedák tehdy přijel, tak mi čalouník povídá, že nechtěl ten spodek vyhodit a že to upravil a tedy očalounil sedák i zespodu.
  2. Jestli tím myslíš, že původně jsi tam měl napevno zacvaknutý jednodílný sedák a teď bys tam místo toho chtěl zaměnit dvoudílný sedák sklápěcí, tak to snadno předělat nejde. V předchozí diskuzi je popsané, že se musí upravit držáky do karoserie. Já to před několika lety řešil tak, že jsem sehnal výborného čalouníka a ten mi z dvoudílného sedáku předělal čalounění na můj původní jednodílný sedák. A výsledek parádní.
  3. Tak daleko nejsem, zatím mně to "jen" stačilo zaujmout ;-) Vypadá to hodně dobře, smekám.
  4. Nevycházel by panel ovládání místo přihrádky nad ním? ;-)
  5. Není..maximálně různý bordel a prach zateklý za ty roky U auta bez hagusů jsou tam přelepené díry právě pro šrouby hagusů. Pokud tam hagusy jsou, můžou být tyhle "přelepky" sloupnuté celé a to pak můžou být zbytky lepidla. Ale jinak to tam je jen zamáčklé na těch gumových profilech.
  6. Jsou tam jen zastrčené do žlábku..lehkému vytažení brání žebra v gomových profilech, co jsou pod AL lištou. Vyndáš je tak, že opatrně ji na kraji u okna budeš zvedat ze žlábku..a ona bude pomalu lézt ven. Nechce to spěchat, protože jinak si ji prohneš na druhou stranu, popř. ten profil zlomíš a už s ní nic neuděláš.
  7. Tak to zkus a uvidíš hned, jestli to pasuje nebo ne..sorry za upřímnost :-)
  8. Jirik.DC

    Záhada

    Mohl by to dělat třeba vadný spínač na zamykání vozidla zevnitř u řadicí páky. Ač to spolu viditelně nesouvisí, na dvou služebních OII nám nahodile sjížděla okna právě díky tomuto spínači.
  9. A nebylo by lepší zkusit něco takového? http://www.volantech.cz/zaslepky-airbagu
  10. V pohodě, takhle mi to úplně stačí, abych do toho nešel ;-) Díky
  11. Pokud vím, tak zatím se na STK zkouší jen elektroinstalace, ale jako novinka se chystá i zkouška samotného tažného, tzn. vůle v uchycení i na samotné kouli, atd. Určitě není problém, pokud budou potřebovat, tam tu konzolu nasadit.
  12. Na tom bagu by mě to zajímalo trochu podrobněji..prosím ;-)
  13. Blbost..TZ se dodatečně do zelených TP zapisuje do sloupečku vedle technických údajů..v nich je cca v polovině uvedena přímo kolonka na tažné zařízení, dál jsou tam i hmotnosti pro bržděný/nebržděný přívěs a soupravu..dané výrobcem. Pokud je tažné z výroby nebo se vypisuje technický průkaz jako duplikát, tiskne se záznam A50-X přímo do technických údajů, pokud dodatečně, pak do změnových sloupečků vedle. Do poznámek pod technické údaje nebo do dalších záznamů se může zaznamenat taky, ale má být s razítkem prioritně jak jsem psal. Rovněž tak v ORV (malý techničák) je na to přímo kolonka. Jaký je původ auta a komu a kdy se dělal duplikát za popsaný? Tipuji při registraci..pak mohlo dojít k chybě při opisu údajů do nového TP. Na registru, kde duplikát vystavili, mají ve spise založený ten původní, tam bych začal.
  14. Co za MR, a koupeno v Čechách?
  15. Co máš v TP konkrétně uvedeno v kolonce směrnice EHS/ES? určitě tam není napsané EURO5 ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...