Přejít na obsah

bassx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bassx

  • Narozeniny 30.7.1982

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bassx

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. No nestraš 🙂 tady to se ozývá většinou při 3 rychlostním stupni okolo 3500 otáček a všiml jsem si, že když jedu proti větru je to intenzivnější. Koukal jsem na ten plech dole u katalyzátoru a trochu ho narovnal a zatím jsem to neslyšel tak uvidíme až pojedu zda se to znova projeví.
  2. Ahoj moc děkuji za fotky. Řeším kovové klepaní když je motor ve vyších otáčkách něco tam zachrastí. Tak hledám kde je co uvolněného. Určitě to děla ten plech co je okolo výfuku. Díky ještě jednou.
  3. Dobrý den, chtěl bych se zeptat nebo spíš poprosit někoho až bude u auta zda by se nekoukl zda má stejné uchycení tepelné ochrany u toho filtru jako mám já na fotce. Jedna se mi o ten alobal a tu díru vedle toho plechu. Předem děkuji
  4. Stejný zvuk jako u dvojkové Fabie .....kovové cvakání pří zhoupnutí nápravy ...např. příčný práh atd. pryžokovová lůžka na přední nápravě. Nová vydrží max 20 000 km a pak opět cvakání. Není to závada........a jen tak se neutrhne...... jen to otravuje a to je škoda, že stejné chyby se objevují zas a znova :-)
  5. Tak můžu říct, že to začalo dělat už druhý týden pomalu při každém startu a to mě už dost sr*alo ....je to jak když tomu autu člověk kvůli nim ubližuje a nemůže nic udělat protože si to vyřešili frajeři novým motorem s řemenem a tak pro ně problém vyřešen a proč to jako dělá? přesně důvod?....to nikdo snad nevysvětlí už nikdy mam ho už měněný 2x ...Mam k dnešku najeto 96000 km a nějaké drobné asi 92 000 km výměna oleje atd. Od září to pomalu každý start rachotí a koukám v sobotu na olej a pomalu na špičce. Tak jsem tam dolil a už to zase rachtá jen občas. Tak ten olej asi určitě vliv má to je jasný. Jen ten olej se tolik neztrácel a tak si myslím že brzo asi budu řešit něco většího než rámus. Kámošovi to skočilo u HTP a pamatuji, že mu to rachotilo to po startu úplně stejně jako dělají teď TSI. A já myslel, že ty HTP mají řemen
  6. Jo dělá mi to taky a taky nevím čim to je. Většinou... když jedu s vytočenýma kolama třeba po kruháku a auto se trochu zhoupne. Kovové lupnutí někdy to udělá 2x nebo 3x za sebou, ale vždy jen když zatáčím nebo srovnávám volant dělá mi to už tak rok a v servisu vše o.k. klasika ... u táty v Roomsteru to dělá taky a tak si myslim, že to je zase nějaká utajená hovadina co dělají v orig servisech, že žádná vlastně není. Jen si člověk musí zvykat na rachtání všeho možného u nového auta to je HUMUS, ale u nich je vše o.k..
  7. bassx

    Bouchani

    na kruháku hlavně když se auto zhoupne a jsou vytočené kola tak to slyším dost často ( kovovej zvuk)
  8. Dobrý den, jezdím s Fábkou 1.2 TSI od 11/2011 úplně nová do dneška mám najeto cca. 90.000km. Stejné problémy s řetězem mám taky už tu sadu měnili 2x. Řetěz chrastí úplně náhodně a měnit ho po třetí už asi nebudou protože tam měli auto 4 x zrovna to nechrastilo a z Mladé Boleslavy jim přišel pokyn, že pokud už ta sada byla měněna za to a to.....+olej ..... tak mají informace o tom, že se už víc řetěz nevytáhne :-) Co k tomu říct, při první výměně cca. 30.000km mi začal téct olej okolo turba a frajeři nedokázali zjistit odkud. po reklamacích asi 3x začalo blbnout turbo. Jel jsem jinam a tam to opravili (podložka a zase nová podložka) a po čase i vyměnili tu sadu znova asi 50.000km Vydržela bez rachotu půl roku a od té doby to chrastí spíše za tepla než při prvních startech a taky třeba ne po startu, ale i během jízdy když někde parkuji. Jinak můžu říct, že už je to tak.... nějak bez zvyšující se frekvence dělá to prostě občas a jsou dny kdy vůbec a to mi prostě nejde do hlavy. Buď je něco v háji a dělá to pořád a nebo je to prostě divný. Jo taky si myslím, že až to skočí nebudou už na to slyšet. To jsou mé zkušenosti.
×
×
  • Vytvořit nový...