Přejít na obsah

irwin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení irwin

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Podíval jsem se zpětně kolik jsem kupoval mot. oleje a ještě pro jistotu jsem se zaměřil na to dolévání, jelikož mi to splynulo s dalšími auty v rodině.. Na 15 tis. km jsem v průměru dolil cca 1,5 l. Vyměním mot. olej a více se zaměřím na spotřebu, předtím jsem tomu nevěnoval až tak velkou pozornost. Další věc je, že DPF regeneruje cca za tich 180 km, to mi připadá velmi málo. Zkusil jsem do mot.oleje BG 109 + chci ještě udělat BG 120 a do paliva jsem zatím dal BG PD 15 a následně BG 245. Možná koupím ještě něco od VW, ale jinak nejsem zastánce těchto věcí, jelikož mám zkušenosti, že to je spíš prevence než řešení daného problému. Jinak spotřeba paliva šla mírně dolu, trasa cca 200 km, rychlost cca 90-110 km/h a spotřeba mezi 6,2 až 6,5l. Za kolik km Vám regeneruje filtr DPF ? Ohledně vstřikovačů, tak hodnoty podle diagnostiky jsou v normálu. Auto necuká, má tichý projev.
  2. Ze začátku jsem dodržoval delší interval, vyměňoval jsem dle palubního PC, ale bylo to zhruba po 22 tis, někdy 24 tis km. V těchto intervalech jsem doplnil cca 0,5l. Když auto mělo najeto zhruba 70 tis. km, tak jsem přešel na pevný interval po 15 tis. km, v tomto intervalu jsem nic nedoléval.
  3. Čau mám na vás dotaz. Škoda Octavia 3, 135 Kw, kod motoru CUNA, DSG, najeto 140 tis. Auto jsem kupoval nové. Ježděno 70 % město, 30% dálnice. Po nějakém čase se na vozidle zvýšila spotřeba cca ve 130 tis. Pokud jezdím na pohodu 90 - 100 km/h, tak se nemůžu dostat se spotřebou pod 6,5 l. Běžně mám mimo město okolo 6,8 až 7,5 litrů. Aktuálně jsem nechal změřit výkon na vozidle a výsledek je 124 Kw a 364 Nm. Co jsem na vozidle zatím zkontroloval přes VAG: Hodnoty vstřikovačů za studena po 20 s běhu motoru 1,63/-055/-0,66/-0,35 mg za tepla 0,22/-0,33/-0,26/0,34 mg. Filtr DPF, mez naplnění cca 40 g, poslední regenerace proběhla ve 183 km. Brzdy a náboje v pořádku, bez odporu. Olej v DSG vyměněn. Auto na diagnostice bez závad. Kdyžtak piště co by vás napadlo. Budu rád za každý poznatek. Díky
  4. Doplňující info po x letech. Problém byl ve vířivých klapkách.
  5. Čau mám na vás dotaz. Škoda Octavia II 125 Kw, kod motoru Cega. Auto nemá dostatečný výkon a má velkou spotřebu cca 7 - 10l mimo město. Jízdní styl do 100 km/h na pohodu. Na autě provedena diagnostika. Žádné chyby nenalezeny. Kontrola přes diagnostiku: vstřikovače (hodnoty v normě), průchodnost DPF filtru - (hodnoty v normě), turbodmychadlo měřen plnící tlak při jízdě - (hodnoty v normě), egr ventil nový - (ověření funkčnosti - v pořádku), škrtící klapka nová - (ověření funkčnosti - v pořádku). Tlak paliva - (hodnota v normě), Měření kompresních tlaků studený motor - 29 barů všechny válce. Orientační měření výkonů log - 330 NM, 140 koní - Třikrát provedeno měření a vždy stejné. Pro zkoušku vyzkoušena z jiného vozu váha vzduchu + snímač na rozdíl tlaků DPF filtr. Žádná změna. Odpojen DPF filtr od turbodmychadla pro test. jízdu - výkon a spotřeba pořád stejná. Motor jede v celém spektru otáček, ale je citelný rozdíl, že nemá výkon. Motor má z mého pohledu velký odpor - nutnost přidávání plynu i z velkého kopce. Převodovka v pořádku - žádné ložisko nehučí. Brzdy jsou v pořádku. Nejnovější verze SW. DPF filtr často regeneruje, ale kontrolka nesvítí. Výfuky zcela čisté bez jakýkoliv sazí. Pro porovnání jízdní zkouška se dvěma totožnými auty a byl znát citelný rozdíl ve výkonu a v lepší spotřebě, rozdíl cca 2 litry stejná trasa, řidič, rychlost. Ve 190 tis.km prasklé těsnění pod hlavou, vše opraveno. Motor dobře startuje za tepla i za studena, necuká, Nikde nejsou slyšet žádné kovové zvuky. Kdyžtak piště co by vás napadlo. Budu rád za každý poznatek. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...