Přejít na obsah

Otakaro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Otakaro

  • Narozeniny 12.9.1974

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    475213801

Oznámení Otakaro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Taky jsem se zaměřil na tu LEDku. A u mě to je tak, že po zamknutí (přes DO) je chvilku potmě (2-3sec) a pak začne blikat v pomalé frekvenci. Podotýkám, že nemám alarm, pouze standard centrál s DO.
  2. rasto1180: O tom, kdy je Tvoje auto vyrobené, by Tě měl informovat prodejce. Já kupoval taky skladový vůz, v 10/2006, no a auto bylo z 30.5.2006. Ale zase to bylo znát na celkem slušné slevě. Jinak BXE je motor, pro který je na světě nový SW. Ale pokud cukání nepociťuješ, tak bych se tím netrápil. Pakliže je Tvé auto skutečně z 11/2006, pravděpodobně budeš mít SW OK již z fabriky. Mě to cukalo hned od začátku. A co se týče spotřeby, tak já po městě moc nejezdím, spíš dálnice. Jezdím tak kolem 120 - 130km/h a podle PP je moje průměrná spotřeba 5,1l. Vzhledem k tomu, že jezdím v podstatě pevnou trasu a tankuju u stejný pumpy, tak můžu žíct, že ta průměrná spotřeba docela i souhlasí se skutečností. Zatím mám najeto cca 4tis km a olej je OK, jsem stále v horní části měrky. Hezké Vánoce
  3. No nevím, pokud se to nezměnilo, tak když jsem před lety absolvoval TK s Felicií, tak se provádělo měření při volnoběhu a pak ještě jedno při vyšších otáčkách. Nelenil jsem a byl jsem se podívat do svých historických dokumentů, takže v protokolu měření emisí ze dne 27.6.2002 (u Š Felicia 1,3LXi): 1. měření - předepsané otáčky 750 - 850 2. měření - předepsané otáčky 2500 - 2800
  4. Tak tohle by mě docela zajímalo, pokud by to byla pravda, tak za čtyři roky při měření emisí by to mohl být celkem problém.
  5. Otakaro

    Klíč

    Já prodával Fabii po 3,5 letech a ve sklopným klíčku jsem měl stále původní baterii. Používaný byl několikrát denně (víkendy teda jen občas). A to jsem jednou při mytí oken vykoupal ten klíček ve kbelíku s vodou. Ani jsem ho nerozebíral, jen jsem z něj vyklepal vodu, tedy spíš z jeho záhybů, úpně dovnitř se nejspíš nedostala.
  6. Nepatří, ve Fabii jsem měl PD (1,9 74kW) a žádné cukání se nekonalo. Spíš věřím tomu, co bylo napsáno v různých diskuzích, že se to děje díky tomu, aby se motor vešel do normy Euro IV. V případě, že ŘJ vyhodnotí možnost překročení emisních limitů, tak se přepouští část výfukových plynů zpět do sání. A protože těch výfukových plynů převedených zpět do sání bylo víc, než je přípustné, tak se vlastně motor sám dusil.
  7. Asi po 1000km s novým SW můžu konstatovat: - cukání v cca 2300ot vymizelo, ale stejně ten motor není až tak úplně klidný, a to nyní kolem 1500ot, ale to už je téměř neznatelné a třeba si to opravdu ještě sedne. Když to ale porovnávám s autem, co jsem měl předtím (Fabia Combi 1,9TDI PD), tak tam se motor od začátku choval velmi kultivovaně (samozřejmě v rámci možností TDI). - změnil se zátah motoru, kdy opravdu je nyní kolem 2000ot cítit nástup síly. - rozjezdy, a zejména je to cítit při couvání, se výrazně vyhladily, takže je možné se rozjet na volnoběh (zajíždění do garáže), aniž by motor "chcípnul". Ale opět v porovnání s Fabií ten rozjezd, hlavně při studeném motoru, není tak hladký. - osobně bych řek, že se trochu změnil zvuk motoru, takže ho v některých chvílích registruju víc než předtím. - spotřeba u mě zůstala plus mínus stejná, možná je teď akorát víc citlivá na práci s pedálem plynu. Ale s dalšími kilometry zaručeně půjde dolů. U Fabie jsem začínal s průměrem asi 5,2 a při prodeji jsem měl průměr 4,7 při stejném stylu jízdy (cca 85tis km). Na druhou stranu při volnoběhu dřív byla okamžitá spotřeba 0,7l/h a nyní se pohybuje v rozmezí 0,5 - 0,6l/h - při zrychlování pomocí tempomatu je delší prodleva mezi stiskem tlačítka a reakcí motoru, navíc to zrychlování je méně výrazné, než bylo se starým SW. Stejně tak při zpomalování pomocí tempomatu je brzdění motorem méně citelné, než tomu bylo předtím. Závěrem asi tedy takto, jsem spokojený, ale s porovnáním s TDI ve Fabce mi to stejně v některém ohledu pořád nepřijde jako to pravé ořechové.
  8. Já to nechal dělat v neautorizovaným servisu, protože těm klukům věřím, a silenbloky (vč. práce) na předku mě vyšly na 1500,-.
  9. Když necháš přední kola přímo, přiložíš na ně zepředu nohu a silou na to kolo přišlápneš (jakoby nakopneš), tak uvidíš, jestli silenbloky jsou ještě OK nebo ne. V případě že ne, tak to kolo se o slušný kus pohne směrem dozadu. V případě, že jsou ještě dobré, tak se to kolo bude podélně pohybovat opravdu jen minimálmě. Měl jsem taky Fabii Combi 1,9TDI (2003) a přední silenbloky jsem měnil cca v 55tis. km a v tom servisu mi říkali, že na tohle Fabky hodně trpí a zvlášť diesely. Takže to škubnutí by tím opravdu být mohlo, pak mě napadá ještě spojka. Já to auto prodával s cca 85 tis.km a spojka mi zabírala poměrně hodně vysoko a na jedničku při rozjedu někdy auto trohu trhlo, jako by malinko proklouzla spojka.
  10. Otakaro

    A o tomhle víte?

    Nechává si nějaké trumfy v rukávu, které slavnostně odhalí třeba u MR 2008.
  11. Otakaro

    Palubní deska

    Tak to chápu, pro naše "prdelky" jen to nejlepší.
  12. Otakaro

    Palubní deska

    A dává Alesio na ty nové díly plnou dvouletou záruku? Ten MAXík by mě docela i lákal, ale asi až časem, zatím mi to žíly netrhá. Spíš bych uvažoval o tom koženém volantu, nicméně by mě zajímalo, jestli bude na dotyk stále příjemný i po delší době? Musí se ošetřovat nějakým přípravkem, aby kůže neztvrdla? Nedávno jsem totiž měl ze servisu náhradní auto, OI z roku 2002 s cca 160 tis. km, no a kůže na všech dílech (volant, ruční brzda a hlavice řadící páky) byla na omak velmi tvrdá a díky švům mi to přišlo i dost nepříjemné.
  13. Tak jsem objednaný na nový SW v pondělí 13.11. u Klokočky v Řepích. Pohovor s přejímacím technikem absolutně v pohodě, byl v obraze a nijak se nesnažil v této věci mlžit (tak jako jinde...). Kdyžtak pak poreferuju o průběhu a výsledku celé transakce.
  14. Pánové díky za vaše pohledy na věc. Vidím to tak, že nákup zástěrek odkládat nebudu, obvzlášť takhle před zimou.
  15. Má teda cenu na OII dodělávat zástěrky? Jde mi hlavně o kamínky a i následnou špínu na bocích. Prodejce mi tvrdil, že si to lidi skoro vůbec nedávají (podle mě spíš kvůli vzhledu) a že aerodynamika nové Oktávky je taková, že se ta špína na bocích skoro neusazuje. Jaké jsou vaše zkušenosti? Jinak předpokládám, že montáž bude pro mé průměrně zručné ruce relativně jednoduchá, nechtěl bych cpát peníze za montáž servisu. Cena Škoda servisu za zadní zástěrky je 300,- + 306,- montáž, přední 350,- + 306,- montáž. U své Fabie jsem byl, v porovnání se šéfovou Fabií, se zástěrkami moc spokojený.
×
×
  • Vytvořit nový...