Přejít na obsah

Marcus23

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marcus23

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak auto jsem nechal v servise a začínájí kontrola hadiček,palivový filtr a vzduchový,můj problém byl zatuhlé naklápěcí lopatky princip je takový,že lopatky drží tlak a při 3tis.otáčkách ventil propustí tlak a auto dostává patřičný výkon.Mě se lopatky nenaklopý a tím pádem mě zachraňuje mag.ventil a auto háže do nouzového režimu jak někdo píše že se dá odpojit to je pravda ale nedoporučuju to nikomu zničí celé turbo.V servise vám lopatky měnit nebudou,ale rovnou vám vymění celé turbo a mají z toho prachy já to mám po znamosti a tak mi je spravý a do toho muže být váha vzduchu pokď spravně naklapěcí lopatky nefungují ničí se váha vzduchu!Bez dobrého turba se nedá zjistit jestli je špatná váha vzduch.Turbo jsistíte hned jestli je špatné po nastartování vyjde černý oblak z výfuku.Zítra mi spravý lopatky a možná vahu pokud bude špatná.A problém by měl být vyřešen.Cená váhy je 3000-3500kč jak kde ventilN75 1500-1700kč a turbo je v servise nové za 50000kč repas 25000-30000kč a dají vám na něj zaruku 2 roky stejně jako na vahui ventil ale seženete ho i na internetu za 7000 z bouraného auta a repas dělá i firma v Brně za nějakých 7000+dph podele závady a nabýzeli mi nové za 16000kč +dph tak zatím čaute
  2. čím bys začal jsem amater kde se nachází turbo je pod motorem chtěl bych skusit roztočit lopatky jestli se točí už mi to někdo psal někde jinde
  3. zavada je regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena sporadická
  4. Lídi mi hodně píšou, že to je špatná váha vzduchu což mi vůbec nic neříká.
  5. takže vyměnit ventyl a čekat co se bude dít a jak to nebude ten tak to můžou být ty hadičky a jak to nejsou ani ty tak je třeba vyměnit turbo co?
×
×
  • Vytvořit nový...