Jump to content

demonx

Uživatel
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About demonx

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. demonx

    Displej - změna ukazované hodnoty

    Jo a tu hodnotu na fotce budeš mít prázdnou do té doby, než se rozjedeš. Je to totiž okamžitá rychlost jízdy!
  2. demonx

    ŠKODA YETI 1.4 TSI 110 4X

    Jen k té motorizaci: benzínové motory o obsahu větším než 1.4 koncern samozřejmě stále vyrábí (např. 2.0TSI pro nový Tiguan), ale do Yetiho "laskavě přenechává" Škodovce jen slabší verzi - nejspíš aby svým německým soukmenovcům příliš nekonkurovala na trhu. Ještě bych se rád zeptal na Tvůj motor 1.8TSI - to máš na něm najeto těch 300.000 bez nutných oprav souvisejících s velkým nárůstem spotřeby oleje? Velmi mně to zajímá, protože u tohoto motoru k tomu dochází už cca po najetí 100.000km a na tomto fóru (ale i na Octavia.club) většinou pláčí nespokojení majitelé - o někom s nájezdem 300.000 bez nárůstu spotřeby oleje není nikde slyšet.
  3. demonx

    Kolísání otáček po startu studeného motoru

    Výměna svíček u 1.8TSI/118kW každých 90 000 km.
  4. demonx

    Pojistková skříň - druhy pojistek

    Stačí se podívat do "Návodu k obsluze" - "Obsazení pojistek v přístrojové desce" - Č. 9 Centrální řídící jednotka - vnitřní osvětlení ... 10 A
  5. demonx

    Prahové lišty

    Pokud nejsi úplné kopyto, tak sa zaobideš aj bez nej. Když jsem je loni lepil, tak jsem je nejprve přiložil, v rozích obkreslil fixou a pak přilepil. Fixu jsem pak smyl lihem.
  6. demonx

    Sterace a ostrikovace

    Takže po trpké zkušenosti s flat stěrači Compass (nový stěrač před řidičem stírá hůř, než 2,5 roku starý Bosch ) jsem nucen se vrátit k originálu! Ti soudruzi od Bosche ví moc dobře, že za kvalitu se musí platit! Jo a ještě malý dovětek: firma Compass je sice (asi) česká, ale stěrače si nechá dělat v Číně (Made in P.R.C.).
  7. demonx

    Sterace a ostrikovace

    Sice to tak výrobce (Bosch) nezamýšlel - přeci jen 935,-Kč za nové lišty je podstatně víc , než nějakých 100,-Kč za nové gumičky - ale gumičky v Aerotwinech vyměnit jdou: http://www.forum.for...hp?f=161&t=2299 Další alternativou mohou být flat lišty výrobce Compass: http://www.sterace.e...s-480-cube.html
  8. demonx

    Zvetseni kufru - oddelani rezervy.

    Já mám (patrně) ten samý origo gumový koberec, sám o sobě drží na místě dobře, ale že by po něm nic neklouzalo - tak to říct nemůžu! Například skládací plastová přepravka se cca 8 kg nákupu po něm v zatáčkách jezdí, jako kdyby tam nebyl. Takže pro mně trpké zklamání!
  9. demonx

    Škoda Yeti Scout

    No tak šnorchl na přívod sání a hlavně ta rezerva na vzhůru vyklápěných 5.dveřích - to je snad sranda, ne? Tu poslední "oplastovanou" verzi bych viděl reálnějc a myslím, že pro uživatele jezdící převážně po polňačkách bude i vhodnější.
  10. demonx

    Tuning

    Mně na fotkách připadá, že snižuje (a to docela dost) světlou výšku.
  11. demonx

    Poměr hnacích sil na nápravy.

    Haldex v předchozím příspěvku by měl být ještě 2.generace. Rozdíl mezi ním a současnou 4.generací je popsán třeba zde: http://www.auto.cz/skoda-superb-4x4-s-haldexem-4-generace-polarnim-kruhem-5598
  12. demonx

    Řazení vs. spotřeba

    ... promiň, mělo mi už při pohledu na tvůj nick dojít, s kým mám tu čest a raději se rovnou držet starého dobrého přísloví: "Moudrému napověz, ...! Howgh!
  13. demonx

    Řazení vs. spotřeba

    ... ach jo! Komu není rady, ať ... jezdí radši v oplu a točí ho aspoň 4000rpm!
  14. demonx

    Řazení vs. spotřeba

    Myslíš, že při 2000 otáčkách podtáčíš motor, kterej už při 1500 otáčkách dosahuje max. krouťáku (250Nm)?
  15. demonx

    Yeti vs. Octavia Combi

    :palec2:
×